Тези данни ги свалих днес, докато се прибирах от работа.
Колега, направи лог на потенциометъра на газта!Можеш да го направиш без да е запален автомобила, просто на контакт и натисни педала до край за да видим какво ще покаже!
Добре, ще направя както казваш. Надявам се утре да ми остане време за това, че тия дни малко ми е натоварено. А за това че потенциометъра е показал по малко при 4000 оборота не ме притеснява, защото може точно тогава да съм отпуснал педала на газта. Все пак правих теста в реална пътна обстановка. Притеснява ме повече факта, че не мисля че съм виждал тази стойност да е била повече от 90%. Но ще направя опита както каза на незапален двигател и ще видя.
Тези данни ги свалих днес, докато се прибирах от работа.
Колега, направи лог на потенциометъра на газта!Можеш да го направиш без да е запален автомобила, просто на контакт и натисни педала до край за да видим какво ще покаже!
Добре, ще направя както казваш. Надявам се утре да ми остане време за това, че тия дни малко ми е натоварено. А за това че потенциометъра е показал по малко при 4000 оборота не ме притеснява, защото може точно тогава да съм отпуснал педала на газта. Все пак правих теста в реална пътна обстановка. Притеснява ме повече факта, че не мисля че съм виждал тази стойност да е била повече от 90%. Но ще направя опита както каза на незапален двигател и ще видя.
Когато колата не е в движение си направи диагностика на педала. Натискаш го плавно и гледаш дали процентите или там каквото гледаш върви плавно. Виждал съм и няколко пъти рязко да го натискат до 100% не знам защо го правят, но това е правено когато колата е запалена. Рязко до 100% без да се форсира двигателя.П.С съвсем нормално е дори и при 5000об/м педала да има стойности по ниски от колкото при 3000об/м Това зависи от много неща и нищо не доказва.
Умрях си от срам днеска с Митака и моята гумена едносантиметрова стелка. Махнах я и 100% педал Утре я вадя и изрязвам дупка - гумена е и има улеи за моделиране по формата на пода. Иначе и при мен нещо входящият въздух издиша като данни, но ... ако умеря начин да тествам - ще сложа чисто нов дебитомер.
"Сток" ЖТД, със всичко изряден дебитомер дали ще напълни километража колеги, някой правил ли си е този експеримент или ще му трябва малко ремап за целта? Защото моето съм го настъпвал до 190 и прилично бързо ги набра :D /извинявам се за офтопика ама като се е заговорило за вървене../
И каква е разликата между сток и чипнат в случая?Надявам се говорим за на колегата Бравото jtd105.Ако чипнат може да прави 210(по табло) защо сток да не може да ги прави тези 210?Въпрос-загадка Аз лично сток съм правил 210 по табло на равен път.На високи обороти чипнато jtd105 пръска колкото стоково.Разликата межди сток и чипнато е само в диапазона 1800-3800.Над 4000 оборота така нареченото чипнато jtd105 си е всъщност стоково.
Ще ме карате да търся някой с Галето да ми сменя горивните карти и да направим логове със и без промяна. Дори подозирам, че Митака ще се навие на експеримента със логването. Щото като правихме лога на моята той лично се удиви колко много гориво пръска при педал над 50%....
Ще ме карате да търся някой с Галето да ми сменя горивните карти и да направим логове със и без промяна. Дори подозирам, че Митака ще се навие на експеримента със логването. Щото като правихме лога на моята той лично се удиви колко много гориво пръска при педал над 50%....
Ми хайде де.Логовете всичко ще си покажат. И колко много пръска с педал над 50% ?И при какви обороти?Направи един лог на твойто jtd105 примерно на 3-та предавка от 1500 до 4500 пълен товар(100%) и ще говорим.Сток jtd105 при 4000 оборота където го дават да е макс мощността пръска 47-48мг.Да видим твойто мапнато jtd105 колко много пръска при тези обороти?Ако е повече от 52мг за 4000 оборота значи греша и ще имам да те черпя. Чакам логовете с нетърпение.Даже може да се направи нова тема че тук малко пооцапахме на автора темата
jenshen73 за опита знаеш, че ще се навия без проблеми, а за впръскването на горивото трябва да се пробва наистина без чип на твоята кола за да се разбере. Защото моята не е много изправна в момента с въздуха и затова може да пръска малко нафта. Колегите които са си пробвали на техните автомобили да кажат колко милиграма на инжекция, нафта им пръска. При jenshen73 беше към 55, по спомен го казвам.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
jenshen73 за опита знаеш, че ще се навия без проблеми, а за впръскването на горивото трябва да се пробва наистина без чип на твоята кола за да се разбере.
Ние без чип знаем колко може.По-интересно е мапнат колко е макс-а
mitaka_neikov написа:
При jenshen73 беше към 55, по спомен го казвам.
55мг-това е макс-а така ли?Абе дайте един лог и ще стане ясно.При мен макс-а е 57-58мг при 2500-2600. Повичи ни ще :DАма то не е малко де.Това си е 25% увеличаване на горивото за тези обороти спрямо сток (45-46мг).
Коментар