Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.7д прегрява, не се включва перката, сменен датчик...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.7д прегрява, не се включва перката, сменен датчик...

    Здравейте колеги имам проблем с моето пунто от 2-3 дни, 1.7 дизел, ходих до София (от Своге съм) на отиване нямах проблеми. След около ~4-5 часа престой си тръгнах на обратно и почна да дига температурата над нормалното, отбих, перката е въртеше, проверих бушончето (ако е само 1 за което знам) здраво беше... Купих 4 шишета вода от една бензиностанция да имам за изпът, защотото спирах и отварях 2-3 пъти капачката на раз. съд. Купих нов датчик , който дори поне според написаното задейства перката с 1 градус по-малко Цък Нямаше никакъв ефект (значи и стария си ми е бачкал) , термостата до сега знаех че е "запекъл" на големия кръг, защото зимата трудно загряваше. Възможно ли е сега да се е запекъл на малкия кръг или нещо средно, или пък възможно ли е , да е изгорял стария датчик, но като съм отварял капачката на раз. съд да са се получили въздушни възглавници ако така се наричат, и затова да не се включва перката ?п.с Тествахме до сега (опитахме и да обезвъздушим) , но докато пишех баща ми беше още отвън и чух че перката се включи, като го питах на колко градуса се включи, получих отговор " на доста сигурно има ’още’ въздух"...Много ще съм благодарен за мнения , съвети и въобше за всичко!!Аа и доливах вода ( на запален двигател ) след като отварях капачката и известно количество изтичаше...Моля ако съм сгрешил раздела да бъда извинен и поправен.
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    #2
    Провери докато работи мотора правили балончета в разширителния съд-да не би да да духа от гарнитура.

    Коментар


      #3
      Не забелязах да прави балончета... Перката повече неиска да се включи, "прикарах" колата под страничен наклон , та раз. съд да е на по-високо място... ии нищо, несъм доливал вода, веднъж я изхвърли преди червеното. Перката сега незнам защо (от като се появи проблема) Като се покачват градусите тя леко "играе" , и примерно ако е на чертичката преди червеното, изгася за 1 мин или по-кратко време, стрелката е паднала по-надолу.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
      Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
      Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
      Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
      Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
      Убий скороста - Спаси дете!

      Коментар


        #4
        Оправена е вече, моля уважаемите администратори или модератори да изтрият темата Благодаря
        Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
        Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
        Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
        Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
        Убий скороста - Спаси дете!

        Коментар


          #5
          Няма ли да кажеш какъв е бил проблемът, как е оправен, утре някой може да има същите симптоми и да прочете тази тема....

          Коментар


            #6
            загряване

            при мен го прави тоя номер от жиците към резистора за 1 ва степен незнам що ама много загряват само жици сменях перка с нови жици сменях датчиктермостат и кво ли не в повечето случай стрелката е след 1 ва чертичка иначе ако загрее е преди средата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Простете , много съм недосетен :S Та проблема беше в термостата, ясно се е бил "разбил" поне аз така си го обяснявам, защото чат пат долния маркуч на радиатора беше топал, дръг път пък - студен.Може и датчика стария да ми е бил изгорял но се съмнявам, за сега не качва температура над двете чертички по средата. Ако стария датчик е здрав, то значи имам 1 резерва. Разликата в двата е, че сегашния явно задейства перката с 1 градус по-рано.Цялата работа ми излезе 137 лв, 100 термостат, 20 лв работа, 17лв датчик.
              Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
              Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
              Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
              Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
              Убий скороста - Спаси дете!

              Коментар


                #8
                кола

                да питам някой може ли да снима такъв модел термостат не може ли само клапата да се сменя така ще е по евтино На моето Пунто е 18 лв Продава се и само клапанче незнам за кой модели са
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Мисля че неможе колега И баща ми така викаше, не повече от 20 лв да е, ама ни казаха че си е целия "кюп" ,ще го снимам по-късно, стария и ще ти го покажа иначе ето виж на снимка нов как е: http://www.axm-auto.com/image_displa...82288_6553.jpg За ТД мисля че е същия
                  Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                  Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                  Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                  Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                  Убий скороста - Спаси дете!

                  Коментар


                    #10
                    Само термостата не може да се сменя, понеже е капсулован в корпуса. Моя го смених, но не съм опитвал да разкапсуловам и да видя дали не може да се смени само патрона с клапата вътре. Моят беше още по скъп (125лв) защото е за 7 маркуча и 3 датчика, но аз купих такъв за 80 лв. и разпробих отвори с нови щуцери за маркучите и резба за единия датчик общо за 5 лв. и имам оригинален термостат за 85 лв. За 1.7 D и TD разликата в термостатите е дали има охлаждане на маслото и броя на датчиците. След съответната доработка всички са взаимозаменяеми, защото са и на една и съща температура. Местата за датчиците и щуцерите са подготвени.
                    FIAT PUNTO 1.7 TD
                    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, имаше цяла тема за това как се решава проблем с постоянно отворен термостат за малко пари. http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf За който се интересува само ще спомена в резюме, че се набива термостат от РЕНО 5 (около10 лв) в маркуча, който отива към радиатора. Поздрави.
                      TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
                      ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
                      НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

                      Коментар

                      Working...
                      X