Здравейте колеги имам проблем с моето пунто от 2-3 дни, 1.7 дизел, ходих до София (от Своге съм) на отиване нямах проблеми. След около ~4-5 часа престой си тръгнах на обратно и почна да дига температурата над нормалното, отбих, перката е въртеше, проверих бушончето (ако е само 1 за което знам) здраво беше... Купих 4 шишета вода от една бензиностанция да имам за изпът, защотото спирах и отварях 2-3 пъти капачката на раз. съд. Купих нов датчик , който дори поне според написаното задейства перката с 1 градус по-малко Цък Нямаше никакъв ефект (значи и стария си ми е бачкал) , термостата до сега знаех че е "запекъл" на големия кръг, защото зимата трудно загряваше. Възможно ли е сега да се е запекъл на малкия кръг или нещо средно, или пък възможно ли е , да е изгорял стария датчик, но като съм отварял капачката на раз. съд да са се получили въздушни възглавници ако така се наричат, и затова да не се включва перката ?п.с Тествахме до сега (опитахме и да обезвъздушим) , но докато пишех баща ми беше още отвън и чух че перката се включи, като го питах на колко градуса се включи, получих отговор " на доста сигурно има ’още’ въздух"...Много ще съм благодарен за мнения , съвети и въобше за всичко!!Аа и доливах вода ( на запален двигател ) след като отварях капачката и известно количество изтичаше...Моля ако съм сгрешил раздела да бъда извинен и поправен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.7д прегрява, не се включва перката, сменен датчик...
Collapse
X
-
Не забелязах да прави балончета... Перката повече неиска да се включи, "прикарах" колата под страничен наклон , та раз. съд да е на по-високо място... ии нищо, несъм доливал вода, веднъж я изхвърли преди червеното. Перката сега незнам защо (от като се появи проблема) Като се покачват градусите тя леко "играе" , и примерно ако е на чертичката преди червеното, изгася за 1 мин или по-кратко време, стрелката е паднала по-надолу.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_32Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Простете , много съм недосетен :S Та проблема беше в термостата, ясно се е бил "разбил" поне аз така си го обяснявам, защото чат пат долния маркуч на радиатора беше топал, дръг път пък - студен.Може и датчика стария да ми е бил изгорял но се съмнявам, за сега не качва температура над двете чертички по средата. Ако стария датчик е здрав, то значи имам 1 резерва. Разликата в двата е, че сегашния явно задейства перката с 1 градус по-рано.Цялата работа ми излезе 137 лв, 100 термостат, 20 лв работа, 17лв датчик.Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Мисля че неможе колега И баща ми така викаше, не повече от 20 лв да е, ама ни казаха че си е целия "кюп" ,ще го снимам по-късно, стария и ще ти го покажа иначе ето виж на снимка нов как е: http://www.axm-auto.com/image_displa...82288_6553.jpg За ТД мисля че е същияPunto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Само термостата не може да се сменя, понеже е капсулован в корпуса. Моя го смених, но не съм опитвал да разкапсуловам и да видя дали не може да се смени само патрона с клапата вътре. Моят беше още по скъп (125лв) защото е за 7 маркуча и 3 датчика, но аз купих такъв за 80 лв. и разпробих отвори с нови щуцери за маркучите и резба за единия датчик общо за 5 лв. и имам оригинален термостат за 85 лв. За 1.7 D и TD разликата в термостатите е дали има охлаждане на маслото и броя на датчиците. След съответната доработка всички са взаимозаменяеми, защото са и на една и съща температура. Местата за датчиците и щуцерите са подготвени.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
Колеги, имаше цяла тема за това как се решава проблем с постоянно отворен термостат за малко пари. http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf За който се интересува само ще спомена в резюме, че се набива термостат от РЕНО 5 (около10 лв) в маркуча, който отива към радиатора. Поздрави.TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар