вчера нямаш какво да правя и прегледах и почистих тръбите от турбината към кулера и от кулера към входящия колектор....незнайно защо реших да бръкна с пръсче (нали е дупка ) във входящия колектор, и буквално извадих поне 50 гр. нагар ли е мръсотия ли е , мало и прах ли е....бе без значение-ГНЯСпосле взех една кърпа-чиста , вкарах я навътре в кулектора ( до края) с помоща на някаква пръчкакакто беше вътре кърпата я навих няколко пъти...след като я извадих беше черна от-до ....няколко пъти повторих процедурата...и накрая не преличаше и на парцал кърпата...а кърпата е 1.5м на 1.5м ето за какво става дума - http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2...QA.JPGможе ли да съм направил някаква беля като съм бъркал вътре...предполагам тази манотия е от турбината ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нагар или нещо от сорта във входящия колектор
Collapse
X
-
Всяка кола си натрупва нагар в смукателите през годините! Незнам твоето колко е мазно но след една - две години ако бръкнеш, пак ще е е подобно положението!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Ако минеш на някоя софийска среща, може да видиш и наживо коли с изолирани ЕГР, откачени маркучи, букси, и всичко що е свързано с ЕГР - премахнато. Само една тръба напомня че някога тази система е работела. Вече 21 месеца откакто съм изолирал моя ЕГР - никаква промяна в колата към лошо, само подобрение в началото, и така си е досега.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар