Здравейте колеги моята мареа нещо не ми харесва как върви до сега я търпях но вече.... на 150км/ч забива предницата и неще повече пуши черен дим и неще.... откакто съм я взел я карам така и съм забелязал едно свистене от интерколера съмнява ме че изпуска въздух и неправи достатъчно налягане а турбината си се чува доста добре така че предполагам че тя си е добре... та въпроса ми е как мога с манометър да замеря налягането от турбината->интерколера->до всъмукателните тръби и колко атмосфери трябва да е нормалното налягане при 900оборота и при повисоки обороти за да знам дали е наред всичко,забравих да спомена че когато я взех и си беше пак така мислех че е катализатора и го махнах на 4тия ден след закупуването на колата ама никаква промяна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем пуши и невървиTD 100 к.с
Collapse
X
-
Налягането най-лесно се замерва по следния начин:- закачаш манометър посредством Т-връзка към маркуча между входящия колектор и помпата.- изкарваш колата на прав участък- подкарваш я на 3-та предавка с ниски (1400 примерно) оборота и забиваш педала в пода Налягането ще започна бавно да се натрупва, като на около 1800 об. трябва рязко да почне да се покачва, достигайки 1 бар при около 2200-2500. В първия момент на достигане на максималното налягане, обикновенно се наблюдава налягане от около 1.1 бара, като после се закрепя на 1 бар и трябва да остане така във всички обороти нагоре.Имай в предвид, че достигането на максималното налягане зависи от товара на мотора. На втора предавка, например, ще постигнеш максимално налягане по-късно (примерно на 3000-3500 об.). И обратното, на 4-та или 5-та предавка може да го постигнеш на около 2000.Това е в общи линии нормалното поведение. Питай ако имаш други въпроси.Поздрави.
-
Re: проблем пуши и невървиTD 100 к.с
niki_vr написа:Здравейте колеги моята мареа нещо не ми харесва как върви до сега я търпях но вече.... на 150км/ч забива предницата и неще повече пуши черен дим и неще.... откакто съм я взел я карам така и съм забелязал едно свистене от интерколера съмнява ме че изпуска въздух и неправи достатъчно налягане а турбината си се чува доста добре така че предполагам че тя си е добре... та въпроса ми е как мога с манометър да замеря налягането от турбината->интерколера->до всъмукателните тръби и колко атмосфери трябва да е нормалното налягане при 900оборота и при повисоки обороти за да знам дали е наред всичко,забравих да спомена че когато я взех и си беше пак така мислех че е катализатора и го махнах на 4тия ден след закупуването на колата ама никаква промянаFiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар