Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палят ли дизелите ви без подгряване- ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз знам, че един дизелов двигател, когато пали топъл трудно не е на добре с компресията.С моя фиат на топло палене никога не съм имал проблем. Зимата без подгрев не съм го мъчил, а и честно казано не виждам смисъла да си тормозим колите. Даже в големи студове съм подгрявал два пъти, ей така, за по-сигурно и да не я мъча... Тя сигурно и за това прегря - щото много я пазех... Та така, стига сте се гаврили с колите, карайте си ги със здраве, че колкото повече се вглеждаш, толкова повече ремонти изкачат...пп Намерил кой да го каже... ама поне вие да не сте като мен
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #32
      BEX---GT написа:
      Аз знам, че един дизелов двигател, когато пали топъл трудно не е на добре с компресията.С моя фиат на топло палене никога не съм имал проблем. Зимата без подгрев не съм го мъчил, а и честно казано не виждам смисъла да си тормозим колите. Даже в големи студове съм подгрявал два пъти, ей така, за по-сигурно и да не я мъча... Тя сигурно и за това прегря - щото много я пазех... Та така, стига сте се гаврили с колите, карайте си ги със здраве, че колкото повече се вглеждаш, толкова повече ремонти изкачат...пп Намерил кой да го каже... ама поне вие да не сте като мен
      Я го обясни по научно ако можеш защо според теб при топъл мотор ако не пали не е добре с компресията?Понеже повечето факти сочат точно обратното
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #33
        Така ми каза един майстор, на когото много много вярвам, каза ми го за комън рейл дизели. Аз също не виждам логиката, но така ми казаха. Знам ли?
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #34
          http://vbox7.com/play:ea3a77be ето как пали и моя фуфу без подгряване
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #35
            iuly_vn написа:
            Зимата, януари месец големия студ, при минус 16*, сутринта запали без подгрев от третия оборот. С подгрев си пали от първия. Акумулаторът е на 2 години.
            Това и да го видя няма да повярвам. Миналата зима и аз на -16 се опитах да запаля с три изгорели свещи. Голямо въртене падна.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #36
              vgeorgiev написа:
              iuly_vn написа:
              Зимата, януари месец големия студ, при минус 16*, сутринта запали без подгрев от третия оборот. С подгрев си пали от първия. Акумулаторът е на 2 години.
              Това и да го видя няма да повярвам. Миналата зима и аз на -16 се опитах да запаля с три изгорели свещи. Голямо въртене падна.
              Миналата зима, я пробвах точно на -16*, без подгрев и си запали. Е три- четери - пет оборота, ама си запали. Много е важно и маслото - 10W40 на Селениа
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #37
                iuly_vn написа:
                vgeorgiev написа:
                iuly_vn написа:
                Зимата, януари месец големия студ, при минус 16*, сутринта запали без подгрев от третия оборот. С подгрев си пали от първия. Акумулаторът е на 2 години.
                Това и да го видя няма да повярвам. Миналата зима и аз на -16 се опитах да запаля с три изгорели свещи. Голямо въртене падна.
                Миналата зима, я пробвах точно на -16*, без подгрев и си запали. Е три- четери - пет оборота, ама си запали. Много е важно и маслото - 10W40 на Селениа
                Хм. Със същото масло карам. Сутринта термометъра в колата показваше -16. Може през нощта да е било и по-студено.Както и да е. Онази сутрин много се озорих с паленето Скоро смених всички свещи и ще видя как ще е тази зима.Какво означава без подгрев ? Даваш на контакт и веднага палиш ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #38
                  Поставяш ключа, минаваш дирекрно през контакт на старт. Здрав дизел на Фиат, трябва да запали след няколко оборота при ниски температури и добра нафта. Това е добър тест за състоянието на мотора. Ако не запали то всички дюзи- малка вероятност или ниска компресия. Ако запали с прекъсвания които в последствие утихват, то влошена работа на дюза, за цилиндъра който прекъсва. Последното -при прекъсвания във всички цилиндри, в първите няколко секунди и при помпи Лукас с електронно коригиране на аванса/ТД100/ - "лепнещ" авансатор. Проверява се на слух на контакт. Шума от авансатора, трябва да е ясно отчетлив и равномерен.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #39
                    iuly_vn написа:
                    Поставяш ключа, минаваш дирекрно през контакт на старт.
                    Ама изчакваш ли да ти угасне "жълтия ключ" или директно въртиш?
                    Тря'а напиша нещо тука, нали

                    Коментар


                      #40
                      @GbGzTeaMВъртиш веднага, не чакаш нищо ...ПП/И малко допълнение към поста на @iuly_vn - запалването зависи и от състоянието на акумулатор, стартер и масло ... Ако по причина на някое от тях коляновия вал се върти по-бавно - запалването ще е по-трудно или невъзможно.Не знам дали докато върти стартера, показанието на оборотомера е вярно ... но ако да, нека някой с добре палещ двигател да каже какво е показанието на оборотомера ... И ако някой има проблем с паленето, като види че му оборотите са по-ниски, да провери/оправи първо тези неща.Може би ще е полезно и да се знае до какво напрежение пада акумулатора по време на въртенето.
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #41
                        Skip_01 написа:
                        @GbGzTeaMВъртиш веднага, не чакаш нищо ...
                        Като завъртя веднага и става едно голямо НИЩО :D ако ще и прегрял да е двигателя не пали като завъртя веднага
                        Тря'а напиша нещо тука, нали

                        Коментар


                          #42
                          как пали

                          Забелязах че 1.9 ТД иска винаги подгрев, иначе няма смисъл да мъчиш батерия и дюзи.
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            #43
                            тая сутрин си направих експеримента, и на студено и след 30км градско каране пали без подгрев , казва само кюф-кюф и пали.Съжалявам само, че не ми е изправна фото техниката за да го документирам.

                            Коментар

                            Working...
                            X