janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:janyboy написа:emzo написа:Много искам да видя как са ви маховиците при пълна газ под 2000рпм Или дърпат като бензинка във високите ?Съжалявам за офтопика.
Коментар
-
На мен друго ми е интересно. Като вдигнете налягането на турбината, какво ще се получи. ECU-то така или иначе при 100% газ пръска максималното количество гориво според картите. Дали налягането ще е 1 бар или 1,5 бара, количеството гориво е еднакво. Ефект би дошъл само от по-доброто изгаряне, но не вярвам той да е толкова голям. Иначе трябват други настройки, или с други думи ремап.
Коментар
-
emzo написа:При тези коли въртящия момент е при 1500рпм, то точно това и е тръпката на тая кола !
Коментар
-
Нали ECU-то трябва да види от някъде колко точно да се пръсне и точно това място са картите. Като си отишъл на най-голямата стойност в таблицата, как ще пръсне повече като вече така или иначе си на максимума. ECU-то не изчислява по формули количеството гориво за да нямаш предварително зададен минимум и максимум. Освен това пръскането на пълна газ зависи много повече от това че педала е натиснат на 100% отколкото от данните на дебитомера. Гледал съм показанията за горивото на доста коли и при 100% газ, ECU-то задава едно и също количество гориво, независимо че някои от колите са били с нов дебитомер показващ 4,1-4,2V или със стар показващ 3,5-3,6V. Ако погледнеш графиката на MAF-а, ще видиш че има прилична разлика в стойностите за измерения въдух, но количеството гориво е същото.Изключвам случаите на незагряла кола или на наличието на важна грешка.
Коментар
-
Re: Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 J
exb0y написа:Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел еДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
vsd написа:Иначе трябват други настройки, или с други думи ремап.
Коментар
-
vsd написа:vsd написа:Иначе трябват други настройки, или с други думи ремап.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:1.При JTD 105,ЕЖР е направено да влияе толкова колкото е необходимо за да прави необходимите корекции в постъпилото количество въздух в цилиндрите на двигателя.2.ЕЖР не е поставено само за екология.Това е груба грешка и заблуда.Екологията е само една от функциите му.3.ЕЖР работи при всички режими на двигателя,независимо товара.Не работи само тогава когато контролера е преценил,че не е необходимо да се задейства,защото данните от МАФ-сензора са в определена норма.Ако това е така наистина не работи.ЕЖР се изключва принудително по програма при пълен товар/даже доста преди пълен товар/ само при атмосферните двигатели,защото се знае по предварително условие,че налягането във всмукването не може да бъде повече от атмосферното.4.1,5 бара нормално турбината никога не може да вдигне.Много предди това МАП-сензора ще я резне.Ако не го направи,значи нещо не е наред в управлението на двигателя.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:1.При JTD 105,ЕЖР е направено да влияе толкова колкото е необходимо за да прави необходимите корекции в постъпилото количество въздух в цилиндрите на двигателя.2.ЕЖР не е поставено само за екология.Това е груба грешка и заблуда.Екологията е само една от функциите му.3.ЕЖР работи при всички режими на двигателя,независимо товара.Не работи само тогава когато контролера е преценил,че не е необходимо да се задейства,защото данните от МАФ-сензора са в определена норма.Ако това е така наистина не работи.ЕЖР се изключва принудително по програма при пълен товар/даже доста преди пълен товар/ само при атмосферните двигатели,защото се знае по предварително условие,че налягането във всмукването не може да бъде повече от атмосферното.4.1,5 бара нормално турбината никога не може да вдигне.Много предди това МАП-сензора ще я резне.Ако не го направи,значи нещо не е наред в управлението на двигателя.
Коментар
-
janyboy написа:ЕГР-то прави корекции спрямо Маф-а а не спрямо Мап-а,така че не се интересува от налягането на въздуха ,а от дебита му.За налягането следи Мап-а.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:1.При JTD 105,ЕЖР е направено да влияе толкова колкото е необходимо за да прави необходимите корекции в постъпилото количество въздух в цилиндрите на двигателя.2.ЕЖР не е поставено само за екология.Това е груба грешка и заблуда.Екологията е само една от функциите му.3.ЕЖР работи при всички режими на двигателя,независимо товара.Не работи само тогава когато контролера е преценил,че не е необходимо да се задейства,защото данните от МАФ-сензора са в определена норма.Ако това е така наистина не работи.ЕЖР се изключва принудително по програма при пълен товар/даже доста преди пълен товар/ само при атмосферните двигатели,защото се знае по предварително условие,че налягането във всмукването не може да бъде повече от атмосферното.4.1,5 бара нормално турбината никога не може да вдигне.Много предди това МАП-сензора ще я резне.Ако не го направи,значи нещо не е наред в управлението на двигателя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар