Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел еДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Re: Fiat Bravo
exb0y написа:Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел еПС.Не си споменал JTD100 или JTD105 е Бравото.
-
exb0y написа:105 е не знам точно каде му е гейта а сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля много
Коментар
-
exb0y написа:сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля многоFiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
FiFo написа:Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.
Коментар
-
janyboy написа:FiFo написа:Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
FiFo написа:Съгласен съм и не казвам, че всички са зле. Аз също ще си сложа в скоро време "китайче" но ако именно това което вземе колегата и не му измери правилно, а той разчита на него и за 35лв. ще си направи поразия за много повече пари.
Коментар
-
не се колибаи да махнеш управлението на турбината няма да вдигне повече от 1.2-1.3 на пик турбината е много слаба и работи на рьба аз пресьдих внт20 и в момента работи на 1.6 имам няколко които след слагане на бустконтролер немогат да минат 1 бар махни го нацяло и засечи с тестер или с манометьр какво става едва ли ще мине 1.1тунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
kombito-tdi написа:не се колибаи да махнеш управлението на турбината няма да вдигне повече от 1.2-1.3 на пик турбината е много слаба и работи на рьба аз пресьдих внт20 и в момента работи на 1.6 имам няколко които след слагане на бустконтролер немогат да минат 1 бар махни го нацяло и засечи с тестер или с манометьр какво става едва ли ще мине 1.1Виждал ли си компресорната карта на тази турбина
Че е слаба слаба е с тази перка на 44мм.Аз мислех да слагам ГТ1549 ама иска преправяне на фланеца.2052 идва малко лагава.Има един колега от дизел форума е "сготвил" хибридче 1756 и е много доволен.На шкодичка я кара.Много бууст и никакъв лаг(в сравнение със стоковата му 1749).Малко се отплеснах ама карай.На 1.15-1.20 бара ще е добре.Но не повече че ще си замине бързо мъникът.
Коментар
-
2she написа:Аз си сложих буустконтролер и буустметър,карам на 1.2бара а иначе турбината си први 1.5 съвсем спокойно но не е желателно да се кара на повиче от 1.2барМежду другото много внимавай с този бууст контролер.Точно този тип са големи боклуци.Аз имах такъв и на 2-я ден го изхвърлих.Поне са евтини 30-35лв.
Коментар
-
emzo написа:Много искам да видя как са ви маховиците при пълна газ под 2000рпмИли дърпат като бензинка във високите ?Съжалявам за офтопика.
Нали знаеш че тогава от маховика тресе все едно ще ти изпадне турбината на пътя.Като бензинка във високите няма как да дърпат с тази турбина.Само може да си пушат във високите.Виж при Стилото е друга бира.Ама да не се отплесваме все пак.Извинявам се на автора за офф-а
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар