janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:janyboy написа:emzo написа:Много искам да видя как са ви маховиците при пълна газ под 2000рпмИли дърпат като бензинка във високите ?Съжалявам за офтопика.
Нали знаеш че тогава от маховика тресе все едно ще ти изпадне турбината на пътя.Като бензинка във високите няма как да дърпат с тази турбина.Само може да си пушат във високите.Виж при Стилото е друга бира.Ама да не се отплесваме все пак.Извинявам се на автора за офф-а
Само казвам че със сток софт няма такова тресене,а с моднат го има.Не вярвам за 1 ден да са му омекнали пружините на маховика.Това са моите наблюдения.Не твърдя че махавика е здрав,но не твърдя и че се е скапал.Но доколкото чувам има колеги с чисто нови маховици и с моднат софт пак го има това тресене.Така че.....
Коментар
-
На мен друго ми е интересно. Като вдигнете налягането на турбината, какво ще се получи. ECU-то така или иначе при 100% газ пръска максималното количество гориво според картите. Дали налягането ще е 1 бар или 1,5 бара, количеството гориво е еднакво. Ефект би дошъл само от по-доброто изгаряне, но не вярвам той да е толкова голям. Иначе трябват други настройки, или с други думи ремап.
Коментар
-
emzo написа:При тези коли въртящия момент е при 1500рпм, то точно това и е тръпката на тая кола !
Коментар
-
Нали ECU-то трябва да види от някъде колко точно да се пръсне и точно това място са картите. Като си отишъл на най-голямата стойност в таблицата, как ще пръсне повече като вече така или иначе си на максимума. ECU-то не изчислява по формули количеството гориво за да нямаш предварително зададен минимум и максимум. Освен това пръскането на пълна газ зависи много повече от това че педала е натиснат на 100% отколкото от данните на дебитомера. Гледал съм показанията за горивото на доста коли и при 100% газ, ECU-то задава едно и също количество гориво, независимо че някои от колите са били с нов дебитомер показващ 4,1-4,2V или със стар показващ 3,5-3,6V. Ако погледнеш графиката на MAF-а, ще видиш че има прилична разлика в стойностите за измерения въдух, но количеството гориво е същото.Изключвам случаите на незагряла кола или на наличието на важна грешка.
Коментар
-
Re: Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 J
exb0y написа:Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел еДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
vsd написа:Иначе трябват други настройки, или с други думи ремап.
Коментар
-
vsd написа:vsd написа:Иначе трябват други настройки, или с други думи ремап.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:1.При JTD 105,ЕЖР е направено да влияе толкова колкото е необходимо за да прави необходимите корекции в постъпилото количество въздух в цилиндрите на двигателя.2.ЕЖР не е поставено само за екология.Това е груба грешка и заблуда.Екологията е само една от функциите му.3.ЕЖР работи при всички режими на двигателя,независимо товара.Не работи само тогава когато контролера е преценил,че не е необходимо да се задейства,защото данните от МАФ-сензора са в определена норма.Ако това е така наистина не работи.ЕЖР се изключва принудително по програма при пълен товар/даже доста преди пълен товар/ само при атмосферните двигатели,защото се знае по предварително условие,че налягането във всмукването не може да бъде повече от атмосферното.4.1,5 бара нормално турбината никога не може да вдигне.Много предди това МАП-сензора ще я резне.Ако не го направи,значи нещо не е наред в управлението на двигателя.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:1.При JTD 105,ЕЖР е направено да влияе толкова колкото е необходимо за да прави необходимите корекции в постъпилото количество въздух в цилиндрите на двигателя.2.ЕЖР не е поставено само за екология.Това е груба грешка и заблуда.Екологията е само една от функциите му.3.ЕЖР работи при всички режими на двигателя,независимо товара.Не работи само тогава когато контролера е преценил,че не е необходимо да се задейства,защото данните от МАФ-сензора са в определена норма.Ако това е така наистина не работи.ЕЖР се изключва принудително по програма при пълен товар/даже доста преди пълен товар/ само при атмосферните двигатели,защото се знае по предварително условие,че налягането във всмукването не може да бъде повече от атмосферното.4.1,5 бара нормално турбината никога не може да вдигне.Много предди това МАП-сензора ще я резне.Ако не го направи,значи нещо не е наред в управлението на двигателя.
Коментар
-
janyboy написа:ЕГР-то прави корекции спрямо Маф-а а не спрямо Мап-а,така че не се интересува от налягането на въздуха ,а от дебита му.За налягането следи Мап-а.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:1.При JTD 105,ЕЖР е направено да влияе толкова колкото е необходимо за да прави необходимите корекции в постъпилото количество въздух в цилиндрите на двигателя.2.ЕЖР не е поставено само за екология.Това е груба грешка и заблуда.Екологията е само една от функциите му.3.ЕЖР работи при всички режими на двигателя,независимо товара.Не работи само тогава когато контролера е преценил,че не е необходимо да се задейства,защото данните от МАФ-сензора са в определена норма.Ако това е така наистина не работи.ЕЖР се изключва принудително по програма при пълен товар/даже доста преди пълен товар/ само при атмосферните двигатели,защото се знае по предварително условие,че налягането във всмукването не може да бъде повече от атмосферното.4.1,5 бара нормално турбината никога не може да вдигне.Много предди това МАП-сензора ще я резне.Ако не го направи,значи нещо не е наред в управлението на двигателя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар