Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?

    Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел еДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Fiat Bravo

    exb0y написа:
    Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел е
    Ми,можеш да го вдигнеш налягането.Моделът е GT1544H.На JTD105 слагат 2 модела:46480117 и 46750783.Аз съм с 46750783.Има 2 начина да го вдигнеш:-чрез скъсяване на лоста на гейта(на гадно място е)-чрез механичен бууст контролер(50-200лв) Не знам по какъв повод искаш да го вдигаш,но не прекалявай много.Някъде 1.15-1.20 бара макс.Сток турбината разтоварва на 1.05 бара при изряден клапан. ПС.Не си споменал JTD100 или JTD105 е Бравото.

    Коментар


      #3
      105 е не знам точно каде му е гейта а сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля много

      Коментар


        #4
        exb0y написа:
        105 е не знам точно каде му е гейта а сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля много
        Вадиш лоста от оста,развиваш контра гайката,навиваш 1-2 оборота за да скъсиш лоста,завиваш контра гайката,слагаш лоста на оста и си готов.Има много писано в нета по този въпрос.Ако не съм бил ясен чети и ще ти стане ясно.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Любопитен съм какъв е резултата , следя темата .
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #6
            exb0y написа:
            сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля много
            Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.
            Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
            Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
            VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
            VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

            Коментар


              #7
              FiFo написа:
              Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.
              Само да вметна че моя "китаец" за 35 лв(бууст метърчето ми) мери едно към едно с МАП сензора.Това че е китайски и евтин не означава задължително че е боклук и не мери вярно.

              Коментар


                #8
                janyboy написа:
                FiFo написа:
                Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.
                Само да вметна че моя "китаец" за 35 лв(бууст метърчето ми) мери едно към едно с МАП сензора.Това че е китайски и евтин не означава задължително че е боклук и не мери вярно.
                Съгласен съм и не казвам, че всички са зле. Аз също ще си сложа в скоро време "китайче" но ако именно това което вземе колегата и не му измери правилно, а той разчита на него и за 35лв. ще си направи поразия за много повече пари.
                Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                Коментар


                  #9
                  FiFo написа:
                  Съгласен съм и не казвам, че всички са зле. Аз също ще си сложа в скоро време "китайче" но ако именно това което вземе колегата и не му измери правилно, а той разчита на него и за 35лв. ще си направи поразия за много повече пари.
                  Значи всичко трябва да се прави с мярка.Ако предположим че резбата е със стъпка 0.5 то 2 оборота са 1мм линеен ход и това не е много,примерно 0.05-0.1 бара(всяка турбина в спецификацията си има посочено каква регулировка може да понесе тя откъм актуатора)Така че колегата да пробва първоначално с 2 оборота да скъси лоста.Разбира се първо трябва да засече какво налягане прави турбината без да е пипал нищо за да има база.

                  Коментар


                    #10
                    не се колибаи да махнеш управлението на турбината няма да вдигне повече от 1.2-1.3 на пик турбината е много слаба и работи на рьба аз пресьдих внт20 и в момента работи на 1.6 имам няколко които след слагане на бустконтролер немогат да минат 1 бар махни го нацяло и засечи с тестер или с манометьр какво става едва ли ще мине 1.1
                    тунинговам си колите за удоволствие
                    някои с турбо други с чип

                    Коментар


                      #11
                      kombito-tdi написа:
                      не се колибаи да махнеш управлението на турбината няма да вдигне повече от 1.2-1.3 на пик турбината е много слаба и работи на рьба аз пресьдих внт20 и в момента работи на 1.6 имам няколко които след слагане на бустконтролер немогат да минат 1 бар махни го нацяло и засечи с тестер или с манометьр какво става едва ли ще мине 1.1
                      Ееее,тук вече не си прав.Тази турбина без управление прави точно 1.45-1.50 бара.Лично пробвано от мен Виждал ли си компресорната карта на тази турбина Че е слаба слаба е с тази перка на 44мм.Аз мислех да слагам ГТ1549 ама иска преправяне на фланеца.2052 идва малко лагава.Има един колега от дизел форума е "сготвил" хибридче 1756 и е много доволен.На шкодичка я кара.Много бууст и никакъв лаг(в сравнение със стоковата му 1749).Малко се отплеснах ама карай.На 1.15-1.20 бара ще е добре.Но не повече че ще си замине бързо мъникът.

                      Коментар


                        #12
                        Аз си сложих буустконтролер и буустметър,карам на 1.2бара а иначе турбината си први 1.5 съвсем спокойно но не е желателно да се кара на повиче от 1.2бар
                        Прикачени файлове
                        BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                        E46 320D

                        Коментар


                          #13
                          2she написа:
                          Аз си сложих буустконтролер и буустметър,карам на 1.2бара а иначе турбината си први 1.5 съвсем спокойно но не е желателно да се кара на повиче от 1.2бар
                          Ето това е истината Между другото много внимавай с този бууст контролер.Точно този тип са големи боклуци.Аз имах такъв и на 2-я ден го изхвърлих.Поне са евтини 30-35лв.

                          Коментар


                            #14
                            Много искам да видя как са ви маховиците при пълна газ под 2000рпм Или дърпат като бензинка във високите ?Съжалявам за офтопика.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Много искам да видя как са ви маховиците при пълна газ под 2000рпм Или дърпат като бензинка във високите ?Съжалявам за офтопика.
                              Еееее,ти пък,че кой с мапнат мотор дава пълна газ под 2000 оборота Нали знаеш че тогава от маховика тресе все едно ще ти изпадне турбината на пътя.Като бензинка във високите няма как да дърпат с тази турбина.Само може да си пушат във високите.Виж при Стилото е друга бира.Ама да не се отплесваме все пак.Извинявам се на автора за офф-а

                              Коментар

                              Working...
                              X