Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палър бокс за JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Реално ще му смъкне да речем от порядъка на 0.2 волта в показание, регулатора ще си го докара пак до необходимите граници и така
    Да така е, но ЕКУ-то ще вижда, че всичко е нормално а реално налягането ще е по високо. Ако се сложи нещо което да отчита реалното налягане и в това време се гледа на диагностика ще се види, че има разлика между двете показания. Точно затова, ако трябва да сме сигурни, че датчика показва вярно е редно така да се направи замерването или самият датчик да се сложи на стенд който да го тества. Защото налягането реално е 200 бара а датчика показва 300 бара на ниските обороти и ЕКУ-то казва, че всичко е ОК, но реално не е така.Идеята е във всеки един режим налягането да е с 50-100 бара отгоре. Аз лично не целя да направя някакъв сериозен ремап, просто видях в една тема, че се предлага нещо подобно за 300лв а не мисля, че то струва толкова. А и щом с 50-100 бара ще има положителен ефект не пречи да опитам, а ефекта може да не е само от страна на вървене.

    Коментар


      #32
      от мен последен пост в темата ето ти примерна ситуация почваш да правиш нещо което не разбираш и започваш тестове и примерно в процеса на тестове се получава фал хипотетично чупи се помпата от сврьхналягане или не са единичните случи в които реиката не издьржа и се прьска нима последващия ремонт няма да е равен или по-голям от 300лв затова незнам колко е хубав пауьрбокса които ти си гледал но е нормално едно тествано безопасно и ефективно устроиство да струва някаква сума пари преди бях письл за пауьрбоксовете на брабус само да ти кажа че те имат и такива за около 3500лв искам да те предупредя да внимаваш при тестовете има реална вьзможност да повредиш нещо използваи вариянта за бокс монтивран вьв ФВ схемата е много лесна за изпьлнение надеждна безпроблемна п.п ето ти едно предизвикателство ти беше письл за схемата с пращане получаване на софт и кои колко е велик казваш ми кои ти е номерана екуто кои е номера на софта и с колко искаш да повешиш налягането в реила и аз ще ти кажа с колко реално ще ти се повиши мащноста
      тунинговам си колите за удоволствие
      някои с турбо други с чип

      Коментар


        #33
        Имам и помпа и рейка.................. и да се счупи нещо.....................За това как работят маперите го казах не конкретно за теб а за един много голям процент, не съм казал, че ти си от тях защото не те познавам лично.Познавам хора които са дали хиляди левове за техника и софтуер и си седят мирно и кротко. А познавам и такива където са купили един китайски боклук дръпнали са някой софтуер от нета и вече се бият в гърдите колко са велики, но ще дойде момента когато ще омажат някое ЕКУ с китайските.................... и тогава искам да ги видя как се бият в гърдите :D

        Коментар


          #34
          kombito-tdi написа:
          ето ти примерна ситуация почваш да правиш нещо което не разбираш и започваш тестове и примерно в процеса на тестове се получава фал хипотетично чупи се помпата от сврьхналягане или не са единичните случи в които реиката не издьржа и се прьска
          Рейката няма да се пръсне и при 2000 бара налягане и по нагоре даже.Преди това ще се пръснат нафтопроводите/ако въобще се пръснат/,защото са много по тънкостенни тръбички.Ако се повреди датчика за налягането в рейката и започне да подава доста по ниски стойности ще се счупи ли помпата???Няма, защото има защита в софтуера.Щом контролера получи стойности от някой датчик нереални в някаква степен от необходимите за даден режим на двигателя,то незабавно го вкарва в авариен режим.Знаеш че съществува грешка-НЕРЕАЛНИ СТОЙНОСТИ НА НАЛЯГАНЕТО НА ГОРИВОТО.За малки отклонения от стойностите прави корекции,за по голями се смятат за дефект в системата и влиза в авариен режим.Тази защита е задължителна и много добре знаеш че съществува,а може и да не знаеш.Така че нищо няма да се счупи при подобни експерименти.По скоро може да се счупи нещо,когато някой некомпетентно пипа по софтуера на контролера.П.С.Защитата от счупване е по две направления в софтуера:1.Р1191-Fuel pressure sensor-incorrect signal2.P1503-Fuel pressure control solenoid-incorrect signal.Недей да плашиш колегите за несъществуващи възможности за аварии и проблеми.

          Коментар


            #35
            http://pbox-bg.com/products.html

            Коментар


              #36
              Днес си направих един тример на 300ом и го сложих на датчика, но се оказа малко по друга работата с напреженията и като цяло за да се разбере реалното налягане и това което вижда ЕКУ-то ще трябва по друг начин да се замерва.Ефекта е по тиха работа, по малко пушек, за вървенето не мога да преценя защото тя си е куц кон на 4-ри цилиндъра. Направил съм клип как утихва мотора след като се промени съпротивлението. Понеже имам проблемна дюза и много ясно се чува как спира чукането от дюзата. Клипа ще го кача по късно.................................http://www.youtube.com/watch?v=BjphAF7c0co

              Коментар

              Working...
              X