за налягането1350 бара макс работно на 1450 бара забива на 1500 гасне веднага датчика работи от 0-5 волта ако си ме разбрал правилно ИМА РЕАЛНА ОПАСНОСТ ДА СЧУПИШ НЕЩО ПРИ ТЕСТОВЕТЕ ако си на ясно използваи модела за бокс на ваг групата за двата софта се използва двоино по-голям чип а не два ходил сьм в една фирма която ползвашебоксове на брабус идваха празнии всеки един се зареждаше по отделно през интернет с парола и едва ли е само сьпротивление цената им е около 1600лв незнам как ще ти прозвучи но сега ползват мои софт
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палър бокс за JTD
Collapse
X
-
kombito-tdi написа:за налягането1350 бара макс работно на 1450 бара забива на 1500 гасне веднага датчика работи от 0-5 волта ако си ме разбрал правилно ИМА РЕАЛНА ОПАСНОСТ ДА СЧУПИШ НЕЩО ПРИ ТЕСТОВЕТЕ ако си на ясно използваи модела за бокс на ваг групата за двата софта се използва двоино по-голям чип а не два ходил сьм в една фирма която ползвашебоксове на брабус идваха празнии всеки един се зареждаше по отделно през интернет с парола и едва ли е само сьпротивление цената им е около 1600лв незнам как ще ти прозвучи но сега ползват мои софт
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:kombito-tdi написа:за налягането1350 бара макс работно на 1450 бара забива на 1500 гасне веднага датчика работи от 0-5 волта ако си ме разбрал правилно ИМА РЕАЛНА ОПАСНОСТ ДА СЧУПИШ НЕЩО ПРИ ТЕСТОВЕТЕ ако си на ясно използваи модела за бокс на ваг групата за двата софта се използва двоино по-голям чип а не два ходил сьм в една фирма която ползвашебоксове на брабус идваха празнии всеки един се зареждаше по отделно през интернет с парола и едва ли е само сьпротивление цената им е около 1600лв незнам как ще ти прозвучи но сега ползват мои софтA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Обаче има един проблем в това изпълнение. Реалното налягане няма как да се отрази от системата и каквото и да сложиш като електронни елементи ще промениш сигнала, ама реално няма да знаеш точно с колко си го намалил. От тук идва опасността да се счупи нещо, както беше обяснил колегата по-горе.
Коментар
-
Аз разбирам, че ако системата не е пипана при 1450 ще забие а на 1500 ЕКУ-то направо ще угаси мотора. Дали защото помпата няма да може да смогне или защото не е безопасно за системата При всички положения реално мисля с 50 бара като начало да увелича.Мога в реално време да знам какво ми е истинското налягане в рейката и то само с един мултицет. Както казах по напред, прави се замерване на напрежението след датчика и се вижда при еди какво си напрежение колко е налягането. Достатъчно ми е да знам при 350 бара какво е напрежението, след слагането на резистора на ниските обороти напрежението трябва да е такова преди резистора каквото е било при 350 бара. Ако е такова то тогава налягането е увеличено с 50 бара във всеки един режим. Числата е редно да вървят правопропорционално и всеки един миливолт да е 2-3-4.......бара, но това може да се разбере след замерване.Аз мисля, че така е най лесно да се замери с колко ще се увеличи налягането. Интересуваме напрежението преди резистора и това след него, при регулатора не ме интересува какво се променя.Ако някъде греша ме поправете.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Обаче има един проблем в това изпълнение. Реалното налягане няма как да се отрази от системата и каквото и да сложиш като електронни елементи ще промениш сигнала, ама реално няма да знаеш точно с колко си го намалил. От тук идва опасността да се счупи нещо, както беше обяснил колегата по-горе.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Ако зная всеки един миливолт на какво налягане отговаря е много лесно. Просто меря напрежението веднага след датчика на рейката-преди резистора, там напрежението е не променено и само трябва да се обърне от волтове в налягане.1v-300bar1.050v-350bar това е примерно
Коментар
-
chaveto написа:Ако е от 0 до 5в и налягането е до 1350 излиза, приблизително 3,7мв = 1 бар300 х 3,7 = 1,1в350 х 3,7 = 1,3вАко сметката ми е вярна на ниските обороти преди резистора трябва да е 1.3в а след него 1.1вАко не съм сметнал правилно ме поправете.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз доколкото съм разбрал,той не гони високи напрежения на датчика за налягането,а точно обратното.Със съпротивление иска да ги намали,така че да излъже контролера че налягането е по ниско и той да подаде сигнал до регулатора на нагнетяващата помпа за повишаването му до стойност отговаряща на показанието на датчика за налягането но отчетено след съпротивлението,което няма как да е по високо.По високо напрежение може да получи само преди съпротивлението,но то не се отчита от контролера.Реално той ще се движи във обхвата от напрежение на датчика както е фабрично,но понеже няма да отговаря на реалния моментен режим на двигателя,контролера ще се опита да го вкара в режим отговарящ на показанието на датчика след съпротивлението.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Аз доколкото съм разбрал,той не гони високи напрежения на датчика за налягането,а точно обратното.Със съпротивление иска да ги намали,така че да излъже контролера че налягането е по ниско и той да подаде сигнал до регулатора на нагнетяващата помпа за повишаването му до стойност отговаряща на показанието на датчика за налягането но отчетено след съпротивлението,което няма как да е по високо.По високо напрежение може да получи само преди съпротивлението,но то не се отчита от контролера.Реално той ще се движи във обхвата от напрежение на датчика както е фабрично,но понеже няма да отговаря на реалния моментен режим на двигателя,контролера ще се опита да го вкара в режим отговарящ на показанието на датчика след съпротивлението.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е, не вярвам да може да достигне 1800 бара.А и не му трябват толкова.Ако достигне 1450-1500 бара ще е предостатъчно.Което отговаря на около 4,5 В след съпротивлението.И това разбира се при пълно натоварване.Надолу ще бъде по малко,но фактически във всеки режим повече от фабричното.Ще се подобри малко пълненето,ще му нарасне малко момента в целия диапазон от обороти.Абе не е това ремап,но ще подобри с нещо респонса от двигателя. Между другото до сега не съм срещал данни в които да се твърди че контролера освен по напрежение следи и по ток промените в датчика на налягането.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар