Гледам в нета разни палър боксове за по 250-300лв. Обаче ми прави впечатление, че са само една кутийка която се връзва последователно на датчика на рейката. Понеже е с дистанционно все си мисля, че в тази кутия няма нищо повече от един приемник + един резистор който играе цялата рола за увеличаване на мощността. Ако наистина е само резистор който има за цел да излъже ЕКУ-то за реалното налягане в рейла, то тогава не си заслужава да се дават 200+лв за нещо което струва стотинки. Някой знае ли с колко трябва да се повдигне налягането в рейла при един такъв палър бокс. Идеята ми е да вържа един потенциометър и с него да наглася дадено налягане, след това да премеря какво му е съпротивлението и да сложа резистор. На този резистор в паралел да се върже едно най обикновено ключе с което да премахвам един вид резистора и всичко да се връща във фабричен режим. На бутона се слага надпис Go Baby Go и когато някой по така се репчи да му се опъна :D Също така не мисля, че неща които струват 2-3лв е редно да даваме по 200+Не ме интересуват ремапи................. ако искам ремап ще си направя. Интересува ме този вид палър бокс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палър бокс за JTD
Collapse
X
-
И въпреки че си е чист спам на фона на това че не те интересуват ремапи.Примерно моя софт е моднат в момента много много леко:Има промяна от около +10% в гориво и налягане на турбината, но само при над 60 % настъпан педал на газта и над 2500 рпм.Т.е като за мен онзачава че 99% от времето си карам "нечипосана" кола. Ама бутона го-бейби-го си остава педала на газта След като можеш да си направиш същото нещо софтуерно не разбирам защо ти е да правиш хардуерни интервенции ?А и тя колата си върви чудесно и без да се пипа, пък след модификация си става съвсем прилично.п.с Така и не разбрах в другата тема къде точно си вдигал 200 , ама много внимавай че на Ботевградско е 50 ограничението.
-
аз лично сьм произвел и продал над 200-300бри сьм се отказьл от това, пауърбокс за комьнреълима сьвсем малка вероятност при опитите да си счупиш колата принципно логиката ти е във вярната насока друго нещо интересно което сьм правил ес двоино по-голям флаш на пасат сьм правил сьс схема да сменя два софта по време на шофиране на принципа на пауьрбокса само че с всички екстри искаше два фаила икономичен и реисингтунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
kombito-tdi написа:аз лично сьм произвел и продал над 200-300бри сьм се отказьл от това, пауърбокс за комьнреълима сьвсем малка вероятност при опитите да си счупиш колата принципно логиката ти е във вярната насока друго нещо интересно което сьм правил ес двоино по-голям флаш на пасат сьм правил сьс схема да сменя два софта по време на шофиране на принципа на пауьрбокса само че с всички екстри искаше два фаила икономичен и реисингFiat Marea TD100
Коментар
-
Какво толкова ще стане с мотора когато се повиши налягането и с колко трябва да се повиши за да има ефект. Ако си го правил и на JTD то тогава предполагам знаеш стойността на резистора.П.С Относно ремапа нищо не пречи да се ползват два чипа където стои софтуера, двата чипа се изнасят настрани на някаква подложка и само да се превключва между тях.Единствено може да се налага да се гаси двигателя и пак да се стартира за да зареди другият софтуер. П.С2 Вдигането е по околовръстното посока казичане, от моста на ботевградско до мястото където започва пистата. От дясно даже стоят таратайки, но трябва да минеш по късно за да ги видиш. Рано сутрин ги няма.
Коментар
-
pr_00f написа:Примерно моя софт е моднат в момента много много леко:Има промяна от около +10% в гориво и налягане на турбината, но само при над 60 % настъпан педал на газта и над 2500 рпм.Т.е като за мен онзачава че 99% от времето си карам "нечипосана" кола. Ама бутона го-бейби-го си остава педала на газта
Коментар
-
@chavetoПостави един високоомен потенциометър в серия на сигналния проводник на датчика за налягането на горивото от рейката и променяйки стойноста му наблюдавай с осцилоскоп дали се променя и как се променя честотата на регулатора на налягането на горивото на на наглетателната помпа.Така ще разбереш колко струва пауербокса и струва ли си парите.А също и с колко нараства мощноста на двигателя в резултат на тази промяна,тествайки я в реално време.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Aз лично смятам че да караш кола с по голяма мощност в 99% от времето на експлоатация е доста по добре и за предпочитане отколкото във случаите на 1% във високите обороти.Да разполагаш с по голяма мощност под 2500 оборота е винаги за предпочитане отколкото при над тази стойност.Усилията във двигателостроенето е да се получава по голяма мощност във ниските,а не във високите обороти.Всеки се хвали колко е максим. върт.момент при 1500-2000 об,а никой не обявява колко е при 4000 об.За това се слагат турбини с променлива геометрия,променливо газоразпределение и какви ли не други хватки за да се повиши мощноста във ниските обороти.А ти се указваш любител на обратната концепция.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Stefan Hadjov написа:Aз лично смятам че да караш кола с по голяма мощност в 99% от времето на експлоатация е доста по добре и за предпочитане отколкото във случаите на 1% във високите обороти.Да разполагаш с по голяма мощност под 2500 оборота е винаги за предпочитане отколкото при над тази стойност.Усилията във двигателостроенето е да се получава по голяма мощност във ниските,а не във високите обороти.Всеки се хвали колко е максим. върт.момент при 1500-2000 об,а никой не обявява колко е при 4000 об.За това се слагат турбини с променлива геометрия,променливо газоразпределение и какви ли не други хватки за да се повиши мощноста във ниските обороти.А ти се указваш любител на обратната концепция.
Коментар
-
Мисля да сложа един потенциометър от един килоом. Когато всичко си е фабрично ще измеря с мултицета какво е напрежението от датчика (на изхода) при 300-350-400........... След това ще започна да вдигам съпротивленито докато датчика не покаже напрежението което е било при 350бара. Реално налягането ще е 350 а ЕКУ-то ще отчита 300. Интересуваме до колко трябва да се увеличи налягането за да има ефект и да не счупя нещо по мотора. Според мен единствено нещо по буталата може да каже зеле от повишаване на налягането.Същата хватка мисля да я направя и с турбината. ЕКу-то ще вижда едно налягане а реално то ще е по високо.Може и при дебитомера да се барне, но на обратно. Прави се една схемичка от няколко елемента и повдигаш напрежението към ЕКУ-то с колкото искаш. Искаш 500мв да имаш винаги отгоре и ги имаш или пък 1волт.........................Идеята е да се направи нещо което с натискането на един ключ да получиш повече мощност за сметка на други неща, но не и за сметка на здравето на мотора и един куп пари които се искат за тези неща.Сега ще съм много благодарен ако някой може да сподели с колко може да се вдигне налягането в рейла.
Коментар
-
chaveto написа:Сега ще съм много благодарен ако някой може да сподели с колко може да се вдигне налягането в рейла.
Коментар
-
момчета от това което прочетох си личи че не ви е ясно ама вьобщеспомням си една тема за чипове в която беше намесен " келеша"и някакьв ентосиаст от варна не му помна никапиташе защо при келеша чипа за някаква марея бил 500лвзащото човека знае какво прави и няма да ви счупи колата от некадьрност аз ликчно за да изработя схемата за двоиния софт и смяната му ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ БЕЗ ДА СЕ ГАСИ КОЛАТА ми отне 5 дена с направи монтажи и всичко ти как мислиш дали аз трябва да го продавам примерно по 20лв защото на мен толкова ми струва схемното решение ами ако се вслушам в небивалиците за бавни процесори и тем подобни глупости ако питаш дали пауьрбокса за комьнреьл птябва да струва 2лв няма как да станетунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Аз не искам никакви схеми......................... схемите и сам мога да си ги направя и конструирам. Идеи също не ми липсват. Просто не ми се ползва търсачка (не тази на форума) за да разбера разни неща. Единствено ме интересува едно наляганеА ако няма да кажеш нищо съществено не желая да се хвалиш в моята тема какво си направил и за колко време, това въобще не ме интересува.Знам ви всичките големи мапери как работите, сваляте-пращате-чакате-получавате-качвате и ако всичко е ОК се биете в гърдите колко сте били добри
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар