Колеги по едно време ми правише този проблем, после спря за някакъ период сега пак го прави...Като нея карам колата сутрин предимно, така трудно пали..или малко повече трябва да задържиш на стартер или от втория път...Преди време (година) го карах за свещи казаха ми, че са здрави..Някой колега из форума ми казаха че може и да е от клапан пуск стоп на ГНП (1-2пъти ми се случи и дане загасне след врътнат ключ) Имаше една подобна тема на един колега, но немога да я открия..Иначе като запали и мотора не работи както трябва(леко пуши и присецва леко) докато незагрее или не вдигне обороти, после се оправя и си е ок и палене и работа...И още един въпрос като сменявах въздушния филтър забелязах че под него има много леко като масло ми се струваше да беше, един приятел така да се каже ме наплаши, нещо турбини ми говореше ...незнам не са ми ясни колите...Пиша ви за мнения коментари, хора коита са се сблъскали с този проблем с паленето...и т.нБлагодаря ви !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.7тд трудно пали при студен старт
Collapse
X
-
Re: Фиат Пунто 1.7тд трудно пали при студен старт
crazyjoe написа:Колеги по едно време ми правише този проблем, после спря за някакъ период сега пак го прави...Като нея карам колата сутрин предимно, така трудно пали..или малко повече трябва да задържиш на стартер или от втория път...Преди време (година) го карах за свещи казаха ми, че са здрави..Някой колега из форума ми казаха че може и да е от клапан пуск стоп на ГНП (1-2пъти ми се случи и дане загасне след врътнат ключ) Имаше една подобна тема на един колега, но немога да я открия..Иначе като запали и мотора не работи както трябва(леко пуши и присецва леко) докато незагрее или не вдигне обороти, после се оправя и си е ок и палене и работа...И още един въпрос като сменявах въздушния филтър забелязах че под него има много леко като масло ми се струваше да беше, един приятел така да се каже ме наплаши, нещо турбини ми говореше ...незнам не са ми ясни колите...Пиша ви за мнения коментари, хора коита са се сблъскали с този проблем с паленето...и т.нБлагодаря ви !!!
-
Имали вероятност при повече масло в двигатела да попадне там и поради същата причина да избива леко и през капачката? Ем ще отида да ги проверат свещите, защото те неса сменяни мисля даже, че са си и оригиналните си. Не се плаша, но много скоро сменях амортисьори, тампони, консомативи и....в тая криза то едно пунто ще излизе направо. Но така е като несе подържа една кола редовно (но за 4 години мн малка поддръжка, все пак достта си даде и съм мн доволен) ..Иначе за свещи, БОШ ми казаха били най-добри, но и на пари...някакви мнения....?Fiat Punto 1.7TD 1997/10/
Коментар
-
specialista написа:Според мен най-доброто е Беру,но и най-скъпото.Има свещи които се сменят много трудно и за това е най-добре да се сложи нещо с гаранция.Твоите не са от най лесните въпреки че са отпред.Задължително проверете времето за подгрев на релето и на лампата за подгрев.Успех!!!Fiat Punto 1.7TD 1997/10/
Коментар
-
crazyjoe написа:specialista написа:Според мен най-доброто е Беру,но и най-скъпото.Има свещи които се сменят много трудно и за това е най-добре да се сложи нещо с гаранция.Твоите не са от най лесните въпреки че са отпред.Задължително проверете времето за подгрев на релето и на лампата за подгрев.Успех!!!leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Колега specialista, кажи горе долу коклко време трябва да бъде подгрева. Примерно колко време трябва да подгрява когата е студена(при първи старт за деня, след престой над 8 часа), при загрял двигател(примерно напълно загряла гасиш и палиш след 5-10 мин). Някакви междини стойности, да кажем когато стрелката е в началото на скалата( около 50-тина гадуса) и когато е между началото на скалата и напълно загряла(към 70 примерно). Или ако може да кажеш някаква зависимост между градуси, съпротивление на датчико който измерва температурата, и време за подгрев.П.П Колега crazyjoe, извинявай че ти пиша в темата но ми стана интересно коклко време ще бъде подгрева.Поздрави.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:crazyjoe написа:specialista написа:Според мен най-доброто е Беру,но и най-скъпото.Има свещи които се сменят много трудно и за това е най-добре да се сложи нещо с гаранция.Твоите не са от най лесните въпреки че са отпред.Задължително проверете времето за подгрев на релето и на лампата за подгрев.Успех!!!Fiat Punto 1.7TD 1997/10/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар