Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-твърдо работещ двигател след шлайф

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-твърдо работещ двигател след шлайф

    Какво би станало,ако повдигна впръскването /дюзите/ с около 2,5-3,0 мм, с цел увеличаване обема на камерата/бренера/ ?

    #2
    Ще промениш завихрянето на сместа в камерата, ще намалее съотношението на сгъстяване. Провери по-добре, дали е подбрана правилно дебелината на гарнитурата. Както и правилната центровка на помпата. Всъщност я пиши за какъв двигател става въпрос.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Щом говори за БРЕНЕР,ясно е че става въпрос за двигател с предкамерно впръскване-ТД 75 или ТД 100.Не разбирам само какво го кара да проявява желание към подобни експерименти.Когато се задават подобни питания,би трябвало да се уточнява в крайна сметка каква е целта която се преследва.

      Коментар


        #4
        Мислех,че се подразбира с каква цел се увеличава гор.камера - за да се намали компресията. Шлайфа отиде 0.7 т.е. над допустимото,а гарнитурата е с мах.дебелина.Двигатела е 8140.63 /iveco/ 2,8D atm на DucatoMax.По принцип степента на сгъстяване е на атм.е двойно по-висока от на TD,JTD, а и с тоя шлайф....Мъркането се промени :D /а е на 130 хиляди все още/. Самото повдигане бих го направил с 1 меден елемент,а не с няколко дифтунги.С фронта на горене,скороста и т.н съм запознат,но все пак питам...Поне от това не боляло глава :D

        Коментар


          #5
          тадд написа:
          Мислех,че се подразбира с каква цел се увеличава гор.камера - за да се намали компресията. Шлайфа отиде 0.7 т.е. над допустимото,а гарнитурата е с мах.дебелина.Двигатела е 8140.63 /iveco/ 2,8D atm на DucatoMax.По принцип степента на сгъстяване е на атм.е двойно по-висока от на TD,JTD, а и с тоя шлайф....Мъркането се промени :D /а е на 130 хиляди все още/. Самото повдигане бих го направил с 1 меден елемент,а не с няколко дифтунги.С фронта на горене,скороста и т.н съм запознат,но все пак питам...Поне от това не боляло глава :D
          От по високата компресия имаш само полза,а не вреда.С повдигане на дюзите ще развалиш други неща.За да ти работи по меко двигателя намали с малко предварението на шприца като завъртиш помпата 2-3* по посока на въртенето и.Помпата ти е Бошш.И ще прецениш какъв е резултата.

          Коментар


            #6
            Лаик съм в дизеловата сфера,но не и в бензиновата.Знам пораженията в/у главата от авансовото чукане/горене с над 200м/с /,че страховете ми са-данеби при тези високи стойности на компресия да се получава нещо подобно при нафтата,особенно като имаш по-тежка подметка на десния крак.Онафтих се само преди година/обезводних двигателя преди 15 дена/,така,че извинявайте... :D

            Коментар


              #7
              тадд написа:
              Лаик съм в дизеловата сфера,но не и в бензиновата.Знам пораженията в/у главата от авансовото чукане/горене с над 200м/с /,че страховете ми са-данеби при тези високи стойности на компресия да се получава нещо подобно при нафтата,особенно като имаш по-тежка подметка на десния крак.Онафтих се само преди година/обезводних двигателя преди 15 дена/,така,че извинявайте... :D
              Спокойно и не се притеснявай.При дизелите не може да се случи това което се получава от висока степен на компресия както при бензините.Особено при двигатели с предкамерно впръскване.

              Коментар


                #8
                Можеше да свалиш челото на буталото с 2 десети. То е достатъчно здраво там, за да издържи /изчислено е за много по голямо натоварване, особено при товарните авромобили/. Казвам го, защото някои го практикуват, но аз не го възприемам много. Все едно че не съм го писал аз.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Можеше да свалиш челото на буталото с 2 десети. То е достатъчно здраво там, за да издържи /изчислено е за много по голямо натоварване, особено при товарните авромобили/. Казвам го, защото някои го практикуват, но аз не го възприемам много. Все едно че не съм го писал аз.
                  Xaxaxaxa! Мерси за идеята/не ,че не ми мина през ума/,но не се наложи да свалям двигателя.Иначе имаше по-елегантно решение -намаляване хода на буталото с ексцентричен шлайф на биелните шийки.А подробноста ,че съм на Крит,където за такъв род услуги искат ’мама и тати’,ме радва още по-вече,че не се стигна до там :D

                  Коментар

                  Working...
                  X