Какво би станало,ако повдигна впръскването /дюзите/ с около 2,5-3,0 мм, с цел увеличаване обема на камерата/бренера/ ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-твърдо работещ двигател след шлайф
Collapse
X
-
Мислех,че се подразбира с каква цел се увеличава гор.камера - за да се намали компресията. Шлайфа отиде 0.7 т.е. над допустимото,а гарнитурата е с мах.дебелина.Двигатела е 8140.63 /iveco/ 2,8D atm на DucatoMax.По принцип степента на сгъстяване е на атм.е двойно по-висока от на TD,JTD, а и с тоя шлайф....Мъркането се промени :D /а е на 130 хиляди все още/. Самото повдигане бих го направил с 1 меден елемент,а не с няколко дифтунги.С фронта на горене,скороста и т.н съм запознат,но все пак питам...Поне от това не боляло глава :D
Коментар
-
тадд написа:Мислех,че се подразбира с каква цел се увеличава гор.камера - за да се намали компресията. Шлайфа отиде 0.7 т.е. над допустимото,а гарнитурата е с мах.дебелина.Двигатела е 8140.63 /iveco/ 2,8D atm на DucatoMax.По принцип степента на сгъстяване е на атм.е двойно по-висока от на TD,JTD, а и с тоя шлайф....Мъркането се промени :D /а е на 130 хиляди все още/. Самото повдигане бих го направил с 1 меден елемент,а не с няколко дифтунги.С фронта на горене,скороста и т.н съм запознат,но все пак питам...Поне от това не боляло глава :D
Коментар
-
Лаик съм в дизеловата сфера,но не и в бензиновата.Знам пораженията в/у главата от авансовото чукане/горене с над 200м/с /,че страховете ми са-данеби при тези високи стойности на компресия да се получава нещо подобно при нафтата,особенно като имаш по-тежка подметка на десния крак.Онафтих се само преди година/обезводних двигателя преди 15 дена/,така,че извинявайте... :D
Коментар
-
тадд написа:Лаик съм в дизеловата сфера,но не и в бензиновата.Знам пораженията в/у главата от авансовото чукане/горене с над 200м/с /,че страховете ми са-данеби при тези високи стойности на компресия да се получава нещо подобно при нафтата,особенно като имаш по-тежка подметка на десния крак.Онафтих се само преди година/обезводних двигателя преди 15 дена/,така,че извинявайте... :D
Коментар
-
iuly_vn написа:Можеше да свалиш челото на буталото с 2 десети. То е достатъчно здраво там, за да издържи /изчислено е за много по голямо натоварване, особено при товарните авромобили/. Казвам го, защото някои го практикуват, но аз не го възприемам много. Все едно че не съм го писал аз.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар