Не намерих такава тема затова да поразискваме и върху това. Някой мил ли е на пароструйка своя JTD двигател и ако да имал ли е проблеми, някакви тънкости ако се налага тази интервенция и изобщо всякакъв опит в това направление.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Миене на JTD мотор. Рискове.
Collapse
X
-
В раздел "Сервизи и магазини" наскоро повдигнах една тема за автомивка с канал, намерих в София, измиха ми двигателя отдолу, нямаше никакви последствия, отгоре обаче не дадох да пипнат! Т.е. - повечето датчици и кабелни връзки вероятно останаха сухи. Иначе не е рядкост кола да не може да запали след автомивка. И ако може нещо като съвет: Никога и по никакъв повод не слушай някой, който казва "Това е дизел бе, няма да има никакви проблеми!" Може да има, и още как! Но поне отдолу ако миеш мисля че няма да има проблеми, за отгоре вече - божа работа.
Коментар
-
Точно затова туснах темата понеже със старата кола 1,7 TD нямаше никакви проблеми миеше се обилно отгоре даже със препарат се пръскаше преди да се пръсне и никакъв проблем не е имало. При JTD-то обаче има доста жички, кабелчета, централки, датчици и тем подобни електрификацийки и честно казано ме е шубе да го измия. Работих известно време в един популярен автокозметичен център и тъй като услугата "Пълна козметика" включва и миене и полиране да вигател не се церемонехме с никакъв по вид и цена двигател само че преди да го пръснем идваше управителя и казваше "това го увии с пликче", "тук изобщо не пръскай". Проблеми имаше но след като изсъхне колата всичко се оправяше. Имало е обаче случаи преди да постъпя там на изгорели компютри и тн. Та затова колеги питам конкретно за JTD ако някой може да посъветва кое би било уязвимо да се увие или къде изобщо да не се пръска. Не че ще се осмеля да го измия моя двигател но ако се окаже че има доста смелчаци, които са си мили JTD-тата и никой не е имал проблем, защо не?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар