Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

В какви обороти "дърпа" Пунто 1.9 JTD 80?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    В какви обороти "дърпа" Пунто 1.9 JTD 80?

    Здравейте!Днеска си смених дебитомера на Пунто 1.9 JTD 80 коня.След смяната си мислех че ще дърпа от 1500 до 3000 оборота постоянно след смяната ми се струва че почва да дърпа осезаемо в диапазона 2000-3000 оборота Дебитомера е китайски 116 лева.Дали е от дебитомера или просто е нормално да дърпа в тези обороти ?? Мерси АлексЗаглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателноРедактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Ами колега:1. има описано как се проверява дебитомер2. сигурно 1001 пъти съм писал Бош и нищо друго и от доверено място.Няколко теми под твоята един колега се оплаква и той.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      еми платих вече 116 точки ще го карам докато не се прецака и така после ще му мисля поне след 2000 оборота си набира добре

      Коментар


        #4
        sagoto написа:
        еми платих вече 116 точки ще го карам докато не се прецака и така после ще му мисля поне след 2000 оборота си набира добре
        Там му е мястото да си набира добре, според мен. На около 2000-2300-2500 оборота.
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #5
          Същата работа се получи и при мен, след смяната на дебитомера започна да дърпа яко след 2200 оборота. Преди това от 1500 натам си дърпаше доволно. Даваш газ и започва да ускорява плавно, но бързо. След смяната до 2200 набира по мудно спрямо преди, но след 2200 направо все едно някой ти е набил шут в газа.Моят дебитомер не е китайски а италиански и е за 70лв с отстъпката. Аз започвам да се замислям дали не трябва да е така, но някак си не ми харесва това ускорение. Свикнал съм да карам до 1500об/м и ако реша да изпреварвам ще трябва да връщам една скорост по надолу. След няколко дни или ще съм с бошов дебитомер или с подменен италиански и ще пиша дали след подмяната има разлика или така трябва да си е.

          Коментар


            #6
            Абе - да не би пунтото да е с турбина с променлива геометрия Според мен ако е с нормална турбина трябва да набира ударно точно след описаните обороти...
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #7
              196/1500 н*м
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                От моя личен 3-годишен опит с такава кола (смея да твърдя в отлично състояние и с нов и оригинален Бош дебитомер), започва осезаемо да върви от към 1300-1400 оборота до към малко след 3000.След 3000 набирането осезаемо намалява, мотора по-скоро почва да тъпче - то и характеристиките на двигателя, които дава производителя потвърждават подобна динамика на тази, която описах ( 196Nm при 1500 оборота и 80 к.с. при 3000 оборота).

                Коментар


                  #9
                  Силата на това Пунто трябва да е в интервала 1500-3000 оборота.Турбината му е ИХИ,не е с променлива геометрия.Само Пунто 110 коня е с променлива геометрия.След 3000 оборота няма смисъл да се кара.Само се тормози мотора.

                  Коментар


                    #10
                    еми значи е нормално при мене почва осезаемо да дърпа след 1800 оборота до към 3000 и малко си дърпа стабилно ...

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Същата работа се получи и при мен, след смяната на дебитомера започна да дърпа яко след 2200 оборота. Преди това от 1500 натам си дърпаше доволно. Даваш газ и започва да ускорява плавно, но бързо. След смяната до 2200 набира по мудно спрямо преди, но след 2200 направо все едно някой ти е набил шут в газа.Моят дебитомер не е китайски а италиански и е за 70лв с отстъпката. Аз започвам да се замислям дали не трябва да е така, но някак си не ми харесва това ускорение. Свикнал съм да карам до 1500об/м и ако реша да изпреварвам ще трябва да връщам една скорост по надолу. След няколко дни или ще съм с бошов дебитомер или с подменен италиански и ще пиша дали след подмяната има разлика или така трябва да си е.
                      Колега драсни един отговор като си купиш нов дебитомер Мерси :D

                      Коментар


                        #12
                        наскоро ми смениха съединителя дали може от него да има нещо свързано със мощността или няма нищо общо съединителя със мощността .Съединителя е оригинален Валео поне така ми каза майстора

                        Коментар


                          #13
                          дебитомера ме изнерви и изкарах буксата ама сега пак до 1800-1900 оборота едвам ускорява след 2000 ускорява доста добре....от какво може да е това ???

                          Коментар


                            #14
                            Аз мислех да махам катализатор, да сменям половината двигател заради това че като мине 3000 оборота осезаемо спираш да усещаш силата на двигателя но явно си е така заводски.

                            Коментар


                              #15
                              Колега, вземи го замери какви напрежения дава тоя дебитомер.Може и на празен ход,но по-добре в движение под товар.Всъщност ти с кой дебитомер си:0281002309 или 0280218019?Коя година ти е колата?Прочети хубаво темата за дебитомерите.

                              Коментар

                              Working...
                              X