Здравейте!Днеска си смених дебитомера на Пунто 1.9 JTD 80 коня.След смяната си мислех че ще дърпа от 1500 до 3000 оборота постоянно след смяната ми се струва че почва да дърпа осезаемо в диапазона 2000-3000 оборота Дебитомера е китайски 116 лева.Дали е от дебитомера или просто е нормално да дърпа в тези обороти ?? Мерси АлексЗаглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателноРедактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
В какви обороти "дърпа" Пунто 1.9 JTD 80?
Collapse
X
-
Същата работа се получи и при мен, след смяната на дебитомера започна да дърпа яко след 2200 оборота. Преди това от 1500 натам си дърпаше доволно. Даваш газ и започва да ускорява плавно, но бързо. След смяната до 2200 набира по мудно спрямо преди, но след 2200 направо все едно някой ти е набил шут в газа.Моят дебитомер не е китайски а италиански и е за 70лв с отстъпката. Аз започвам да се замислям дали не трябва да е така, но някак си не ми харесва това ускорение. Свикнал съм да карам до 1500об/м и ако реша да изпреварвам ще трябва да връщам една скорост по надолу. След няколко дни или ще съм с бошов дебитомер или с подменен италиански и ще пиша дали след подмяната има разлика или така трябва да си е.
Коментар
-
От моя личен 3-годишен опит с такава кола (смея да твърдя в отлично състояние и с нов и оригинален Бош дебитомер), започва осезаемо да върви от към 1300-1400 оборота до към малко след 3000.След 3000 набирането осезаемо намалява, мотора по-скоро почва да тъпче - то и характеристиките на двигателя, които дава производителя потвърждават подобна динамика на тази, която описах ( 196Nm при 1500 оборота и 80 к.с. при 3000 оборота).
Коментар
-
chaveto написа:Същата работа се получи и при мен, след смяната на дебитомера започна да дърпа яко след 2200 оборота. Преди това от 1500 натам си дърпаше доволно. Даваш газ и започва да ускорява плавно, но бързо. След смяната до 2200 набира по мудно спрямо преди, но след 2200 направо все едно някой ти е набил шут в газа.Моят дебитомер не е китайски а италиански и е за 70лв с отстъпката. Аз започвам да се замислям дали не трябва да е така, но някак си не ми харесва това ускорение. Свикнал съм да карам до 1500об/м и ако реша да изпреварвам ще трябва да връщам една скорост по надолу. След няколко дни или ще съм с бошов дебитомер или с подменен италиански и ще пиша дали след подмяната има разлика или така трябва да си е.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар