Фиатката се опитва да ме разочароваВчера като пуснах климатика в началото оборотите почнаха да мърдат непрекъснато от 900 на 1000 но се оправи. След това забелязах че ако карам с пуснат климатик между 1000 и 2000 оборота придърпваше и ускоряваше на тласъци.Днес сутринта тръгвам към университета и температурата стигна почти до средата на скалата от задръстването. По едно време почна да придърпва ( без климатик) и като изключих от скорост колата угасна. Пробвах да я запаля и след 15 секунди въртене нямаше и признаци да пали.Погледнах маркуча след филтъра и нямаше мехурчета в него. Преди филтъра на мястото на гумената круша имам някаква електрическа помпа.След 1-2 минути престой колата запали веднага.От какво може да е? Мислех че е от въздух ама не е.Вчера преди да почна да придърпва я бях карал малко на ръчка във високи обороти ама не виждам връзката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Придърпва и угасна - ТД100
Collapse
X
-
Придърпва и угасна - ТД100
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Придърпването при ускоряване и то ли е от липса на гориво?Странно ми е само как сутрин пали веднага, тоест не гълта въздух през ноща, а проблема се появи след няколко километра каране.В резервоара винаги имам поне към 15 литра така че не е глътнал въздух.Съмнявам се в електрическата помпа която е преди филтъра понеже не я чувам да бръмчи.Ще работи ли без нея?Доколкото знам повечето мотори 1.9 там имат само гумена круша и явно при мене е правено допълнително само незнам дали има смисъл от нея.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Каква е тая ел. помпа, за която говориш колега? Роторна или клапанна е? Защото ако е роторна, то те не пускат гориво когато не работят. А ако работят при работа на двигателя, то това е неблагоприятно за нафтовата ти помпа, защото последната не работи под налягане на входа си. Постоянно ли е включена тая ел. помпа?Fiat Marea TD100
Коментар
-
Незнам каква е точно. Пише Pierburg 12v на нея.Вързана е да взима ток от помпата, обаче като работи мотора не я чувам да бърмчи, като дам на контак избръмчава за няколко секунди и спираНа снимките съм я показал.Да я махна ли?Възможно ли е когато угасна тя да е пречела на горивото да минава през нея?Защото нямаше мехурчета в маркуча след филтъра.Бартеросвам я за гумена круша ако някой я иска.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Е тогава поради каква причина може да са я сложили?Има ли вероятност да е имало проблем с подкачващата помпа в ГНП-то и затова да са я сложили?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Е тогава поради каква причина може да са я сложили?Има ли вероятност да е имало проблем с подкачващата помпа в ГНП-то и затова да са я сложили?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:infineon написа:Е тогава поради каква причина може да са я сложили?Има ли вероятност да е имало проблем с подкачващата помпа в ГНП-то и затова да са я сложили?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Сложил е я някой умник с цел да замени гумената круша, за да подкачва по-лесно, но хич не му е дошло на акъла, че нейното налягане бърка работата на ГНП-то. Гумена круша трябва да си сложиш, защото тя има два клапана, единия от които не позволява на горивото да се връща обратно в резервоара.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Сложил е я някой умник с цел да замени гумената круша, за да подкачва по-лесно, но хич не му е дошло на акъла, че нейното налягане бърка работата на ГНП-то. Гумена круша трябва да си сложиш, защото тя има два клапана, единия от които не позволява на горивото да се връща обратно в резервоара.
Коментар
-
specialista написа:iuly_vn написа:Сложил е я някой умник с цел да замени гумената круша, за да подкачва по-лесно, но хич не му е дошло на акъла, че нейното налягане бърка работата на ГНП-то. Гумена круша трябва да си сложиш, защото тя има два клапана, единия от които не позволява на горивото да се връща обратно в резервоара.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар