Няма да му хареса цената..............
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на дебитомера
Collapse
X
-
Моля да ме изивините, ако намесата ми е неуместна,но този дебитомер менте ли е, че цената му е 228 лв?Edit: Коригирана връзката, за да сочи правилният дебитомер.Благодаря на pr_00f за корекцията.
Коментар
-
Не знам дали е менте ама е малко по различен номера му 0280218019 А ние говорим за 309 - ето го и него - http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1за 228 лева.п.с Дал си правилната цена с грешен линк, та и аз се обърках.
Коментар
-
Dimitar. написа:Моля да ме изивините, ако намесата ми е неуместна,но този дебитомер менте ли е, че цената му е 228 лв?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според вас в линковете които сте дали по нагоре дебитомерите са ментаци или ги купуват с много голям отсъпка и затова могат да ги продават на по ниска цена. Ауто + се води дистрибутор на Бош и отново според вас само сензор не се продава от Бош, ми тогава и те продават ментаци. След сряда ще попитам и да се надявам, че ще бъдат откровени с мен и тогава на 100% ще знам кое е ментак.
Коментар
-
Днес ми доставиха дебитомер HUGO, мисля, че така беше фирмата. Кутията е в колата, направих и няколко снимки на дебитомера, но с тел. и ще ги кача по късно защото сега ще изчезвам. Като цяло се оказа, че предният дебитомер е китайски. Хората ми смениха дебитомера и казаха, че пари не искат. Демек си остава и този на цена 70лв. В момента колата си върви съвсем нормално и определено дебитомера е бил виновника. Утре ако имам време ще я закача на комп. и ще премеря с мултицета за какво иде реч с този дебитомер, но според мен всичко ще е нормално. След смяната колата отново беше по мудна, изкарях от паркинга и я сръчках, като е в обороти си вървеше съвсем нормално. При тръгване от място (нормално тръгване) и подаване на газ отново не искаше да тръгне както преди, но след като я покарах около 20км започна да върви съвсем нормално.В момента на 100% има записана грешка за дебитомера и температурният сензор в него + турбината. Веднъж чух, че при по новите автомобили след записана грешка, ако след 40-се паления не се появи грешката се трие сама и след записана грешка автомобила може да мине през адаптация от дадената грешка. Затова си мисля, че след смяната на дебитомера си беше мудна и след ХХ км започна да върви нормално.
Коментар
-
Ако ми остане време ще направя, но за последно имах нещо проблем с тази програма. Не искаше да се канектне към ЕКУ-то ще я преинсталирам и ако тръгне и имам време ще направя.Ето и снимкитеhttp://img27.imageshack.us/slideshow...pgСнимах с телефона и не са с много добро качество.
Коментар
-
Определено пластмасата на предния беше в толкова лошо състояние, че не е истина. Този спрямо китайският си има много як вид. Показанията с бошовският вървяха почти едно към едно с таргета. Даваш газ таргета отива примерно на 500 а дебитомера на нещо малко по различно и за 2-3секунди макс. ЕГР-а прави корекция и показанията се изравняват с тези на таргета с малка разлика, ако задържиш някакви постоянни обороти. При плавно подаване на газ вървят еднакво. Реално ЕГР-а винаги може да направи показанията на дебитомера да са такива каквито са заложени, но въздуха може да не е толкова. Според мен със старият дебитомер преди да умре стояха точно така нещата. На ниските трябва да е 300мг ЕГР-а е направил числата да са 300 но реално влизат 200.
Коментар
-
ФЕС отново не иска да се конктне към ЕКУ-то и нямах време и нерви да преинсталирам................... Гледах я с унидиага и на ниските обороти докато не започне да отваря ЕГР-а е 500мг. След като ЕГР-а отвори стана на 380-360мг и така си стоеше. След известно време го свали на 310-320мг на ниските.При рязко натискане на газта достигна 1080мг. При 3000-3100 об/м 580-600мг това е като я задържа на тези обороти, за по нагоре да я държа на място душа не ми дава :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар