Един друг колега който също се занимава с авто части ми каза цена за оригинален на бош 190лв с отстъпката. В ауто + мога да ползвам 30% отстъпка, но човека който може да поръчва частите не е в Бг и ще се прибере след 2 седмици. Утре ще звъня в ауто+ да питам за цена и ще сметна на колко ще ми дойде. Ако се доближава до 190 направо ще взимам от колегата пък да се надявам, че наистина ще е оригинален.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на дебитомера
Collapse
X
-
брат ми имаше подобен проблем след смяна на дебитомера на жтд105...стария беше сдухан,напрактика го нямаше,но колата вървеше добре,единствения проблем е силния пушек при рязко мачкане на газта от място ....смениха му дебитомера,със правилния,но предполагам не е бил бош,защото не бе кой знае колко скъп и почнаха същите проблеми....с тази разлика,че при него и пушеше адски. Опитите да се настрои,напасне с компютър не дадоха ефект и накрая се отказа от всичко,върна си стария дебитомер и си кара с него без хич да му мисли Явно ,Емзо е прав,само Бошex.Мареа ТД100
Коментар
-
Старият не мога да го върна защото е заспал на 16мг. В момента я карам без дебитомер. С този може и да не вдига повече от 480-500мг, но пък сутринта си вдигна 180км без никакъв проблем. Един с една С220 нещо искаше да ми каже преди да стане широко околовръстното и като я напънах от трета до 180 ги вдигна без никакъв проблем, даже си мисля, че беше и по добре от това да съм без дебитомер. Със старият преди да умре напълно започваше някъде след 1500об/м да дърпа плавно. Сега е мудна до към 2200 но след тях направо се усеща много как започва да ускорява. Все едно имам копче Go Baby Go Въпросният дебитомер го върнах и сега чакам да ми върнат парите или да го подменят. Ако го подменят и ефекта е същият на 100% ще купувам бош, но ако ми го подменят и колата се оправи и няма никакви проблеми ще си карам с него. Като има развитие ще пиша. Макар, че все още не мога да си обясня защо с изключен ЕГР-клапан стана по зле Преди като го изключех се усещаше минимално подобрение в по ниските обороти и турбината се чуваше повече а вчера направо се сдуха още повече.
Коментар
-
Е добре де, Дебитомера починал и заспал на някаква умряла стойност.Слагаш някакъв който със сигурност едно 90% не отчита вярно, рязкаш и ЕГР-а и какво става накрая? Какво да прави еку-то с подаваното гориво ?От къде да има данни за постъпващият въздух ?п.с Сега на майтап можеш да резнеш и кабела на ТПС-а да видим дали ще се набира по-здраво или хептен ще спре да върви.
Коментар
-
@chavetoЗа да си сигурен за един дебитомер какво прави и дали е в ред трябва да направиш измерване на данните му в реално време.И то електрическите параметри,защото от тях зависи как ще реагира контролера.Извади си сигналния кабел от дебитомера с едно кабелче горе на удобно място и във всеки един момент за нула време с един мултицет може да разбереш как е.Конт.ключ на On-1 волт;Празен ход около 2 волта;При рязко натоварване на пълна газ на място за твоя двигател трябва да ти отчете поне 4,5 волта,а може и повече.Освен това може да проследиш как реагира при плавно подаване на газ.И след като направиш тези измервания може да твърдиш кой дебитомер какъв е.
Коментар
-
Airfan написа:С някой резистор или потенциометър не можеш ли да си оправиш новия дебитомер?
Коментар
-
Кутия, холограмен стикер, номер, който се проверява на сайта на Бош и гаранция, това са ти задължителните неща.На сайта на Бош можеш да видиш кои са им дилъри, дистрибутори и т.н.Официално не се продава само сензор, ако по някакъв друг път ти продават само сензор и е оригинален - взимай.Но как да си сигурен ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар