Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на дебитомера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на дебитомера

    Онзи ден ми се скапа дебитомера и днес го смених, но се получават някакви аномалии Без дебитомер колата си вървеше съвсем нормално, единствено при потегляне изпушваше малко повече. Днес след като смених дебитомера е мудна при форсиране на място и не изпушва грам. Като тръгна дори и на 1-ва като и подам газ и тръгва съвсем плавно до 2200-2400об/м след тези обороти се изтрелва. При самото подаване на газ се усеща, тръгването за части от секундата и след това започва да набира все едно блокира ЕГР-а, но странното е, че не пуши. Врътнах около 50км и на моменти направо си няма никакво ускорение при тръгване, изключих ЕГР-а и стана още по зле с изключен направо трагедия при тръгване. Турбината започвам да я чувам над 2200об/м и там някъде и идва силата. Гледах я с унидиага и според програмата стойностите са в норма, но достигат при максимално форсиране 480мг а програмата показва, че трябва да са 1120мг.До достигането на тези 480мг числата вървят заедно с разлика от 15-20мг спрямо таргета.Колко трябва да са показанията на дебитомера при макс. обороти и от какво турбината започна да надува на по високи обороти.Мотора е 2.4Jtd 140к.с на ланчия

    #2
    А ти сложи ли правилния дебитомер ?И откъде го купи ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Дебитомера е правилния. Купих го от Косер и е някакъв италиански. Бошов ще мога да купя най рано след 2-седмици, мога да купя и утре но няма да мога да ползвам отстъпка. А този от Косер съм се разбрал, че мога да го върна ако нещо има проблем.

      Коментар


        #4
        Аааа лека полека ще си дойдем на думата.Я сега дай да видим, точно какво си си купил ?Взимай Бош от доверено място и да ти е мирна главата !
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Странното е, че до 500мг числата вървят съвсем еднакво с тези на таргета, единствено е това, че достигат до тези почти 500мг. А не помня със старият преди да умре до колко съм виждал стойностите. Погледнато реално проблема идва след смяната на дебитомера, но и това с ЕГР-а направо ми е странно.

          Коментар


            #6
            Добре де, дай номер, дай производител, дай да видим, какво са ти продали.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              На дебитомера си пише бошовският номер а производителя беше нещо с М......... Д....... ама направо ми излезе от главата.

              Коментар


                #8
                Aaaa не да ме наказват ако трябва !Какво трябва да направи човек, за да кажеш номер, марка или нещо такова ? С какъв двигател си, коя година и месец е колата по VIN .....Отказвам се.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Това е номера на дебитомера 0281002309ZLA83900000070662 номер на рамата.

                  Коментар


                    #10
                    Бошовския номер си го уцелил Само тия намерих:
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Много дебитомери си дал, ама май си пропуснал точно -> Meat & Doria
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Само БОШ, друго не признавам.Пиерсбург хвалят, но нямам лични наблюдения.п.с. ВО - явно ТекДок-а ти е по-нов от моя
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          BO написа:
                          Много дебитомери си дал, ама май си пропуснал точно -> Meat & Doria
                          Е точно такъв май беше казаха, че е жабарски и досега са продали доста от тях и не е имало оплаквания. А и за 70лв с отстъпката какво му плащаш. Сега въпроса е дали има проблем в този дебитомер или още нещо се е скапало и има съвпадение със смяната на дебитомера. Колега @ВО до колко трябва да стигнат показанията на дебитомера при макс. обороти. С мултицет утре мога да замеря дали ще вдигне 4v+

                          Коментар


                            #14
                            Е добре де за 70 лева - толкоз до 500 ще мери.Слагаш бошовския оригинален и ще стигнеш и 1200.Имаш късмет че преди 2-3 месеца му свалиха цената на шибания 0281002309 от 480 на 320 лв. с ДДТ.
                            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                            Коментар


                              #15
                              320лв то и моя е толкоз сигурно, добре че работи.Ама скапе ли се, настройвам я по МАР, чувам че май можело
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X