Онзи ден ми се скапа дебитомера и днес го смених, но се получават някакви аномалии Без дебитомер колата си вървеше съвсем нормално, единствено при потегляне изпушваше малко повече. Днес след като смених дебитомера е мудна при форсиране на място и не изпушва грам. Като тръгна дори и на 1-ва като и подам газ и тръгва съвсем плавно до 2200-2400об/м след тези обороти се изтрелва. При самото подаване на газ се усеща, тръгването за части от секундата и след това започва да набира все едно блокира ЕГР-а, но странното е, че не пуши. Врътнах около 50км и на моменти направо си няма никакво ускорение при тръгване, изключих ЕГР-а и стана още по зле с изключен направо трагедия при тръгване. Турбината започвам да я чувам над 2200об/м и там някъде и идва силата. Гледах я с унидиага и според програмата стойностите са в норма, но достигат при максимално форсиране 480мг а програмата показва, че трябва да са 1120мг.До достигането на тези 480мг числата вървят заедно с разлика от 15-20мг спрямо таргета.Колко трябва да са показанията на дебитомера при макс. обороти и от какво турбината започна да надува на по високи обороти.Мотора е 2.4Jtd 140к.с на ланчия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на дебитомера
Collapse
X
-
BO написа:Много дебитомери си дал, ама май си пропуснал точно -> Meat & Doria
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар