kilikanzer1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с 1.9 ТД бял пушек
Collapse
X
-
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
Главите се пукат, още много преди да се разбере. Тоест преди да почни да пуши бяло и да губи антифриз. Става само от прегряване, по една или друга причина! Не е голям проблем, да попадне студена вода, върху гореща глава. Тя е достатъчно добре стегната и прилепнала, а водната риза не и позволява гоолеми и резки температурни разлики. Независимо че в горивната камера температурата е по- висока. Това си е изчислено и теставано. Ако се прегрее обаче, както много Фиати имат такава склонност, тогава има риск от спукване. Първо се появява пукнатина между клапаните, а по-късно тя пробива навътре и стига до водната риза. Тогава започва и да пуши, да прегрява и да губи антифриз.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Аз имах видими пукнатини почти между всички клапани.. можеше да влезне нокът в тях..След заварката и челосването, отново се виждаха.ПП Само че, не съм сигурен, че има връзка между тези пукнатини и въпросните пукнатини, от които влиза антифриз в горивната камера и прегрява.. Все си го представях да е през клапаните (по-нагоре в главата, така да го кажа), ама знам ли?пп много се отклонихме от темата на колегата, за което се извинявам Има ли някакво развитие по въпроса?A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Колеги мен спря дами право номера с излизането от обороти и пушенето по сфетофарите следкато разглобих авансатора смених му оплатненията и си го сложих пак сега само като е студена като я запаля искарва малко бял пушек иначе си варви се проблеми ми саздава ремъка от 6 канален е станал 4-ри канален на динямото ролката е 4-ри канална и го е срязала зада си се намести но онзиден го изплю понеже имам и някви уникални испалнения и ролката на коляновия вал е без канали гладка е(явно напасната от др кола) направо ми взе здравето тая кола!!!
Коментар
-
Те тия глави да не са консуматив. Един съсед се занимава полупрофесионолно с ремонт на двигатели. Като взех моята-ТД100- ми вика -тая ще те надживее. Значи думите му бяха;това е единствения дизел,който го настъпвам до дупка в Шумен и връщам педала преди изхода за летище Варна ,без стрелката да мръдне от 90 градуса. Без да смени глава след това представете си. :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар