Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 1.9 ТД бял пушек

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    kilikanzer1 написа:
    Аз спуках глава след 170 к километра!Дайте да се разберем .170 нито са много,ама съвсем и не са малко.Първо сив пушек после и загуба на антифриз.Поискаха ми 700 евро.Имаше и възможност за смяна на двигател-към 500 евро.Обаче тъй като ми предстоеше смяна на масло всички филтри накладки на спирачки, смяна на гуми и ред други глупости,предпочетох да сменя колата.Беше вече и надрана боята (пребоядисване-2000 евро),от храсти и дървета дето съм стъргал.Имах и спукан тръбопровод на турбината от долу -някоя скала е закачил горкият.Така че, не беше въпрос на предпочитания а по-скоро на икономическа целесъобразност.За съжаление само в България все още колите са лукс.Знам колко е трудно да подържаш кола в България и не дай се боже да и правиш тежки ремонти по двигателя или други.В другите държави без кола си загубен.Няма да можеш да ходиш на работа ,няма да можеш да си правиш покупки за в къщи ,няма да можеш да си платиш дори данъците(пощите са далече и не работят след обяд), за развлечения не говорим.Само необходимост.На ден колата ми струва 5 евро!Ако и да си я държа в къщи без да я карам.Това са само данъците и застраховките и двугодишните прегледи.Не слагам пари за ремонти,за гориво гуми и консумативи.Така , че пукната глава за мен е смърт за возилото!
    Стандартите са други. Тук си купуваме бараките за по 2-3-4-5 000 лева и си ги караме, като трошляци. Що се касае за твоите 170 000 км. - тя нова бе колега :D ...Иначе и на нас в България колите ни трябват за същото де. А пък това, че ще пукна глава, ще прегрея кола, ще сменям бутала - бял кахър в черни дни... :D
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #47
      Главите се пукат, още много преди да се разбере. Тоест преди да почни да пуши бяло и да губи антифриз. Става само от прегряване, по една или друга причина! Не е голям проблем, да попадне студена вода, върху гореща глава. Тя е достатъчно добре стегната и прилепнала, а водната риза не и позволява гоолеми и резки температурни разлики. Независимо че в горивната камера температурата е по- висока. Това си е изчислено и теставано. Ако се прегрее обаче, както много Фиати имат такава склонност, тогава има риск от спукване. Първо се появява пукнатина между клапаните, а по-късно тя пробива навътре и стига до водната риза. Тогава започва и да пуши, да прегрява и да губи антифриз.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #48
        Аз имах видими пукнатини почти между всички клапани.. можеше да влезне нокът в тях..След заварката и челосването, отново се виждаха.ПП Само че, не съм сигурен, че има връзка между тези пукнатини и въпросните пукнатини, от които влиза антифриз в горивната камера и прегрява.. Все си го представях да е през клапаните (по-нагоре в главата, така да го кажа), ама знам ли?пп много се отклонихме от темата на колегата, за което се извинявам Има ли някакво развитие по въпроса?
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #49
          Колеги мен спря дами право номера с излизането от обороти и пушенето по сфетофарите следкато разглобих авансатора смених му оплатненията и си го сложих пак сега само като е студена като я запаля искарва малко бял пушек иначе си варви се проблеми ми саздава ремъка от 6 канален е станал 4-ри канален на динямото ролката е 4-ри канална и го е срязала зада си се намести но онзиден го изплю понеже имам и някви уникални испалнения и ролката на коляновия вал е без канали гладка е(явно напасната от др кола) направо ми взе здравето тая кола!!!

          Коментар


            #50
            Те тия глави да не са консуматив. Един съсед се занимава полупрофесионолно с ремонт на двигатели. Като взех моята-ТД100- ми вика -тая ще те надживее. Значи думите му бяха;това е единствения дизел,който го настъпвам до дупка в Шумен и връщам педала преди изхода за летище Варна ,без стрелката да мръдне от 90 градуса. Без да смени глава след това представете си. :D
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар

            Working...
            X