Бяло сив пушек, придружен с изхвърлщне на масло от мерителната щека!Запушена тръбичка за вакуума към турбината.Отпушване ,и моторът пее!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с 1.9 ТД бял пушек
Collapse
X
-
При мен белия пушек, придружен със загуба на антифриз (не голяма) приключи с цветущо прегряване на магистралата.. ама се прибрах на самоход пп Спукана глава беше. Бялото говори за антифриз, аз ви пожелавам да НЕ е от това, от сърце!!! пп2 Към колегата, който пита за ТД и ЖТД, мога да му споделя вътрешна информация от сервиз за глави - ЖТД също е склонен към подобна болест, но издържал малко повечко, това знам аз, за това вече и наливам бензинец. Един такъв ремонт, оставяки парите на страна (които са над 1.5К за старичкия ТД) струва още повече нерви, защото НЯМА свестни майстори или поне аз не съм срещнал!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Колега двата мотора конструктивно са еднакви.Разликата е горивната уредба а тя от своя страна налага налага някои разлики.Няма да изпадам в подробности какви са приликите и разликите само ще кажа че като надежност и ресурс на механичната им част е еднаква.Всичко е до късмет какво купуваш и как ще го експлоатираш.Щом я товариш яко значи ти трябва магаре,и в тоя ред на мисли ще ти насоча вниманиет към Добло или Мултипла.Малко по-нови и с друг поглед за експлоатация.Все пак ти си избираш.И една забелешка,не забравяй от къде си тръгнал!Поздрави!!!
Коментар
-
Да внимавате с жителите на Аврен. Тия вадят нож и за по-малки обиди от тия в тази тема.По питането на Киликанзер1 - от 3 години карам Мареа 1.9JTD. Не бих я сменил за TD по ред причини, една от които са 4те радиатора. Аз имам 3. Дали ще смениш Маховик + Съединител за 1000лв. Или нова кола ... нали казваш, че не ти пука?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
E, логично е да не сменияш ЖТД за ТД, малко са хората като мен, дето се връщат назад А относно това, че ЖТД-то издържало повече, което казах по-горе, най-вероятно е, че са по-нови години, което пак не е малко.Все пак аз съм за ЖТД, от двете - като ще е гарга да е рошава поне. Може и да се чипне и жив-ва доста повечко, а и разхода му е по-нисък. Пък ако ни плаши един съединител, ами ще си ползваме градския транспорт. Кола е, машина е, има нужда от ремонти от време на време, а при мен бяха постоянно - ама пуст му перфекционизъм, не се научих че не може една 13-14 годишна кола да е като нова... :DA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
А така jenshen73. :D :D :D Предупреди ги , че авренчани с по два ножа препасани ходят. :D Не съм от Аврен обаче.Чист варненец съм си. Относно белият пушек и спуканите цилиндрови глави, четох из италиянските форуми, че може би студена вода е попадала отвън по главата.Или когато се мие двигателят с паростуйка или при студено дъждовно време.Как така попада вода и облива ли се главата кво ли, не знам...Според мен икономисали са матрял когато са проектирвали самите глави.По леки по нежни и се пукат.Топлинното разширение ,на места може би не е еднакво.Икономията е майка на мизерията.Те от икономии затуй сега ще местят производството на Фиат в Сърбия.Какъв Фиат ще изкарват от там не знам.Поне сърбите си правиха заставите и имат що годе хабер.А ние в България само москвичи в Ловеч сглобявахме -а Гошо тъпото им крадеше фаровете за да ги продава на черно. :D :D :D
Коментар
-
Един начин да се пукне главата е като караш стабилно (по-високи обороти, на извънградско например) след това - спирайки веднага да угасиш колата... Много грешно, както за турбото, така и за главата.Втори начин е - карането с прецакан термостат - води до локални прегрявания в главата и в двигателя изобщо.А топъл двигател да се пръсне със студена пароструйка - не знам що за олигофрен трябва да е този човек, ама явно има и такиваA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Абе защо няма тема за пукнати глави във Форума ни?!? Или поне аз не съм срещал оплакване досега. Или пък ако е имало такова, е било изключение. Не съм съгласен, че се пукат лесно главите на двигателя и че това е производствен дефект, а по-скоро че това би се случило, заради липса на елементарни познания по експлоатация. И ако това би било полезно, нека някой направи тема с гласуване, за да се знае колко са пукнатите глави на автомобилите във форума!Fiat Marea TD100
Коментар
-
една от мен на две места!Ама подозирам, че не я пукнах аз, а бащата като пътува с нея, докато аз бях на море..пп карах с отворен термостат - при напъване на извънградско вдигаше температурата малко над средата, при спускане без газ се охлаждаше до около 3 чертички под средата... За това изтъкнах, че НЕ се кара с развален термостат.Предния собственик я бе прегрявал, но не бе пукнал главата, което е странно, а само гарнитурата беше духнала.за ТД100 става въпрос.Признака е железен и неоспорим - след като смених термостата почна да си държи температурата над средата при условие, че всичко по охлаждането беше супер. Антифриз се губеше - около 100-200 грама на 1000км - не пушеше бяло, чак след като си прегря зверски - пушеше всичко отзад - бяло, синьо, черно.. мамата си е?а, едното бутало танцуваше в блока, та отидох не само за глава ами за сегменти и лагери, че и една биела и няколко клапана.. Всичко стигна до 15-1600лв, което показва, че дори и такъв ремонт не е толкова безБожно скъп (в това влизат и всички ремъци, ролки, масла, филтри антифриз, труд, сегменти, лагери, един тампон - абе има тема, вижте я)A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Е добре де. Говори ли сме си много, ама това съм го пропуснал. С новия термостат ти държеше постоянно над средата ли? Нямаше ли перки да се включат - първа, втора степен . Мойта сега в жегите постоянно си загрява на една черта над средата в града, но като се пусне 1-ва степен и веднага се охлажда. На извънградско не минава средата.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ами, когато беше пукната главата, преди ремонта и преди да я прегрея, си седеше на 2 чертички над средата (ЗИМАТА!!!) и не пускаше перки, а и двата реостата бяха нови.След ремонта, в жегите се качваше като при теб, ама нали съм идиот манияк и ми се струваше много, още повече и веднъж препатил от това. Смених датчика на перките с най-ниско температурния възможен (77 или 78 градуса, не помня точно) и нещата се оправиха, стоеше си на средата плюс минус един милиметър.пп И все още си мисля, че съм имал проблеми с радиатора, защото ми изглеждаше лепен, което значи, че не е бил читав и малките аномалии след ремонта са си идвали баш от там. Беше лепен точно при въпросния датчик, за това и по-нискотемпературния нормализира нещата. Ама, както се казва, шанс Една чертичка над средата е нормално, не се втелясвай като менA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Аз спуках глава след 170 к километра!Дайте да се разберем .170 нито са много,ама съвсем и не са малко.Първо сив пушек после и загуба на антифриз.Поискаха ми 700 евро.Имаше и възможност за смяна на двигател-към 500 евро.Обаче тъй като ми предстоеше смяна на масло всички филтри накладки на спирачки, смяна на гуми и ред други глупости,предпочетох да сменя колата.Беше вече и надрана боята (пребоядисване-2000 евро),от храсти и дървета дето съм стъргал.Имах и спукан тръбопровод на турбината от долу -някоя скала е закачил горкият.Така че, не беше въпрос на предпочитания а по-скоро на икономическа целесъобразност.За съжаление само в България все още колите са лукс.Знам колко е трудно да подържаш кола в България и не дай се боже да и правиш тежки ремонти по двигателя или други.В другите държави без кола си загубен.Няма да можеш да ходиш на работа ,няма да можеш да си правиш покупки за в къщи ,няма да можеш да си платиш дори данъците(пощите са далече и не работят след обяд), за развлечения не говорим.Само необходимост.На ден колата ми струва 5 евро!Ако и да си я държа в къщи без да я карам.Това са само данъците и застраховките и двугодишните прегледи.Не слагам пари за ремонти,за гориво гуми и консумативи.Така , че пукната глава за мен е смърт за возилото!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар