Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 1.9 ТД бял пушек

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Бяло сив пушек, придружен с изхвърлщне на масло от мерителната щека!Запушена тръбичка за вакуума към турбината.Отпушване ,и моторът пее!

    Коментар


      #32
      При мен белия пушек, придружен със загуба на антифриз (не голяма) приключи с цветущо прегряване на магистралата.. ама се прибрах на самоход пп Спукана глава беше. Бялото говори за антифриз, аз ви пожелавам да НЕ е от това, от сърце!!! пп2 Към колегата, който пита за ТД и ЖТД, мога да му споделя вътрешна информация от сервиз за глави - ЖТД също е склонен към подобна болест, но издържал малко повечко, това знам аз, за това вече и наливам бензинец. Един такъв ремонт, оставяки парите на страна (които са над 1.5К за старичкия ТД) струва още повече нерви, защото НЯМА свестни майстори или поне аз не съм срещнал!
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #33
        Проблема при Мареите ,наистина са главите.,,Пукат се като семки

        Коментар


          #34
          Колега двата мотора конструктивно са еднакви.Разликата е горивната уредба а тя от своя страна налага налага някои разлики.Няма да изпадам в подробности какви са приликите и разликите само ще кажа че като надежност и ресурс на механичната им част е еднаква.Всичко е до късмет какво купуваш и как ще го експлоатираш.Щом я товариш яко значи ти трябва магаре,и в тоя ред на мисли ще ти насоча вниманиет към Добло или Мултипла.Малко по-нови и с друг поглед за експлоатация.Все пак ти си избираш.И една забелешка,не забравяй от къде си тръгнал!Поздрави!!!

          Коментар


            #35
            Да внимавате с жителите на Аврен. Тия вадят нож и за по-малки обиди от тия в тази тема.По питането на Киликанзер1 - от 3 години карам Мареа 1.9JTD. Не бих я сменил за TD по ред причини, една от които са 4те радиатора. Аз имам 3. Дали ще смениш Маховик + Съединител за 1000лв. Или нова кола ... нали казваш, че не ти пука?
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #36
              Хих... Моята има 5 радиатора. Климатик. охлаждане двигател, интеркулер, охлаждане на маслото и парното в купето. Слагали та слагали талянците.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #37
                E, логично е да не сменияш ЖТД за ТД, малко са хората като мен, дето се връщат назад А относно това, че ЖТД-то издържало повече, което казах по-горе, най-вероятно е, че са по-нови години, което пак не е малко.Все пак аз съм за ЖТД, от двете - като ще е гарга да е рошава поне. Може и да се чипне и жив-ва доста повечко, а и разхода му е по-нисък. Пък ако ни плаши един съединител, ами ще си ползваме градския транспорт. Кола е, машина е, има нужда от ремонти от време на време, а при мен бяха постоянно - ама пуст му перфекционизъм, не се научих че не може една 13-14 годишна кола да е като нова... :D
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #38
                  А така jenshen73. :D :D :D Предупреди ги , че авренчани с по два ножа препасани ходят. :D Не съм от Аврен обаче.Чист варненец съм си. Относно белият пушек и спуканите цилиндрови глави, четох из италиянските форуми, че може би студена вода е попадала отвън по главата.Или когато се мие двигателят с паростуйка или при студено дъждовно време.Как така попада вода и облива ли се главата кво ли, не знам...Според мен икономисали са матрял когато са проектирвали самите глави.По леки по нежни и се пукат.Топлинното разширение ,на места може би не е еднакво.Икономията е майка на мизерията.Те от икономии затуй сега ще местят производството на Фиат в Сърбия.Какъв Фиат ще изкарват от там не знам.Поне сърбите си правиха заставите и имат що годе хабер.А ние в България само москвичи в Ловеч сглобявахме -а Гошо тъпото им крадеше фаровете за да ги продава на черно. :D :D :D

                  Коментар


                    #39
                    Един начин да се пукне главата е като караш стабилно (по-високи обороти, на извънградско например) след това - спирайки веднага да угасиш колата... Много грешно, както за турбото, така и за главата.Втори начин е - карането с прецакан термостат - води до локални прегрявания в главата и в двигателя изобщо.А топъл двигател да се пръсне със студена пароструйка - не знам що за олигофрен трябва да е този човек, ама явно има и такива
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #40
                      Ами и аз се чудя що за олигофрени са, ама явно ги има -щом пишат по италиянските форуми. :D :D Един пък си купил 7 мареи жтд за фирмата и на седемте им напукал главите(ако е вярно каквото пише разбира се).

                      Коментар


                        #41
                        Абе защо няма тема за пукнати глави във Форума ни?!? Или поне аз не съм срещал оплакване досега. Или пък ако е имало такова, е било изключение. Не съм съгласен, че се пукат лесно главите на двигателя и че това е производствен дефект, а по-скоро че това би се случило, заради липса на елементарни познания по експлоатация. И ако това би било полезно, нека някой направи тема с гласуване, за да се знае колко са пукнатите глави на автомобилите във форума!
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #42
                          една от мен на две места!Ама подозирам, че не я пукнах аз, а бащата като пътува с нея, докато аз бях на море..пп карах с отворен термостат - при напъване на извънградско вдигаше температурата малко над средата, при спускане без газ се охлаждаше до около 3 чертички под средата... За това изтъкнах, че НЕ се кара с развален термостат.Предния собственик я бе прегрявал, но не бе пукнал главата, което е странно, а само гарнитурата беше духнала.за ТД100 става въпрос.Признака е железен и неоспорим - след като смених термостата почна да си държи температурата над средата при условие, че всичко по охлаждането беше супер. Антифриз се губеше - около 100-200 грама на 1000км - не пушеше бяло, чак след като си прегря зверски - пушеше всичко отзад - бяло, синьо, черно.. мамата си е?а, едното бутало танцуваше в блока, та отидох не само за глава ами за сегменти и лагери, че и една биела и няколко клапана.. Всичко стигна до 15-1600лв, което показва, че дори и такъв ремонт не е толкова безБожно скъп (в това влизат и всички ремъци, ролки, масла, филтри антифриз, труд, сегменти, лагери, един тампон - абе има тема, вижте я)
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #43
                            Е добре де. Говори ли сме си много, ама това съм го пропуснал. С новия термостат ти държеше постоянно над средата ли? Нямаше ли перки да се включат - първа, втора степен . Мойта сега в жегите постоянно си загрява на една черта над средата в града, но като се пусне 1-ва степен и веднага се охлажда. На извънградско не минава средата.
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #44
                              Ами, когато беше пукната главата, преди ремонта и преди да я прегрея, си седеше на 2 чертички над средата (ЗИМАТА!!!) и не пускаше перки, а и двата реостата бяха нови.След ремонта, в жегите се качваше като при теб, ама нали съм идиот манияк и ми се струваше много, още повече и веднъж препатил от това. Смених датчика на перките с най-ниско температурния възможен (77 или 78 градуса, не помня точно) и нещата се оправиха, стоеше си на средата плюс минус един милиметър.пп И все още си мисля, че съм имал проблеми с радиатора, защото ми изглеждаше лепен, което значи, че не е бил читав и малките аномалии след ремонта са си идвали баш от там. Беше лепен точно при въпросния датчик, за това и по-нискотемпературния нормализира нещата. Ама, както се казва, шанс Една чертичка над средата е нормално, не се втелясвай като мен
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар


                                #45
                                Аз спуках глава след 170 к километра!Дайте да се разберем .170 нито са много,ама съвсем и не са малко.Първо сив пушек после и загуба на антифриз.Поискаха ми 700 евро.Имаше и възможност за смяна на двигател-към 500 евро.Обаче тъй като ми предстоеше смяна на масло всички филтри накладки на спирачки, смяна на гуми и ред други глупости,предпочетох да сменя колата.Беше вече и надрана боята (пребоядисване-2000 евро),от храсти и дървета дето съм стъргал.Имах и спукан тръбопровод на турбината от долу -някоя скала е закачил горкият.Така че, не беше въпрос на предпочитания а по-скоро на икономическа целесъобразност.За съжаление само в България все още колите са лукс.Знам колко е трудно да подържаш кола в България и не дай се боже да и правиш тежки ремонти по двигателя или други.В другите държави без кола си загубен.Няма да можеш да ходиш на работа ,няма да можеш да си правиш покупки за в къщи ,няма да можеш да си платиш дори данъците(пощите са далече и не работят след обяд), за развлечения не говорим.Само необходимост.На ден колата ми струва 5 евро!Ако и да си я държа в къщи без да я карам.Това са само данъците и застраховките и двугодишните прегледи.Не слагам пари за ремонти,за гориво гуми и консумативи.Така , че пукната глава за мен е смърт за возилото!

                                Коментар

                                Working...
                                X