Единствено сутрин когато пристигна на работа колата ми излиза от обороти почва да се тресе и да излиза бял пушек от ауспуха, маршрута ми е Елин Пелин -Ботевградско(посока София) стигам до гара Подуене там обратен завой и по бул.Вазов отивам до ДАЙ и на паркинга от др старна на ДАЙ колата почва да се тресе и да излиза белия пушек това са 30 км каране сменям на 2 хил оборота гледам да щадя колата и дане дигам разхода с излишно форсиране и гонене по сфетофарите колата я карам само с селения за ТД смених преди 2 дена маслото и ваздушния и масления филтър но това с пушека го правеше и преди и сега продължава!?!?!?! Иначе като си трагвам колата си върви без грешка и неми саздава такива ядове.Някой ако е имал подобен или същия проблем нека ме посаветва да взема мерки докато е време преди да прецакам нещо. Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с 1.9 ТД бял пушек
Collapse
X
-
Колега, и аз имам подобен проблем. Колата ( Темпра 1,9 ТД) при палене все едно работи на три цилиндъра, а после докато е на ниски обороти тресе и не работи нормално и също като при тебе пуши бяло. Иначе си набира и се ускорява без грижа. Проблема се появи след като сипах нещо между биодизел и нафта. Та тази адска смес ми запущи филтъра и колата само дето не ме остави на сред път. Изсмуках резервоара доколкото може, смених филтъра, сипах нормална нафта и колата тръгна но се появи горния проблем. Казаха, че може да е от запушени дюзи.Моля ако някой има идея кокво може да е, да помага. Благодаря предварително! PS: Колега извинявай,че ти пиша в темата, но го правя понеже проблема е сходен и ако може някой да помогне и на двама ни без да пускам нова тема, пък ако се видим някъде - бирата е от мен :D :D :D . Поздрави!TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
аз доколкото чета от сходни проблеми всичко идва от авансатора и моя деиствително си е мокар целия испуска и от долу и от кабелчето има начин да с еоправи с 2 О-образни уплатнения но трябвало дасе разкапсулова и след това пак дасе капсулова на струг ставало доколкото можах да разбера от другите подобни постове
Коментар
-
ahil_m написа:аз доколкото чета от сходни проблеми всичко идва от авансатора и моя деиствително си е мокар целия испуска и от долу и от кабелчето има начин да с еоправи с 2 О-образни уплатнения но трябвало дасе разкапсулова и след това пак дасе капсулова на струг ставало доколкото можах да разбера от другите подобни постове
Коментар
-
emzo написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53592
Коментар
-
Колега виж на какво попаднах, разглеждайки форума :"АКО имате проблем с авансатор за Мареа 1.9ТД 100 коня смело си купувайте от Рено Канго 1.9, 1:1 са и струва само 56 лв. чисто ново!! Не намерих разлика между двата с изключение на буксата :D, но там го побългарихме :D "Препечатано от пост на колегата Yahoo, а това е линк към темата муhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%EE%F0&start=0TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
Само дето никой не написа че си купил такъв авансатор за 59лв..Става въпрос за друг освен този който пусна обявата.Даже и на лични му писах,исках адреса на магазина дето ги продава на тия цени но не ги получих.Ако някой знае нещо нека го напише.Всеки който кара ТД100 ще му е благодарен включително и аз.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар