Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой карал ли е мотора ТД100 на олио?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой карал ли е мотора ТД100 на олио?

    Смятам да почна да наливам лятото наполовина олио и наполовина нафта че нещо много скъпо.Някой има ли впечатления как се държи тоя двигател на олио?Предната кола и наливах олио ама беше с помпа бош а за лукас съм чувал че се разкапвали нещо от олиото пък мареата ми е с такава ?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    От олиото не знам дали ще се разкапе, но няма проблем да караш с олио. Единствено не трябва да надвишаваш 20%. Аз карам с такъв процент от доста време, но съм Jtd. Казват, че олиото трябва предварително да се смеси с нафтата и тогава да се налее в резервоара. Спирам на бензиностанцията, сипвам олиото и след това зареждам до горе.

    Коментар


      #3
      Гледах в метро олио на прамоция в 5 литрови туби и е по 1.70 литъра и утре мисля да експериментирам как ще го хареса мареата. А отколко време сипваш олио в горивото?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        @infineonКолега,Колко километра изминавате месечно? Тръгнах да си правя подобна сметка.Аз зареждам приблизително веднъж в месеца ( ако не карам извънградско).Около 50 литра ми е едно зареждане 850-950 км.Ако спазвам пропорцията на chaveto - 20% , това 10 литра олио.С тази разлика в цената от 50 ст/л. излиза че се пестят 5 лева от 10-те литра олио.Ако карате по 5-6000 км на месец предполагам си струва, но на 1000 км 5 лева икономия не си струват риска.Поне на мен така ми се струва.Ако мислите да карате 50/50 има далавера, но как ще реагира двигателя на подобна горивна смес ?
        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

        Коментар


          #5
          pr_00f написа:
          @infineonКолега,Колко километра изминавате месечно? Тръгнах да си правя подобна сметка.Аз зареждам приблизително веднъж в месеца ( ако не карам извънградско).Около 50 литра ми е едно зареждане 850-950 км.Ако спазвам пропорцията на chaveto - 20% , това 10 литра олио.С тази разлика в цената от 50 ст/л. излиза че се пестят 5 лева от 10-те литра олио.Ако карате по 5-6000 км на месец предполагам си струва, но на 1000 км 5 лева икономия не си струват риска.Поне на мен така ми се струва.Ако мислите да карате 50/50 има далавера, но как ще реагира двигателя на подобна горивна смес ?
          Аз ако е 20 % само не бих се занимавал, по скоро мисля 80% олио и 20 нафта. Преди форда си го карах така на трансформаторно масло и беше много добре.Иначе на седмица зареждам по 50 лв и ми идва малко скъпо вече.Все пак разликата от 2.24 до 1.70 си е 54 ст на литър, сигурно ще спестявам по към 50 лв на месец.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Питайте "батко си " за олиото ! Карам от 3 години и натрупах доста опит! Та по въпроса: да се кара с олио повече от 20% е рисковано освен ако не го преработвате в биодизел но пък тогава икономията отива на вятъра !Няма да се впускам в подробни обяснения защо не е добре !То ще работи и с 100% чисто олио ама няма да изкара много дълго !Първото нещо което се скапва ако се кара с повече от 20-25% олио е горивния филтър който става на парцал !Другото важно нещо че маслото трябва да се сменя на всеки 5000-6000км.защото олиото има много повече отлагания които не изгарят и отиват в маслото и го правят еднооо гъсто като грес и ако имаш турбо и не сменяш маслото после няма турбо :D :D :D това са само 2 да не се кара с повече от 20%олио в нафтата ! Говоря за чисто олио не за биодизел !!!При биодизела нещата стоят малко по-различно ! Няма ли откъде да си купим корабно гориво без акциз и да не се занимаваме с глупости !!!
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              От олиото не знам дали ще се разкапе, но няма проблем да караш с олио. Единствено не трябва да надвишаваш 20%. Аз карам с такъв процент от доста време, но съм Jtd. Казват, че олиото трябва предварително да се смеси с нафтата и тогава да се налее в резервоара. Спирам на бензиностанцията, сипвам олиото и след това зареждам до горе.
              На си ли чел инструкции те на Бош? Забраняват техни продукти да работят с друго освен дизелово гориво.Има и даден някакъв пример за добавяне на био дизел мисля че беше 5% и да отговаря на някакъв си там техен стандарт.

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                От олиото не знам дали ще се разкапе, но няма проблем да караш с олио. Единствено не трябва да надвишаваш 20%. Аз карам с такъв процент от доста време, но съм Jtd. Казват, че олиото трябва предварително да се смеси с нафтата и тогава да се налее в резервоара. Спирам на бензиностанцията, сипвам олиото и след това зареждам до горе.
                Всички източници в нета са на мнение, че JTD не понася олио (както и др. заместители). Много е опасно!
                STILO 1,9JTD

                Коментар


                  #9
                  Не слагайте олио на коли с
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #10
                    Е повечето казват, че от по високото налягане олиото изгаря по добре, вие сега твърдите обратното. Много ми е интересно какво толкова ще се скапе в една дюза К.Р от олиото а в една обикновена нищо. То ако е за въпрос на някой модели на мерцедес ( тежкотоварни) съм виждал да препоръчват сипването на бензин през зимата, от както и те ползват по новите технологии това го няма. Точно заради това, че бензина не е мазен не се препоръчва при К.Р но някой хора твърдят, че няма проблем. Аз лично съм разглобявал К.Р дюза на съставните и части и не виждам какво може да се скапе от олиото вътре в нея.

                    Коментар


                      #11
                      Добре де защо тогава има много по често повредени дюзи на К.Р. отколкото обикновенни ?Значи са по-капризни или по- некачествени !?
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Е повечето казват, че от по високото налягане олиото изгаря по добре, вие сега твърдите обратното. Много ми е интересно какво толкова ще се скапе в една дюза К.Р от олиото а в една обикновена нищо. То ако е за въпрос на някой модели на мерцедес ( тежкотоварни) съм виждал да препоръчват сипването на бензин през зимата, от както и те ползват по новите технологии това го няма. Точно заради това, че бензина не е мазен не се препоръчва при К.Р но някой хора твърдят, че няма проблем. Аз лично съм разглобявал К.Р дюза на съставните и части и не виждам какво може да се скапе от олиото вътре в нея.
                        Бензина и аз го препоръчвам зимата.Особенно за предкамерните мотори.То няма да се отрази зле и на К.Р. като се има в предвид каква нафта се кара.Щом на минус 10-12 става на каша.

                        Коментар


                          #13
                          Бензина може да прави чудеса зимата с нашата нафта, но пък затова влошава смазочните свойства на нафтата и точно заради това не се препоръчва. Нали нафтата сега след всичките пречиствания си губи смазочните свойства и после отново и се бая за да стане по мазна и явно заради това не се препоръчва.На мен ми се струва, че по скоро искат да си вържат гащите, защото ако стане нещо веднага може да кажат ти си карал с бензин или с над 5% био дизел....................Погледнато чисто механично аз не виждам олиото с какво може да навреди на дюзата, единствено нещо ако направи нагар. Макар, че аз за 10к км не видях никакъв нагар по разпръсквача или по точно нищо в повече от това което съм виждал и преди без олио.

                          Коментар

                          Working...
                          X