моите симптоми са за 1000км сичкото масло изчезна и пуши адцки много и яко черно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рециклиране турбо Фиат Браво 1.9
Collapse
X
-
Vladim написа:@Geraka добре де... къде го намери това турбо за 100лв? Не за друго, но и на мен ми намирисва на поредна смяна... 40-45 000км. изкара сегашното ми втора употреба...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
@kingboyТурбо втора употреба е за предпочитане само ако знаеш как да го тестваш преди покупката.За предпочитане е защото по принцип всичко оргинално е за предпочитане и защото всички ремонтни комплекти са със съмнително качество и никога не изкарват колкото фабричните турбини след така нареченото рециклиране.Тестването преди покупка става така:1.Първо трябва да си наясно от какъв човек я купуваш,дали е нормален продавач или някой съмнителен търговец,който може да и е правил нещо колкото за продажбата.2.Двете турбинни колела трябва да имат едва забележим РАДИАЛЕН луфт при заклащане с пръсти.2.Аксиален луфт на вала на турбината-НУЛА.Не се допуска осово движение на вала.3.Едно маркуче подходящо се поставя над отвора на входа за подаване на смазочното масло.Притиска се добре за да се херметизира и се надува от другия край с уста.Не трябва да се чувства изпускане на въздух,или ако има подобно нещо трябва да е нищожно малко.Ако фучи свободно въздуха,значи уплътненията и са Aut и турбината е за ремонт. Ако отговаря на тези условия може да се ползва успешно.Най добре от катастрофирала кола или двигател излязъл от строя поради някакъв друг дефект.P.S.Забравих да спомена,че трябва да се запуше добре с пръст изходящия отвор за маслото и тогава да се пробва с надуване от маркучето.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@kingboyТурбо втора употреба е за предпочитане само ако знаеш как да го тестваш преди покупката.За предпочитане е защото по принцип всичко оргинално е за предпочитане и защото всички ремонтни комплекти са със съмнително качество и никога не изкарват колкото фабричните турбини след така нареченото рециклиране.Тестването преди покупка става така:1.Първо трябва да си наясно от какъв човек я купуваш,дали е нормален продавач или някой съмнителен търговец,който може да и е правил нещо колкото за продажбата.2.Двете турбинни колела трябва да имат едва забележим РАДИАЛЕН луфт при заклащане с пръсти.2.Аксиален луфт на вала на турбината-НУЛА.Не се допуска осово движение на вала.3.Едно маркуче подходящо се поставя над отвора на входа за подаване на смазочното масло.Притиска се добре за да се херметизира и се надува от другия край с уста.Не трябва да се чувства изпускане на въздух,или ако има подобно нещо трябва да е нищожно малко.Ако фучи свободно въздуха,значи уплътненията и са Aut и турбината е за ремонт. Ако отговаря на тези условия може да се ползва успешно.Най добре от катастрофирала кола или двигател излязъл от строя поради някакъв друг дефект.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар