Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране турбо Фиат Браво 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    моите симптоми са за 1000км сичкото масло изчезна и пуши адцки много и яко черно

    Коментар


      #17
      @Geraka добре де... къде го намери това турбо за 100лв? Не за друго, но и на мен ми намирисва на поредна смяна... 40-45 000км. изкара сегашното ми втора употреба...
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        Vladim написа:
        @Geraka добре де... къде го намери това турбо за 100лв? Не за друго, но и на мен ми намирисва на поредна смяна... 40-45 000км. изкара сегашното ми втора употреба...
        Тук от форума. Просто следя темите в "Продава авточасти". Даже наскоро пак бях мернал някъде за около 100-150лв
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #19
          Geraka написа:
          Тук от форума. Просто следя темите в "Продава авточасти". Даже наскоро пак бях мернал някъде за около 100-150лв
          Дам... явно и аз трябва да зяпам по-внимателно, ама нещо напоследък нямам никакво време... Благодаря!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            @kingboyТурбо втора употреба е за предпочитане само ако знаеш как да го тестваш преди покупката.За предпочитане е защото по принцип всичко оргинално е за предпочитане и защото всички ремонтни комплекти са със съмнително качество и никога не изкарват колкото фабричните турбини след така нареченото рециклиране.Тестването преди покупка става така:1.Първо трябва да си наясно от какъв човек я купуваш,дали е нормален продавач или някой съмнителен търговец,който може да и е правил нещо колкото за продажбата.2.Двете турбинни колела трябва да имат едва забележим РАДИАЛЕН луфт при заклащане с пръсти.2.Аксиален луфт на вала на турбината-НУЛА.Не се допуска осово движение на вала.3.Едно маркуче подходящо се поставя над отвора на входа за подаване на смазочното масло.Притиска се добре за да се херметизира и се надува от другия край с уста.Не трябва да се чувства изпускане на въздух,или ако има подобно нещо трябва да е нищожно малко.Ако фучи свободно въздуха,значи уплътненията и са Aut и турбината е за ремонт. Ако отговаря на тези условия може да се ползва успешно.Най добре от катастрофирала кола или двигател излязъл от строя поради някакъв друг дефект.P.S.Забравих да спомена,че трябва да се запуше добре с пръст изходящия отвор за маслото и тогава да се пробва с надуване от маркучето.

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              @kingboyТурбо втора употреба е за предпочитане само ако знаеш как да го тестваш преди покупката.За предпочитане е защото по принцип всичко оргинално е за предпочитане и защото всички ремонтни комплекти са със съмнително качество и никога не изкарват колкото фабричните турбини след така нареченото рециклиране.Тестването преди покупка става така:1.Първо трябва да си наясно от какъв човек я купуваш,дали е нормален продавач или някой съмнителен търговец,който може да и е правил нещо колкото за продажбата.2.Двете турбинни колела трябва да имат едва забележим РАДИАЛЕН луфт при заклащане с пръсти.2.Аксиален луфт на вала на турбината-НУЛА.Не се допуска осово движение на вала.3.Едно маркуче подходящо се поставя над отвора на входа за подаване на смазочното масло.Притиска се добре за да се херметизира и се надува от другия край с уста.Не трябва да се чувства изпускане на въздух,или ако има подобно нещо трябва да е нищожно малко.Ако фучи свободно въздуха,значи уплътненията и са Aut и турбината е за ремонт. Ако отговаря на тези условия може да се ползва успешно.Най добре от катастрофирала кола или двигател излязъл от строя поради някакъв друг дефект.
              Благодаря ти много колега за информацията

              Коментар

              Working...
              X