Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране турбо Фиат Браво 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рециклиране турбо Фиат Браво 1.9

    Здравеите колеги,турбото ми е заминало харчи мн масло.Може ли да ми кажете каде ги рециклират и колко ще ми струва цялото това удоволствие.Благодаря предварително.

    #2
    http://www.realturbo.net/
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      И колко струва тази услуга ако знаеш ?Мисълта ми е дали колегата да го ремонтира (ако може) или да си търси втора ръка.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        В нета има доста клипчета как се прави рециклиране. Ако имаш възможност да си купиш ремонтен комплект който включва всичко само подменяш и си свиркаш. Иначе ще трябва сервиз и после да се балансира.

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          И колко струва тази услуга ако знаеш ?Мисълта ми е дали колегата да го ремонтира (ако може) или да си търси втора ръка.
          Струва колкото втора употреба и малко повече.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            emzo написа:
            И колко струва тази услуга ако знаеш ?Мисълта ми е дали колегата да го ремонтира (ако може) или да си търси втора ръка.
            Струва колкото втора употреба и малко повече.
            Точно така и то, ако не се налага напълно рециклиране! Моето турбо втора ръка досега е изкарало към 45000км. но вече омаслява маркучите яко! А иначе втора ръка вървят между 250 и 350лв.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Tornado написа:
              emzo написа:
              И колко струва тази услуга ако знаеш ?Мисълта ми е дали колегата да го ремонтира (ако може) или да си търси втора ръка.
              Струва колкото втора употреба и малко повече.
              Точно така и то, ако не се налага напълно рециклиране! Моето турбо втора ръка досега е изкарало към 45000км. но вече омаслява маркучите яко! А иначе втора ръка вървят между 250 и 350лв.
              то хубаво ще взема втора употреба ама не се знае в какво състояние ще е,за тва не е ли по добре да се рециклира старото

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                Точно така и то, ако не се налага напълно рециклиране! Моето турбо втора ръка досега е изкарало към 45000км. но вече омаслява маркучите яко! А иначе втора ръка вървят между 250 и 350лв.
                На мен ми излезе точно 100лв смяната му
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Geraka написа:
                  Vladim написа:
                  Точно така и то, ако не се налага напълно рециклиране! Моето турбо втора ръка досега е изкарало към 45000км. но вече омаслява маркучите яко! А иначе втора ръка вървят между 250 и 350лв.
                  На мен ми излезе точно 100лв смяната му
                  били споделил колега каде си ходил да ти го прават и ти я 100лв с сваляне рециклиране и слагане ли е

                  Коментар


                    #10
                    Не, не, купи си втора употреба.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Не, не, купи си втора употреба.
                      добре като си взема втора употреба каква ще е гаранцията че след 1000 км няма и то да издуха,от каде мога да бъда сигорен на колко хиляди километра е.

                      Коментар


                        #12
                        Няма такава, но принципно има някои неща, които да се проверят при покупката, но като цяло - няма гаранция.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Няма такава, но принципно има някои неща, които да се проверят при покупката, но като цяло - няма гаранция.
                          точно заради това мисла че рециклирането е по добрия вариант

                          Коментар


                            #14
                            Geraka написа:
                            На мен ми излезе точно 100лв смяната му
                            100лв. си купил турбо втора употреба, или толкова ти е струвала подмяната? Или рециклирането? Иначе и аз подадох заявление за новите документи точно за 15 минути, но едва ли повечето хора ще успеят!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Vladim написа:
                              Geraka написа:
                              На мен ми излезе точно 100лв смяната му
                              100лв. си купил турбо втора употреба, или толкова ти е струвала подмяната? Или рециклирането? Иначе и аз подадох заявление за новите документи точно за 15 минути, но едва ли повечето хора ще успеят!
                              kingboy написа:
                              били споделил колега каде си ходил да ти го прават и ти я 100лв с сваляне рециклиране и слагане ли е
                              100лв си взех турбо на старо по мое мнение в доста добро състояние. Поне нямаше луфтове, което мисля е единственото, което можеш да провериш при покупка на старо на турбина. Смяната беше от мен (държа да отбележам, че не съм майстор и никога не съм се занимавал с нещо подобно). Просто реших да пробвам и то пък се оказам, че не е толкова трудно. За сега 10-тина хиляди километра нямам ядове(поне от към турбото )Иначе и аз се чудех много кое от двете да избера - тирбо на старо или рециклиране. Лично мнение, че рециклирането ще ти излезе много солено. А и още повече, че четейки из форумите, видях доста хора с рециклирани турбини, които хич не са доволни. Я кажи при твойто някакви симптоми други освен маслото има ли? Нещо виене...пушене?При мен нещата с размислите завършиха при намирането на старо на толкова тънка. Като имах даже и избор - едно за 150лв, барабар с колектора, и това с което карам в момента за 100лв. Първо отидох да видя него и като го видях в какво състояние е веднага го платих Старото ми седи в гаража. И гледам едни ремонтрни комплекти в Ebay и много се чудя дали да не се пробвам да го рециклирам Иначе си има и цяла история мойто турбо във форума: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45276
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X