Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чегъртане след смяна на алтернатор на Браво 1.9 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чегъртане след смяна на алтернатор на Браво 1.9 ЖТД

    Здравейте,колеги и колежки.Значи на Браво 1.9 ЖТД сменихме алтернатор тъй като е с демферна шайба и се беше разбила отсякъде бягаше съосие,ремъка падаше чъгъртеше - сменихме го с 2ра употреба алтернатор,на углед хубав,има допустим луфт,не се чуват лагери,никви признаци да е разбит. Слагаме новия палиме нищо не се чува,изпробваме 10км обиколка връщаме се палим пак,в началото за около 20секунди когато запали мотора има едно доста тегаво чъгъртене което не мога да опиша след което изчезва,и вече сесъмнявам дали е алтернатора пак или да го отварям и да слагам нов,щото в началото си работеше добре ремъка си вървеше прав и т.н. Ама питам има ли смисъл да сменям алтернатора пак че е много работа или да търса причината някъде другате, и къде може да е евентуално.Благодаря предварително! Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    leave something of the happiness you bring

    #2
    Не разбрах новия(стар)алтернатор със или без шайба със свободен ход е.Ако е без такава шайба започва да се товари повече обтегача на обтяжната ролка,и ако му е било просто дошло времето може и там да е причината.Всичко което казах е само плод на предположение,не се хващай за думитеми на всяка цена.Знаеш че от разтояние няма как да се постави точната диагноза.Поздрави!!!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Не разбрах новия(стар)алтернатор със или без шайба със свободен ход е.Ако е без такава шайба започва да се товари повече обтегача на обтяжната ролка,и ако му е било просто дошло времето може и там да е причината.Всичко което казах е само плод на предположение,не се хващай за думитеми на всяка цена.Знаеш че от разтояние няма как да се постави точната диагноза.Поздрави!!!
      Mисля че е без шайба за свободен ход шото като завърта демферната шайба,тя оптред е със гумено капаче и се върти ротора вътре а не както примерно е водната помпа
      leave something of the happiness you bring

      Коментар


        #4
        Шайба със свободен ход означава, че като я завъртиш и задържиш, ротора продължава да се върти по инерция. Колегата това те питаше. Твоят мотор е предвиден да е с такава шайба на динамото.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          iuly_vn написа:
          Шайба със свободен ход означава, че като я завъртиш и задържиш, ротора продължава да се върти по инерция. Колегата това те питаше. Твоят мотор е предвиден да е с такава шайба на динамото.
          Аха... ами ако сложиме алтернатор без демферна шайба ами обикновен , дали ще се оправи ако това е проблема
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            #6
            Bravo 1.9 JTD написа:
            iuly_vn написа:
            Шайба със свободен ход означава, че като я завъртиш и задържиш, ротора продължава да се върти по инерция. Колегата това те питаше. Твоят мотор е предвиден да е с такава шайба на динамото.
            Аха... ами ако сложиме алтернатор без демферна шайба ами обикновен , дали ще се оправи ако това е проблема
            Мисля че ще стане по-лошо. Провери я тая шайба, де. Дали не е блокирала и тя.
            Fiat Marea TD100

            Коментар

            Working...
            X