Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мотор от Браво JTD на браво TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За едни 1000лв може да се намери някое ударено и после само да се прехвърлят нещата от едната на другата. Така ще му останат и разни други чарколяци. За мен това е по добрият вариант от колкото да продава и да търси друга.

    Коментар


      #17
      С това може да се захванеш ако:- имаш свободно време- имаш знанията и средствата- прецениш, че си заслужава разходитеЗащото може би е по-лесно(а и по-евтино) да си купиш "нова" кола направо.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Ами кефа се на такива неща все пак не всеки ден се вижда Браво 2,4 ) За средствата горе-долу каква сума трябва да приготва ? Свободно време имам .Знаня слабо но имам доста познати да помагат пък и не мисля че ще е сложно да прехвърля всичко от другата кола на бравото .

        Коментар


          #19
          Според мен 2000 лв ще ти трябват, като после ще си върнеш част от сумата, ако продадеш останалите части.

          Коментар


            #20
            extaz написа:
            Ами кефа се на такива неща все пак не всеки ден се вижда Браво 2,4 ) За средствата горе-долу каква сума трябва да приготва ? Свободно време имам .Знаня слабо но имам доста познати да помагат пък и не мисля че ще е сложно да прехвърля всичко от другата кола на бравото .
            Охо, да ти пусна мухата в главата.Намираш един 2.4 20 клапаново жтд и го "набутваш" в коша.Това е мой проект, който надявам се някой ден ще намери приложение. Ако имаш финанси най вече и ти се занимава, сега е момента да направиш една лека бегачка 250кс харчеща 5л/100км извънградско
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Охоо не мога да си позволя повече повече от 2000-2500 лв

              Коментар


                #22
                дааааа!!!!!

                BO написа:
                extaz написа:
                Ами кефа се на такива неща все пак не всеки ден се вижда Браво 2,4 ) За средствата горе-долу каква сума трябва да приготва ? Свободно време имам .Знаня слабо но имам доста познати да помагат пък и не мисля че ще е сложно да прехвърля всичко от другата кола на бравото .
                Охо, да ти пусна мухата в главата.Намираш един 2.4 20 клапаново жтд и го "набутваш" в коша.Това е мой проект, който надявам се някой ден ще намери приложение. Ако имаш финанси най вече и ти се занимава, сега е момента да направиш една лека бегачка 250кс харчеща 5л/100км извънградско
                Това е нещо върху, което и аз се замислям!!! На няколко пъти става въпрос във форума за подобна интервенция ,но досега няма готов проект. По принцип се оглеждам за ударени Марейки, но до колкото зная 2,4 JTD на Ланча /140кс ... не е ли това, за което говориш ВО / е мнооого по-добър двигател. Дано не греша, но приятел ми е разказвал за това...ВО ти вероятно имаш много повече информация. Иначе като идея какво ще е нужно за тази манипулация? За двигател+турбо, скорости, ЕКУ е ясно. Дали трябват обаче и другите прикачени агрегати: компресор за клима, алтернатор? Полуоски и носачи трябва ли да се сменят?п.п. дано не се счита за офтопик,но според мен това е в допълнение към питането на колегата extaz!!! И наистина ще се радвам ако има един поне, реализиран такъв проект...щото вторият ще е моя
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #23
                  Re: дааааа!!!!!

                  Jimy написа:
                  Това е нещо върху, което и аз се замислям!!! На няколко пъти става въпрос във форума за подобна интервенция ,но досега няма готов проект. По принцип се оглеждам за ударени Марейки, но до колкото зная 2,4 JTD на Ланча /140кс ... не е ли това, за което говориш ВО / е мнооого по-добър двигател. Дано не греша, но приятел ми е разказвал за това...ВО ти вероятно имаш много повече информация. Иначе като идея какво ще е нужно за тази манипулация? За двигател+турбо, скорости, ЕКУ е ясно. Дали трябват обаче и другите прикачени агрегати: компресор за клима, алтернатор? Полуоски и носачи трябва ли да се сменят?
                  Не, аз не говоря за двигател, който е 10 клапанов, а за по-новия му 20 клапанов брат. Може да се намери от 156-ца и по-новите му производни. Тези двигатели от Либра и 156-ца примерно са добри, но не до толкова до колкото нещото по интервенцията да се нарече "проект".Проект е това да се вземе един двигател от една 159-ка примерно, който спокойно и с Евро-4 си покрива 200-те конски сили. След това леко преди да се настани в коша на едно 1000кг браво се модват малко тук там някой неща и без абсолютно никакъв проблем се докарва до 250+кс. След това ще има доста работа (не кой знае колко де) с електрожена, за да се настани удобно двигателчето в купето на нищо неподозиращото Браво.От там остава само удоволствието от притежанието на въпросния автомобил, който няма да се счупи на 5к километра пробег и който ще харчи по 5л/100км. Какво по-добро от това
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    А случайно 20клапанова глава да става на мястото на 10клапанова без никакви проблеми. Е най вероятно ще трябва друг ремак.........

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      А случайно 20клапанова глава да става на мястото на 10клапанова без никакви проблеми. Е най вероятно ще трябва друг ремак.........
                      Главата дали става на 100% не знам(би трябвало),но ремъка е същия.Проекта е разкошен и с удоволствие бих участвал в нещо подобно.Сега остава да се разрови някой и да разбере какви тунинг части се предлагат за този мотор (и изобщо да ли се предлагат),имам предвид валове,то турбини,колери колкото щеш.Като се има в предвид че само с чип се догонват до към 240к.с. смятайте какво ще стане нататък.Имам братовчед с малко по-напомпана Алфа и се оплаква че му чупи вътрешни карета и че трудно си намира меракли и за гонка :D .Поздрави!!!

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        Главата дали става на 100% не знам(би трябвало),но ремъка е същия.Проекта е разкошен и с удоволствие бих участвал в нещо подобно.Сега остава да се разрови някой и да разбере какви тунинг части се предлагат за този мотор (и изобщо да ли се предлагат),имам предвид валове,то турбини,колери колкото щеш.Като се има в предвид че само с чип се догонват до към 240к.с. смятайте какво ще стане нататък.Имам братовчед с малко по-напомпана Алфа и се оплаква че му чупи вътрешни карета и че трудно си намира меракли и за гонка :D .Поздрави!!!
                        240 само с чип много трудно ще стане, а каретата се чупят защото са си проблем при този двигател, не е заради мощността.Нещо различно от на предишните 2.4 което се сещам е че скоростната кутия е на опел (по-точно GM) и е F40. В същност и скоростите и полуоските са на GM.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          А случайно 20клапанова глава да става на мястото на 10клапанова без никакви проблеми. Е най вероятно ще трябва друг ремак.........
                          Това дали е възможно...така де съответното ,но при JTD105 на Фиат? Алфа 145 1,9JTD не е ли 16V?
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #28
                            Не, 8v e.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              extaz написа:
                              Охоо не мога да си позволя повече повече от 2000-2500 лв
                              колега ела на себе си за тея пари ще намериш 1000000 пъти причината, поради която да то гори толкова много.но ако си маняк и аз ще се радвам да видя Браво 2.4

                              Коментар

                              Working...
                              X