Здравейте, нз дали някой от вас кара такова животно точно (Типо 1.7 D - 58 коня) но аз имам едно такова и с кеф си му оправих доста неща - от вентилационната система до почистване на резервоар и ремонт на стартера - така де уча се : ))). Има нещо странно обаче, не може да гасне от ключа и има сложен прекъсвач (ключе) на един оранжев кабел който отива към релето за подгряващите свещи и от там я гася. Намерих схемата и като че ли всичко изглежда точно по нея но лишсва някакъв филтър или нз какво, понеже не разбирам от устройство на дизел мн мн. Та ако някой има идея какво е това и за какво служи ще се радвам да ми разясни : ) ето я схемата http://www.fiat-tipo.de/frame93.php?...7fb44cdbf25f02 а устройството е с номер 119 - води се "Device for heated filter" или "Heated filter device". Даже гледам че има 3 букси които си висят така и не са вързани никъде а едната със сигурност трябва да влиза в тоя "филтър". Искам да си я оправя, щот си харчи няма и 5 литра градско когато аз я карам : ) и двигателчето си е с основен ремонт : )))))))))) !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo - лиспваща част !!!
Collapse
X
-
Колега поздравления,че имаш уникалното Типо с 1,7 мотора..И аз имам такова на 420000 км и ми блокира мотора без да е отварян,ни компресия имаше ама вървеше и както каза 5тица ми гореше и малко масло...Сега съм намислил да му сложа агрегата 1,7тд от пунтошка ......Та тва за подгрева си е там в самия филтър ,но но неми е ясно кога се включва...
Коментар
-
Това 119 ми прилича на таймер-реле ,което ще изключи реле 120 ,след като му изтече времето.Двете релета работят едно с друго и ако 119 липсва няма да включва 120 или трябва да има окъсени кабели,но тогава 120 ще работи постоянно.От схемата не е ясно какво включва реле 120 през този предпазител 20А.Най вероятно ,както говори и името му е някакъв подгрев на горивото във филтъра, но от тази схема нестава ясно.Бих те посъветвал да потърсиш в друга схема същите устройства 119 и 120,но мисля ,че не е в тях проблема да не ти гасне от ключа. П.П.Прочетох това онова и видях ,че съм в грешка.119 трябва да е самото устройство за подгряване,а това което ме е подвело е някакъв контакт против прегряване-защита един вид.Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар
-
: ))))) момчета благодаря ви за отговорите... точно така излиза явно, че е устройство което подгрява нафтата постояно (сиг през зимата върши работа). Случайно преди малко срещнах един познат който ми каза че най-вероятно е точно това : )))))teodor19 написа:И аз имам такова на 420000 км и ми блокира мотора без да е отварян
Коментар
-
Мхм така си е чистите дизели издържат повече км . Наистина са рядко срещани, ама важното че вършат работа. Та както изглежда това наистина е за подгрева на нафтата в горивния филтър, ама мисля че се включва при -5 градуса. Като че ли някъде нещо такова съм чел. А за гасенето на двигателя мисля че би трябвало това да става от някъв клапан да ти прекрати горивото ама и аз не съм запознат с подробностиChrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар