Ще ги нося и четирите на проверка, едната със сигурност е за ремонт, ще видим и другите. Към края на седмицата се надявам да са на колата и тогава ще пиша. Дюзите не са със същият номер, но са от Евро 2 мотор, комън рейл, система на Бош и мисля че по нищо не се различават в "съдържанието" си с тези на Фиат.За мен е същото като с дебитомерите - за различните двигатели са с различен номер заради обема, турбината и т.н., но в начина на работа и в електрониката са еднакви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.9 JTD - притропване при студен мотор
Collapse
X
-
ilko-gd написа:Ще ги нося и четирите на проверка, едната със сигурност е за ремонт, ще видим и другите. Към края на седмицата се надявам да са на колата и тогава ще пиша. Дюзите не са със същият номер, но са от Евро 2 мотор, комън рейл, система на Бош и мисля че по нищо не се различават в "съдържанието" си с тези на Фиат.За мен е същото като с дебитомерите - за различните двигатели са с различен номер заради обема, турбината и т.н., но в начина на работа и в електрониката са еднакви.
Коментар
-
@ilko-gd - на тези дюзи няма какво да им се настройва, ако има износен елемент, се подменя(ако позволява), но няма какво да се настройва.В смисъл не е като старите дюзи, да се регулира чрез подлагане на шайби.Имам видео с подробно описание за CR дюза, само не знам на кой комп е, ако го намеря ще го кача.0445110119В последния ЕСИ незаменяемите части са се увеличили малко:Прикачени файловеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Понеже някои хора не искат да паднат по гръб ще ги попитам защо има толкова много неща в една дюза, неща които могат да се променят като размер.Настройката на една дюза не е само в шайбите. От хода на клапанното бутало също се регулира................ЕДИТ: понеже сега разгледах ПДФ-а на колегата и пак се чудя как твърди, че нищо не се настройва а във въпросният документ хората показват друго Пак стигаме до това което ви казвах едно време, за всичките шайби и неща които с размера си променят нещо
Коментар
-
ilko-gd написа:Също така и на тези дюзи се прави настройка чрез шайбите при съчменият клапан. Четири дюзи, на които обратното гориво е 7 мл, но едната със сигурност е проблемна. Към краят на седмицата ще дам още подробности какво й е било точно.
Коментар
-
При подаване на електромагнитен импулс към дюзата, сачмата се премества нагоре, налягането в управляващата камера пада при което се осъществява впръскването на горивото през разпръсквача.При неправомерно малък ход на разтоварващия клапан и малка продължителност на управляващия пилотната порция импулс е възможно въобще да не се осъществи впръскване на гориво. В обратния случай - при неправилно голям ход на клапана, дори при кратък управляващ импулс, разтоварването в управляващата камера се осъществява рязко, без проявление на дроселиращ ефект, в резултат на което се увеличава впръснатото гориво.Големината на хода на разтоварващия клапан се наглася с помощта на променлива дебелина на регулираща подложка.При установен ход на разтоварващия клапан, натягът на пружината оказва влияние върху бързината на неговото разтоварващо действие. При по-голяма натегнатост се намаляват количествата на основното и излишното гориво - от тук и това което казах че обратното гориво не е единствен критерии за изправността на дюзата.Промяната на натегнатостта на пружината се извършва чрез вариране с дебелините на подложната шайба.Това ми беше обяснено, утре трябва да видя какво ще правя с дюзите.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:При подаване на електромагнитен импулс към дюзата, сачмата се премества нагоре, налягането в управляващата камера пада при което се осъществява впръскването на горивото през разпръсквача.При неправомерно малък ход на разтоварващия клапан и малка продължителност на управляващия пилотната порция импулс е възможно въобще да не се осъществи впръскване на гориво. В обратния случай - при неправилно голям ход на клапана, дори при кратък управляващ импулс, разтоварването в управляващата камера се осъществява рязко, без проявление на дроселиращ ефект, в резултат на което се увеличава впръснатото гориво.Големината на хода на разтоварващия клапан се наглася с помощта на променлива дебелина на регулираща подложка.При установен ход на разтоварващия клапан, натягът на пружината оказва влияние върху бързината на неговото разтоварващо действие. При по-голяма натегнатост се намаляват количествата на основното и излишното гориво - от тук и това което казах че обратното гориво не е единствен критерии за изправността на дюзата.Промяната на натегнатостта на пружината се извършва чрез вариране с дебелините на подложната шайба.Това ми беше обяснено, утре трябва да видя какво ще правя с дюзите.
Коментар
-
Дюзите са вече на колата, както бях писал едната беше проблемна, но с обратно гориво от 6-7мл, така че обратната нафта не е единствен критерий.На съчменият клапан пружината си променя свойствата, за това при необходимост се подменят шайбите.Другият проблем беше че на 3-ти цилиндър някой макароно беше сложил две дифтунги вместо една. Смених ги и четирите с нови.Резултата е може би малко по-твърда работа на мотора или поне на мен така ми звучи и мисля че при тръгване е по-динамичен от преди.Дюзите ги провериха и на едната е сменен разпръсквача в Гърция, като цената е доста по-ниска от тази в България.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар