Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD - притропване при студен мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Aбе чатка ли на празен ход - маховика е.Другия тест е да караш с 60 на 5та и да намачкаш газта.ДОкато стигнеш 2500рпм примерно, не трябва да имаш никакви вибрации.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      SanDsTorM написа:
      emzo написа:
      SanDsTorM - залагам при тебе на маховик Тресе ли като потеглиш без никаква газ ?
      Да ти кажа не мисля, че тресе повече от нормалното. В смисъл от както я карам си е така..Прочетох в други теми да карам на 1-ва или 2-ра без да подавам газ и колата върви гладко не тресе нито гасне
      Ела в неделя в 18 часа на срещата на стадион Пловдив и ще я видим.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        SanDsTorM написа:
        emzo написа:
        SanDsTorM - залагам при тебе на маховик Тресе ли като потеглиш без никаква газ ?
        Да ти кажа не мисля, че тресе повече от нормалното. В смисъл от както я карам си е така..Прочетох в други теми да карам на 1-ва или 2-ра без да подавам газ и колата върви гладко не тресе нито гасне
        Ела в неделя в 18 часа на срещата на стадион Пловдив и ще я видим.
        Ок. Там съм.

        Коментар


          #19
          SanDsTorM написа:
          Airfan написа:
          SanDsTorM написа:
          emzo написа:
          SanDsTorM - залагам при тебе на маховик Тресе ли като потеглиш без никаква газ ?
          Да ти кажа не мисля, че тресе повече от нормалното. В смисъл от както я карам си е така..Прочетох в други теми да карам на 1-ва или 2-ра без да подавам газ и колата върви гладко не тресе нито гасне
          Ела в неделя в 18 часа на срещата на стадион Пловдив и ще я видим.
          Ок. Там съм.
          Колеги, споделете после. Ще следя темата с интерес. Иначе пробвах колата, както Емо ме посъветва. На равно без газ си потегля плавно, не се замисля дори, не си сменя и звука от двигателя. Тръгва си без тормоз и си поема втората предавка също толкова приятно. Да чукам на дърво не е зачаткала от последните ми рев. :D ПС: Извинявам се на колегата, че се вмъкнах в темата му, но болежките ни са сходни.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #20
            Колега, имаше ли резултат от срещата в Пд, някакви предположения?...Аз ще сменям ролки/ремъци скоро, така или иначе трябва да го направя, та да видим дали е от тях проблема ... А иначе тракането още си го има, като вече и при достигане на работна темп. си се чува .... Днес след работа забелязах, че и маслото ми е паднало с едно деление (това според компа де, утре ще го погледна реално какво ниво е).

            Коментар


              #21
              смених днес всички ремъци/ролки + водна помпа и въздушен филтър - още го има чаткането (а вече си е постоянно, без значение студен/топъл мотор) ...

              Коментар


                #22
                На място го няма, в движение на студен мотор чука по сериозно, на топъл се чува като аванс на бензинов мотор.На място при плавно повишаване на оборотите двигателя е много възможно да се разтресе в някакъв диапазон 1500-2200. Ако гледаш двигателя и на ниските обороти е спокоен то при плавно увеличаване ще започне някъде да тресе. При газ до край по някой път изчезва веднага чукането, при 3000об/м и нагоре веднага. Ако е така както съм писал по нагоре е почти 100% дюза.

                Коментар


                  #23
                  точно!!! а дюзите могат ли да се поправят или нова?...

                  Коментар


                    #24
                    Тествай ги с любимия на Чавето тест:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422Моите са с нови нозли и дават 6-6-6-6мл/1мин.Ако е дюза, знам какъв звук издава и ако идваш в Канзас Сити ще я разбера веднага :P
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Ееееееееееей дойде ми гениалната идея да изключваш 1 по 1 инжекторите.Почваш 1 ви цилиндър, като извадиш двигателя почва да работи по-грубо, но ако е от някоя от дюзите поне ще изчезне почукването.После ти трябва лаптоп, за да изчистиш грешките.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Тествай ги с любимия на Чавето тест:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422Моите са с нови нозли и дават 6-6-6-6мл/1мин.
                        О да, теста ми е любим, но с този тест не можеш да нагласиш преходите между режимите. А ако симптомите са такива каквито ги описах то на 100% нещо е в червеното и някой преход го хич го няма. Само с разпръсквачи и сачми няма да стане, иска си настройка

                        Коментар


                          #27
                          Абсолютно прав е chaveto - обратното гориво не е критерии за добра работа на дюзата. Също така и на тези дюзи се прави настройка чрез шайбите при съчменият клапан. Четири дюзи, на които обратното гориво е 7 мл, но едната със сигурност е проблемна. Към краят на седмицата ще дам още подробности какво й е било точно.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #28
                            ilko-gd написа:
                            Абсолютно прав е chaveto - обратното гориво не е критерии за добра работа на дюзата. Също така и на тези дюзи се прави настройка чрез шайбите при съчменият клапан. Четири дюзи, на които обратното гориво е 7 мл, но едната със сигурност е проблемна. Към краят на седмицата ще дам още подробности какво й е било точно.
                            Абе то и аз им ги приказвах тия сигурно преди година,ама както и да е .какво стана с тази кола има ли развитие?

                            Коментар


                              #29
                              Дюзата на 3-ти цилиндър. Ще ги проверя все пак всичките. Като приключи "опита" ще напиша какво им е било и как работи колата след ремонта. Едно е сигурно - регулират се.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #30
                                ilko-gd написа:
                                Също така и на тези дюзи се прави настройка чрез шайбите при съчменият клапан.
                                Тука малко по-подробно обясни колега Става дума за дюза с номер :0445110119
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X