Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пушене-Bravo 1,9 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пушене-Bravo 1,9 TD

    Купих преди около 5 месеца Fiat bravo 1,9 75KS TD в началото не пушеше.От около 1 месец почна да праваи "нощ" зад мен ....като тръгна на светофар на 3000 оборота и зад мен другите коли чакат да се разясни :D Днес погледнах пътищата от турбото и имаше страшно мн.масло.Изчетох мн теми за това но 1000 поста 1000 различни идеи......... Дайте ми савет-дали турбото е заминало,ако е от турбото колко горе-долу струва ремонта

    #2
    Какъв е цвета на пушека? Черен, бял, синкав... Турбината се проверява с манометър, а също и за наличие на хлабини.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      iuly_vn написа:
      Какъв е цвета на пушека? Черен, бял, синкав... Турбината се проверява с манометър, а също и за наличие на хлабини.
      ами черен и вече като се разсее се вижда синьоКаде да има хлабини ?

      Коментар


        #4
        extaz написа:
        Каде да има хлабини ?
        В лагера на турбокомпресора (оста на компресорната/турбинната перка лагерува в корпуса).

        Коментар


          #5
          Re: Пушене-Bravo 1,9 TD

          extaz написа:
          Купих преди около 5 месеца Fiat bravo 1,9 75KS TD в началото не пушеше.От около 1 месец почна да праваи "нощ" зад мен ....като тръгна на светофар на 3000 оборота и зад мен другите коли чакат да се разясни :D Днес погледнах пътищата от турбото и имаше страшно мн.масло.Изчетох мн теми за това но 1000 поста 1000 различни идеи......... Дайте ми савет-дали турбото е заминало,ако е от турбото колко горе-долу струва ремонта
          Сега вече ще отговоря и с цитат. При 3000 об/мин, на първа или втора предавка, всеки дизел, ще остави кълбо черен дим зад себе си. При същите 3000 об/мин, но на 4-та предавка и постоянна скорост, ще пуши по малко и от бензинов двигател. Тоест няма да пуши никак. Както обаче пишеш, че дима е и син, то провери турбината за хлабини. Най добре в сервиз ако не си наясно. Съмнения за износени, запекли сегменти на турбината. Карал ли си я натоварена на обороти и висока скорост и после не си изчакал преди да я угасиш за да ти се охлади турбото? Ако да, то турбото се спича веднага и повлича лагера му. После от там изпуска масло към въздуховодите. Ако въобще не блокира, де. Пиши дали се е увеличил разхода на масло и горе-долу колко масло гори. При черен дим,провери и турбо пътищата за изпускане след турбината/затова ти предложих да се измери налягането на турбината/, също така и да не е пробит кулера! Провери центровката на впръскване/при черен дим/, както и диагностика за правилната работа на датчиците! Те са тясно свързани с определянето на аванса и пушенето от голям такъв. Много е важно състоянието на въздушния филтър и дали нещо не пречи за нормално засмукване на въздух от мотора. След всичко това, ако продължава с черния дим, отивай при колегата Specialista, да ти оправи и регулира помпата. Препоръчвам ти го!П/П. При твоя двигател помпата не се влияе от датчиците за донагласяне на аванса/чисто механична е/, защото няма авансатор, както и нямаш кулер който да е пробит. Така че диагностиката на датчиците отпада, но затова е твърде вероятно да е разбазикана помпата/BOSH/.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Благодаря ви много ще провера нещата и ще пиша

            Коментар


              #7
              Колеги горд собственик сам на един Фиат браво тд100.мн добра кола според мен.Варви страхотно,дори прекалено.Работата е там че за да постигне това варвене предишният собственик е направил нчкои промени в горивната помпа(Lucas) и сега колата вкарва страшно много нафта което саответно докарва еди странен разход на гориво от около 7-8 на 100 смесено което не ми се струва меко казано странно за дизелов агрегат.После идва друг проблем и тои е черничт дим зад колата.Когато ч запалч сутрин и подам леко газ отзад излиза смесен дим.Парво излиза бял а веднага след това и черен дим,което сашто ми се струва странничко.когато е в движение през деня не се вижда дима,само когато я настапя повечко за да изпреварвам,но вечер когато има кола зад мен ясно се вижда от светлините зад мен,че колата пуши и то доста.Разбрах че имам проблем с авансатора,но си мисля че това не би трябвало да оказва влияние варху разхода на гориво.Та след всичко това,което израсих мисля да кажа наи-накрая и вапросите си.Има ли начин да намаля притока на гориво чрез регулиране на помпата?Има ли причина за този двуцветен дим когато запаля?Благодаря предварително.
              alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
              fiat bravo TD100-печката на брата

              Коментар


                #8
                marian2784 написа:
                Колеги горд собственик сам на един Фиат браво тд100.мн добра кола според мен.Варви страхотно,дори прекалено.Работата е там че за да постигне това варвене предишният собственик е направил нчкои промени в горивната помпа(Lucas) и сега колата вкарва страшно много нафта което саответно докарва еди странен разход на гориво от около 7-8 на 100 смесено което не ми се струва меко казано странно за дизелов агрегат.После идва друг проблем и тои е черничт дим зад колата.Когато ч запалч сутрин и подам леко газ отзад излиза смесен дим.Парво излиза бял а веднага след това и черен дим,което сашто ми се струва странничко.когато е в движение през деня не се вижда дима,само когато я настапя повечко за да изпреварвам,но вечер когато има кола зад мен ясно се вижда от светлините зад мен,че колата пуши и то доста.Разбрах че имам проблем с авансатора,но си мисля че това не би трябвало да оказва влияние варху разхода на гориво.Та след всичко това,което израсих мисля да кажа наи-накрая и вапросите си.Има ли начин да намаля притока на гориво чрез регулиране на помпата?Има ли причина за този двуцветен дим когато запаля?Благодаря предварително.
                Aвансатора е в пряко отношение към разхода за гориво, високата димност и др. Характерният бял пушек, при стартиране, прекъсване в първите секунди на работа на двигателя, са именно признак на неправилна работа на авансатора. Първо реши проблема с него, а после ще решаваме цвета на пушека и количеството му. И моята помпа е със завишени стойности на количеството гориво, но освен висока мощност и динамика, от друго не се оплаквам.
                Fiat Marea TD100

                Коментар

                Working...
                X