ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли колата да харчи по-малко от заводските данни?
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:gantcho написа:cheruna написа:Гледам, че разни лимузини с 2.4JTD мотори, а да не говоря за Брава, Стило, харчат сравнимо с моето Пунто 1.9JTD. Като то си харчи около заводските данни, малко повече или малко по-малко в зависимост от ситуацията. И аз съм си доволен.Очевидно за съвременните дизелови мотори най-добре е да се вземе по-голяма кола. Хем подобен разход (като на по-малка кола), хем луксът на голямата кола!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:BO написа:6-та предавка в случая не е овърдрайв, а си е "стандартна" и се използва много рационално, както ти си използваш твоята 5-та примерно
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:6-та предавка не е чак толкова важна.Stefan Hadjov написа:В този случай най високата се ползва само при намален товар-наклон или попътен вятър-двигателя работи при ниски обороти,нисък товар=малък разход.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:Stefan Hadjov написа:6-та предавка не е чак толкова важна.Stefan Hadjov написа:В този случай най високата се ползва само при намален товар-наклон или попътен вятър-двигателя работи при ниски обороти,нисък товар=малък разход.
Коментар
-
Lane Staley написа:Стефане, спри се, че става страшно.Имаш странната склонност да се вкарваш в безмислени спорове.6та предавка е достатъчно смислена, а ти ако искаш, като си купиш кола с 6скоростна кутия, никога не я ползвай.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:BO написа:6-та предавка в случая не е овърдрайв, а си е "стандартна" и се използва много рационално, както ти си използваш твоята 5-та примерно6-та предавка не е чак толкова важна.Тя е overdrive предавка и се ползва при специални случаи...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Споровете не са градивни за хора които стоят далеч от тези неща и си мислят че ги разбират.Stefan Hadjov написа:Съветвам те да си запазиш знанията за други отрасли и не се набуттваш там където не ти е мястото.Stefan Hadjov написа:Ако не си разбрал, че и в предишните и последния пост съм казал едно и също,значи въобще си много далеч от това което се опитваш да четеш.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:Stefan Hadjov написа:Споровете не са градивни за хора които стоят далеч от тези неща и си мислят че ги разбират.Stefan Hadjov написа:Съветвам те да си запазиш знанията за други отрасли и не се набуттваш там където не ти е мястото.Stefan Hadjov написа:Ако не си разбрал, че и в предишните и последния пост съм казал едно и също,значи въобще си много далеч от това което се опитваш да четеш.
Коментар
-
BO написа:И за да довършим спора аз пак ще кажа две неща.1. Овърдрайв от технически погледната точка е точно общо предавателно отношение под 1-ца. Термина както спомена се използва и тогава, когато предавателното отношение е под реално постижимото за автомобила. Тогава също се споменава термина овърдрайв, но от техническа гледна точка овърдрайв е точно този момент, когато входящия вал на скоростната кутия се движи с по-малки обороти от изходящия. Доста скоростни кутии съм проектирал през образованието си и в учебниците това се споменава за термина.Също така доста от съвременните автомобили с автоматична скоростна кутия все още си имат опция за овърдрайв, и когато си поддържаш постоянно темпо по магистралата доста често превключват на "директно свързване" със съотношение 1:1.2. И пак от първите цитати от където тръгнаха нещата:6-та предавка не е чак толкова важна.Тя е overdrive предавка и се ползва при специални случаи...
Коментар
-
Спорем мен колегата @ВО искаше да каже 1:1 на входа и на изхода на скоростната кутия. Колегата Хаджов добре си го обясни за 6-тата предавка, но според мен спора тръгна от там, че не се знаеше за какъв точно автомобил става на въпрос.Дайте първо да изясним какъв е автомобила с 6-тата предавка и тогава да се продължи дали ще е по икономичен. При двата случая ще е по икономичен, но при единят не трябва да е натоварен двигателя.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:И ти ли не разбра какво съм написъл.Няма общо преводно отношение при колите под 1-ца.Просто няма такова.Ти не знаеш ли преводните числа на твоята кутия комплект с главното предаване.Отвори си книжката и направи справвка ,на 5-та предавка са над 3,5,na 6-та 3-3,5.За каква еденица говориш.Съотношение 1:1 няма никъде в скоростните кутии,разглеждани комплект с главното предаване.Ако имаше,това значи че колелата на колата трябва да се въртът с оборотите на двигателя което е абсурдно.Щом на последната предавка не може да си вдигнеш максималната скорост която може да вдигне колата,значи че предавката е overdrive.Oтвори книжката на Алфата 166 и виж на коя скорост е дадена възможноста максималнаъта скорост на колата да се реализира.Не разбира се на 6-та.А защо не на 6-та,отговори си ти.Няма автоматик няма механика 1:1 предавка между двигател и колела няма никъде.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Спорем мен колегата @ВО искаше да каже 1:1 на входа и на изхода на скоростната кутия. Колегата Хаджов добре си го обясни за 6-тата предавка, но според мен спора тръгна от там, че не се знаеше за какъв точно автомобил става на въпрос.Дайте първо да изясним какъв е автомобила с 6-тата предавка и тогава да се продължи дали ще е по икономичен. При двата случая ще е по икономичен, но при единят не трябва да е натоварен двигателя.
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:И ти ли не разбра какво съм написъл.Няма общо преводно отношение при колите под 1-ца.Просто няма такова.Ти не знаеш ли преводните числа на твоята кутия комплект с главното предаване.Отвори си книжката и направи справвка ,на 5-та предавка са над 3,5,na 6-та 3-3,5.За каква еденица говориш.Съотношение 1:1 няма никъде в скоростните кутии,разглеждани комплект с главното предаване.Ако имаше,това значи че колелата на колата трябва да се въртът с оборотите на двигателя което е абсурдно.Щом на последната предавка не може да си вдигнеш максималната скорост която може да вдигне колата,значи че предавката е overdrive.Oтвори книжката на Алфата 166 и виж на коя скорост е дадена възможноста максималнаъта скорост на колата да се реализира.Не разбира се на 6-та.А защо не на 6-та,отговори си ти.Няма автоматик няма механика 1:1 предавка между двигател и колела няма никъде.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар