Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
диагностика браво 1.9тд
Collapse
X
-
extaz написа:Stefan Hadjov написа:grandmen написа:колега съгласен съм с теб,че катализатора е част от автомобила и то важна-но като е затлачен?прави сте ,че във връзка с екологията нещата ще се затягат и без такъв няма да може да се кара.съгласен съм,че игра важна роля за работата на двигателя(особенно за бензиновите мотори)но би ли ми обяснил как премахването му ще се отрази на моя 1.9тд
Коментар
-
колега изглежда си компетентен и ако е така дай съвет как да се измери наляганета на изгорелите газове пред и зад катализатора за да се прецени дали е затлачен .аз питам и търся съвет а не да бъда изпитван или да проверявам знанията на механиците.Тук сме да си помагаме до колкото знам а не да се изпитваме.Двигателя като го настъпя пуши черно - центровката е наред .турбото дава 0.85-0.9 бара над налягане .до колкото знам трябва да е 1.05.в какво да се съмнявам тогава.турбо пътищата са проверявани няколко пъти.и пак искам да кажа -мисля ,че сме тук да си помагаме ако можем и ако отричаме нещо - хубаво е да се обосноваваме(за да си помогнем)а не просто да го отричаме и край.повярвай знам много добре за какво става дума с автомобилите но се водя от поговорката "не питай старило а питай патило" ако с думите си обиждам някой да ме извени
Коментар
-
grandmen написа:колега изглежда си компетентен и ако е така дай съвет как да се измери наляганета на изгорелите газове пред и зад катализатора за да се прецени дали е затлачен .аз питам и търся съвет а не да бъда изпитван или да проверявам знанията на механиците.Тук сме да си помагаме до колкото знам а не да се изпитваме.Двигателя като го настъпя пуши черно - центровката е наред .турбото дава 0.85-0.9 бара над налягане .до колкото знам трябва да е 1.05.в какво да се съмнявам тогава.турбо пътищата са проверявани няколко пъти.и пак искам да кажа -мисля ,че сме тук да си помагаме ако можем и ако отричаме нещо - хубаво е да се обосноваваме(за да си помогнем)а не просто да го отричаме и край.повярвай знам много добре за какво става дума с автомобилите но се водя от поговорката "не питай старило а питай патило" ако с думите си обиждам някой да ме извени
Коментар
-
AGR е затапен с ламарина,а налягането отчетох с цифров маманометър (специално произведен за тази цел от VAG групата)при 3000оборота на двигателяна 3скорост с пълна газ-тогава мисля двигателя е под така наречения пълен товар.колега janyboy- клапан уейстгейт за турбото ли става дума.имаш на предвид клапата да не може да затваря напълно или да е продухана?фиатите страдат ли от този проблем?
Коментар
-
Ми добре си го измерил. Провери си и входящия въздух. Казваш че дебитомера отчита по малко. Около 500кг въздух трябва да е на макс. Виж си и възд. филтър.Също и интеркулера да не е запушен. Катализатора, в краен случай може да се извади. Реже се отстрани корпуса му и да се промие. А може и да се промие без да го вадиш - от обратната страна на гърнето му. За да си сигурен че не е друго, то виж и клапаните за правилни хлабини. Тия двигатели имат склонност към намаляване на хлабините в клапаните. Всичко това е от сначение.Fiat Marea TD100
Коментар
-
grandmen написа:AGR е затапен с ламарина,а налягането отчетох с цифров маманометър (специално произведен за тази цел от VAG групата)при 3000оборота на двигателяна 3скорост с пълна газ-тогава мисля двигателя е под така наречения пълен товар.колега janyboy- клапан уейстгейт за турбото ли става дума.имаш на предвид клапата да не може да затваря напълно или да е продухана?фиатите страдат ли от този проблем?
Коментар
-
grandmen написа:манометъра го превключих към извода на смук.колектор.а 1.9тд сензор за налягане не знам да има -къде се намира -до дебитомера има един датчик но той мисля ,че е за темп.на засмукания въздух.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар