Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Напрежение на клапан авансатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Напрежение на клапан авансатор

    Здравейте на всички.Нов съм в този форум и предварително се извинявам ако пускам тема, която е коментирана преди. Прочетох доста за този прословут клапан-авансатор. При мен се оказа, че въобще го няма !!!! Просто на неговото място имаше сложена тапа !!! Колата пушеше бяло непрекъснато. След като купих клапана и го поставих, белия пушек изчезна, но започна едно жестоко тракане, без значение дали са свързани кабелите на авансатора или не. С пробна лампа проверих дали изобщо има някакво напрежение на кабелите. Оказа се, че има само плюс. Въпроса ми е следния - Нормално ли е на клапан авансатора ми да има постоянен плюс? Без контакт, с контакт си има постоянен плюс. По същия начин проверявам и минуса. На контакт, без контакт, при запален двигател минус няма !!! Някои може ли да ме упъти дали няма някаква защита преди този авансатор? И не е ли нормално ако има защита да ми се прекъсне плюса ? Става дума за Фиат Брава 1.9TD. Предварително благодаря.
    Фиат Брава 1.9 TD

    #2
    Wiring diagram key1. Heater plugs warning light2. Rev counter signal3. Climate control relay4. Climate control on button5. Fiat/Lancia Tester diagnostic socket6. Instrument injector7. Rpm and TDC sensor8. Coolant temperature sensor9. Fuel introduction lever position sensor10. Intake air temperature sensor11. Injection system failure warning light12. Flow meter13. Pre-heating control unit14. System relay feed15. Fuel vapour solenoid valve16. Battery17. Ignition switch18. Fast idle valve19. Advance adjustment device solenoidСлед като са ти махнали авансатора, значи че са пипали и статичния аванс, за да не трака. Провери центровката на помпата, преди да мериш авансатора.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Благодаря за помоща и схемата. При мене е малко "по-така" работата. Смених целия двигател на този Фиат. Помпата на новия двигател си беше зацепена. Просто от моргата бяха продали авансатора(знам, че много се търси). Това ме навежда на мисълта, че проблема ми е електрически. И пак си мисля, че НЕ е нормално постоянен плюс да има на тоя авансатор !!!!
      Фиат Брава 1.9 TD

      Коментар


        #4
        На извога му има пулсиращо мапрежение с честота определена от ЕКУ-то, в зависимост от сигналите на останалите датчици. По- този начин, се определеля точната стойност на аванса във всеки един режим на двигателя. Това напреженение не се мери с мултицет а с осцилоскоп. Груба проверка за работата на авансатора, се прави с подаване на контакт и трябва да се чуе църкаш звук в продължение на няколко секунди.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          Още веднъж благодаря за помоща !!! Колеги някой може ли да ми препоръча сервиз за диагностика в София ???
          Фиат Брава 1.9 TD

          Коментар

          Working...
          X