Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да излъжем ЕКУ-то че ЕГР-а работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Идеята донякъде е добра, но най-вероятно няма да стане, защото дебита при атмосферното налягане през клапана ще бъде доста по-малко от необходимото, за да влезне ЕКУ-то в оптимален режим на ЕГР според дебитомера.В крайна сметка ако толкова те дразни просто го запуши. Голяма работа, че ще ти отчита грешка в него.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      BO написа:
      Идеята донякъде е добра, но най-вероятно няма да стане, защото дебита при атмосферното налягане през клапана ще бъде доста по-малко от необходимото, за да влезне ЕКУ-то в оптимален режим на ЕГР според дебитомера.В крайна сметка ако толкова те дразни просто го запуши. Голяма работа, че ще ти отчита грешка в него.
      Абе той е разбрал,че е по добре да не го запушва,не само заради грешката,която ще му запише.Изгорелите газове дето ще влезнат в цилиндрите го дразнят.Там го стега обувката,разбирам го.Свеж въздушец търси а не чернилка.

      Коментар


        #18
        Като цяло когато клапана е затапен двигателя не работи както с работещ ЕГР. Има доста странични ефекти които са много дразнещи. Цялата работа искам да я направя защото по този начин няма да има въпросната гняс в колектора и самият клапан няма да ми прави мизерии. В момента не ме притеснява това, че колектора се пълни с мизерия а това, че трябва да почиствам оста на клапана защото от саждите получава някакво покритие от което почва да задържа.Наистина няма да има такова налягане както когато минават изгорели газове, но тук според мен съпротивлението ще каже от къде да минава въздуха. На 100% този клапан има доста голям отвор а докато съм гледал как работи никога не съм го виждал да отваря на 100%. Докато не се пробва няма да разбера дали ще може да вкара ЕКУ-то в нормален режим. Исках просто да разбера вие какво мислите и дали си заслужава да си играя, макар, че за пробата ще е лесна работа.

        Коментар


          #19
          Ще сподели ли някой, дали ще се повлияе на разхода цялата работа?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Като цяло когато клапана е затапен двигателя не работи както с работещ ЕГР. Има доста странични ефекти които са много дразнещи. Цялата работа искам да я направя защото по този начин няма да има въпросната гняс в колектора и самият клапан няма да ми прави мизерии. В момента не ме притеснява това, че колектора се пълни с мизерия а това, че трябва да почиствам оста на клапана защото от саждите получава някакво покритие от което почва да задържа.Наистина няма да има такова налягане както когато минават изгорели газове, но тук според мен съпротивлението ще каже от къде да минава въздуха. На 100% този клапан има доста голям отвор а докато съм гледал как работи никога не съм го виждал да отваря на 100%. Докато не се пробва няма да разбера дали ще може да вкара ЕКУ-то в нормален режим. Исках просто да разбера вие какво мислите и дали си заслужава да си играя, макар, че за пробата ще е лесна работа.
            При твоята кола ЕЖР-клапана ти е с електрозадвижване и възможноста за задържане е малка доколкото знам.С твоето предложение ти ще излъжеш контролера за количеството въздух,но реално в двигателя ще влезе толкова количество колкото ако си запушил ЕЖР-а.Дали въздуха ще премине целия през дебитомера,или една част през него а друга част през байпаса ,в крайна сметка е еднакво.Целта на ЕЖР-а е в крайна сметка да редуцира кислорода във входящия въздух до необходимото количество,което ще отговаря оптимално на подаденото гориво в даден момент.Освен това намалява количеството на Азотен окис в изпускателните газове,точно поради спазване на тези пропорции на Въздух/гориво.При твоя случай тоя процес ще отиде в неконтролирана посока и не знам какви биха били резултатите от него.Ако имаш свободно време експериментирай и сподели.Има ли или няма полза.Получават ли се видими странични явления.За невидими съсъ сигурност ще има.

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              Ще сподели ли някой, дали ще се повлияе на разхода цялата работа?
              Ще се промени разхода ако промениш софтуера като увеличиш подаваното гориво.За сега горивото остава непроменено.Разглеждаме само разлики в подаваното количество свеж въздух.Разглежданите случаи са само свеж въздух или свеж въздух премесен с изгорели газове,както е фабричното състояние.Разбира се за различните режими на двигателя тези съотношения са различни.

              Коментар

              Working...
              X