Идеята донякъде е добра, но най-вероятно няма да стане, защото дебита при атмосферното налягане през клапана ще бъде доста по-малко от необходимото, за да влезне ЕКУ-то в оптимален режим на ЕГР според дебитомера.В крайна сметка ако толкова те дразни просто го запуши. Голяма работа, че ще ти отчита грешка в него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да излъжем ЕКУ-то че ЕГР-а работи
Collapse
X
-
BO написа:Идеята донякъде е добра, но най-вероятно няма да стане, защото дебита при атмосферното налягане през клапана ще бъде доста по-малко от необходимото, за да влезне ЕКУ-то в оптимален режим на ЕГР според дебитомера.В крайна сметка ако толкова те дразни просто го запуши. Голяма работа, че ще ти отчита грешка в него.
Коментар
-
Като цяло когато клапана е затапен двигателя не работи както с работещ ЕГР. Има доста странични ефекти които са много дразнещи. Цялата работа искам да я направя защото по този начин няма да има въпросната гняс в колектора и самият клапан няма да ми прави мизерии. В момента не ме притеснява това, че колектора се пълни с мизерия а това, че трябва да почиствам оста на клапана защото от саждите получава някакво покритие от което почва да задържа.Наистина няма да има такова налягане както когато минават изгорели газове, но тук според мен съпротивлението ще каже от къде да минава въздуха. На 100% този клапан има доста голям отвор а докато съм гледал как работи никога не съм го виждал да отваря на 100%. Докато не се пробва няма да разбера дали ще може да вкара ЕКУ-то в нормален режим. Исках просто да разбера вие какво мислите и дали си заслужава да си играя, макар, че за пробата ще е лесна работа.
Коментар
-
chaveto написа:Като цяло когато клапана е затапен двигателя не работи както с работещ ЕГР. Има доста странични ефекти които са много дразнещи. Цялата работа искам да я направя защото по този начин няма да има въпросната гняс в колектора и самият клапан няма да ми прави мизерии. В момента не ме притеснява това, че колектора се пълни с мизерия а това, че трябва да почиствам оста на клапана защото от саждите получава някакво покритие от което почва да задържа.Наистина няма да има такова налягане както когато минават изгорели газове, но тук според мен съпротивлението ще каже от къде да минава въздуха. На 100% този клапан има доста голям отвор а докато съм гледал как работи никога не съм го виждал да отваря на 100%. Докато не се пробва няма да разбера дали ще може да вкара ЕКУ-то в нормален режим. Исках просто да разбера вие какво мислите и дали си заслужава да си играя, макар, че за пробата ще е лесна работа.
Коментар
-
Danchojn написа:Ще сподели ли някой, дали ще се повлияе на разхода цялата работа?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар