Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши черно при 150 и не вдига повече - 1.9 ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги дайте по съществото на въпроса, не се отклонявайте от темата. Казах че колата не съм я взел с такива скорости и исках само да видя дали е в ред.Дайте идеи от какво друго може да е?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      infineon написа:
      Колеги дайте по съществото на въпроса, не се отклонявайте от темата. Казах че колата не съм я взел с такива скорости и исках само да видя дали е в ред.Дайте идеи от какво друго може да е?
      Мисля че се очерта всеобщото мнение, че ти липсва въздух. Действай в тази насока.Каза, че не виждаш пропуски по маркучите, но не каза че са проверени и че си сигурен в тях.Нищо не спомена за въздушния филтър.Виж на по-ниски предавки (3,4) до къде стига оборотомера при пълна газ.Аз бих поставил манометър, за да видя какво се случва с налягането. Но избора си е твой.

      Коментар


        #18
        Колега пуска и друга тема в която също казваш че турбината мн се чува. Провери най-накрая въздуховодите след турбото за да отпадне тази теза! За пример аз до 150 съм на 4 та предавка и то без проблем, чак тогава включвам 5 та.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #19
          И колко е "нова" Мареата.
          BRAVA TD100 ELX `98

          Коментар


            #20
            Провери байпаса на турбината.Ако е била на ремонт или ако някой просто е решил преди теб да пипа там,е възможно да отваря по рано и това да е съответното налягане на въздуха при което реално колата ти губи мощност.Сравни горе-долу положението на механизма и момента на отваряне при форсиране на място с друга кола със същият мотор.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              iakvvu написа:
              Провери байпаса на турбината.Ако е била на ремонт или ако някой просто е решил преди теб да пипа там,е възможно да отваря по рано и това да е съответното налягане на въздуха при което реално колата ти губи мощност.Сравни горе-долу положението на механизма и момента на отваряне при форсиране на място с друга кола със същият мотор.
              Освен това-да не би ЕГР-клапана- ако имаш такъв, да е заседнал в отворено положение
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                колега смени си филтрите, и ще видиш разликата.И за портокола... до 180 наистина не трябва да имаш проблем, дори и до 190, но моята брава от там нагоре не желае да ускорява.....е стига ми и толкова.

                Коментар


                  #23
                  Смених го въздушния филтър ама пак същото. Една идея по добреЕгр-то е с откачен вакум което предполагам значи запушено.Забелязвам и че ако я форсирам на място и доста бавно се качват оборотите, след това пък бавно се смъкват.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    infineon написа:
                    Смених го въздушния филтър ама пак същото. Една идея по добреЕгр-то е с откачен вакум което предполагам значи запушено.Забелязвам и че ако я форсирам на място и доста бавно се качват оборотите, след това пък бавно се смъкват.
                    Откачен вакум не е задължително ЗАПУШЕНЕНО.

                    Коментар


                      #25
                      Stefan Hadjov написа:
                      Откачен вакум не е задължително ЗАПУШЕНЕНО.
                      Точно така.Ако клапанът е заседнал в отворено положение няма значение че си извадил маркучлето и си го запушил.Трябва да сложиш ламаринка на самия клапан за да си сигурен.Най-лесното и ефикасно решение е да си сложиш един манометър(на колектора някъде се вържи) и да измериш налягането.Ако има пропуски някъде веднага ще си проличи.Ако всичко ти е наред налягането в колектора трябва да е около 1 бар манометрично (2 бара абсолютно).

                      Коментар


                        #26
                        Нека вметна и аз мнение и наблюдения от моето Браво...При мен имам същия проблем - много пушек и само до 150 и дотам.Това което съм направил е следното: - сменен филтър - махнат катализатор - сваляне на интеркулер, промиване ( има тема даже ) - нови скоби на всички маркучи ( съответно няма пропуск на въздух и налягане ) - турбината включва на около 2500 и се осеща идеално и резултата е никакъв.
                        Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                        Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                        VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                        VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                        Коментар


                          #27
                          Това не е критерий за извършени действия по отстраняване на проблема, а само най основните проверки, които всеки трябва да е извършил, още при сдобиване на автомобила.Ето какво би следвало да е проверено и после да се пише за съществуваща неизправност или проблем:1.Проверете и почистете цедката в резервоара2.Горивен филтър - проверка за състояние и наличие на вода в утайника му.3.Пропуски на въздух преди помпата.4.Проверка на филтъра за обратната нафта, Намира се в клапана за обратната нафта.5.Въздушен филтър и уплътняване на въздуховодите. С две думи всичките пътища на въздуха.6.Състоянието на EGR-а. Дали уплътнява добре.Ако всичко това е проверено, повтарям и без да има проблем то е задължително, то може да се премине към по- сериозни проверки, а именно:1.Проверка на налягането на турбината. В сервиз или си купете манометър до 2 бара. С тази проверка ще прецените работата на цялата турбина, както и някои от по долните симптоми. Сигнал се взема от щуцера на колектора.2.Запушване на тръбите на изпускателната уредба и катализатора. Не го заменяйте без да сте сигурни! Често се запушва гърне от изпаднал елемент в него.3.Запушване на всмукателен колектор от голям нагар в него или маслени отлагания. Често се запушват всмукателните отвори в главата. 4.Проверка на хлабините в клапаните и привеждането им в необходимите допуски. Много важно за добрата работа и мощност.5.Тест с компютърна диагностика за състоянието и работата на датчиците.6.Проверка на статичния аванс на помпата и зацепването на агренажа.7. Проверка на помпата и дюзи.Не на последно място - четете в мануала в секция дънлоад /dawnloads/, където ще намерите всички причини, за възникнала неизправност направо от извора - т.е. производителя!
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            Всъщност, някой беше попитал автора, дали е проверил максималните обороти при натиснат до края педал на газта. Банален проблем с жилото на газта, което излиза от изпаднала скоба. Натисни педала до край на място и пиши после колко са ти максималните обороти!
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #29
                              iuly_vn написа:
                              Всъщност, някой беше попитал автора, дали е проверил максималните обороти при натиснат до края педал на газта. Банален проблем с жилото на газта, което излиза от изпаднала скоба. Натисни педала до край на място и пиши после колко са ти максималните обороти!
                              Не е от жилото- вдигат се и стигат почти до червеното ако не пусна газта, но доста бавно.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #30
                                Тъй както го описваш проблема, по всичко личи че или не смучи /нагнетява/ достатъчно въздух или има проблем на изхода на газовете - турбина, запушени тръби, катализатор. Меренето на налягането на турбината ще подскаже много. Провери и продухай тръбите от нафтовата помпа /преди гум. круша/ до резервоара, ако те мързи да проверяваш цедката или пък ако си я чистил вече.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X