Колеги дайте по съществото на въпроса, не се отклонявайте от темата. Казах че колата не съм я взел с такива скорости и исках само да видя дали е в ред.Дайте идеи от какво друго може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши черно при 150 и не вдига повече - 1.9 ТД
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
infineon написа:Колеги дайте по съществото на въпроса, не се отклонявайте от темата. Казах че колата не съм я взел с такива скорости и исках само да видя дали е в ред.Дайте идеи от какво друго може да е?
Коментар
-
Колега пуска и друга тема в която също казваш че турбината мн се чува. Провери най-накрая въздуховодите след турбото за да отпадне тази теза! За пример аз до 150 съм на 4 та предавка и то без проблем, чак тогава включвам 5 та.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Провери байпаса на турбината.Ако е била на ремонт или ако някой просто е решил преди теб да пипа там,е възможно да отваря по рано и това да е съответното налягане на въздуха при което реално колата ти губи мощност.Сравни горе-долу положението на механизма и момента на отваряне при форсиране на място с друга кола със същият мотор.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Провери байпаса на турбината.Ако е била на ремонт или ако някой просто е решил преди теб да пипа там,е възможно да отваря по рано и това да е съответното налягане на въздуха при което реално колата ти губи мощност.Сравни горе-долу положението на механизма и момента на отваряне при форсиране на място с друга кола със същият мотор.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Смених го въздушния филтър ама пак същото. Една идея по добреЕгр-то е с откачен вакум което предполагам значи запушено.Забелязвам и че ако я форсирам на място и доста бавно се качват оборотите, след това пък бавно се смъкват.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Откачен вакум не е задължително ЗАПУШЕНЕНО.
Коментар
-
Нека вметна и аз мнение и наблюдения от моето Браво...При мен имам същия проблем - много пушек и само до 150 и дотам.Това което съм направил е следното: - сменен филтър - махнат катализатор - сваляне на интеркулер, промиване ( има тема даже ) - нови скоби на всички маркучи ( съответно няма пропуск на въздух и налягане ) - турбината включва на около 2500 и се осеща идеално и резултата е никакъв.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Това не е критерий за извършени действия по отстраняване на проблема, а само най основните проверки, които всеки трябва да е извършил, още при сдобиване на автомобила.Ето какво би следвало да е проверено и после да се пише за съществуваща неизправност или проблем:1.Проверете и почистете цедката в резервоара2.Горивен филтър - проверка за състояние и наличие на вода в утайника му.3.Пропуски на въздух преди помпата.4.Проверка на филтъра за обратната нафта, Намира се в клапана за обратната нафта.5.Въздушен филтър и уплътняване на въздуховодите. С две думи всичките пътища на въздуха.6.Състоянието на EGR-а. Дали уплътнява добре.Ако всичко това е проверено, повтарям и без да има проблем то е задължително, то може да се премине към по- сериозни проверки, а именно:1.Проверка на налягането на турбината. В сервиз или си купете манометър до 2 бара. С тази проверка ще прецените работата на цялата турбина, както и някои от по долните симптоми. Сигнал се взема от щуцера на колектора.2.Запушване на тръбите на изпускателната уредба и катализатора. Не го заменяйте без да сте сигурни! Често се запушва гърне от изпаднал елемент в него.3.Запушване на всмукателен колектор от голям нагар в него или маслени отлагания. Често се запушват всмукателните отвори в главата. 4.Проверка на хлабините в клапаните и привеждането им в необходимите допуски. Много важно за добрата работа и мощност.5.Тест с компютърна диагностика за състоянието и работата на датчиците.6.Проверка на статичния аванс на помпата и зацепването на агренажа.7. Проверка на помпата и дюзи.Не на последно място - четете в мануала в секция дънлоад /dawnloads/, където ще намерите всички причини, за възникнала неизправност направо от извора - т.е. производителя!Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Всъщност, някой беше попитал автора, дали е проверил максималните обороти при натиснат до края педал на газта. Банален проблем с жилото на газта, което излиза от изпаднала скоба. Натисни педала до край на място и пиши после колко са ти максималните обороти!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тъй както го описваш проблема, по всичко личи че или не смучи /нагнетява/ достатъчно въздух или има проблем на изхода на газовете - турбина, запушени тръби, катализатор. Меренето на налягането на турбината ще подскаже много. Провери и продухай тръбите от нафтовата помпа /преди гум. круша/ до резервоара, ако те мързи да проверяваш цедката или пък ако си я чистил вече.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар