Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ниски обороти при запалване - 1.9 ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За кое жило питаш?

    Коментар


      #17
      gogopogo написа:
      specialista написа:
      Приятелю не можеш да си играеш с разни настройки при положение че нямаш понятие кое как работи.Преди да разбъркаш всичко и някой друг да се чуди къде си пипал,провери дали ти работи системата за принудителен повишен празен ход,дали няма въздух в системата и не е лошо да се види на компютър за тест на изпълнителните органи дали си вършат работата.Поздрави!
      Системата за принудителен повишен празен ход работи,въздух няма . Компютърен тест на изпълнителните органи е добра идея ,и аз съм си мислил,но трябва да открия къде да го направя по наблизо и най-важно майсторите да си разбират от работата. Проблема при мен е,че на студен мотор оборотите са към 1100,после когато загрее,жилото издърпва и падат със 100 и остават 1000 оборота.Искам да ги сваля още малко но тогава получавам не добре работещ двигател.Възможно ли е да не е регулирано жилото добре и как се регулира или проверява?
      Жилото при мен е отпуснато напълно, когато е студен ДВГ или е вкючен компресора на климатика. Като загрее и компресора е изключен, клапана го изтегля до колкото позволява ограничитела. Всъщност и при мен оборотите са точно както при теб. Не мисля че е добра идея да разбутваш оборотите на празен ход.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        gogopogo написа:
        Системата за принудителен повишен празен ход работи,въздух няма . Компютърен тест на изпълнителните органи е добра идея ,и аз съм си мислил,но трябва да открия къде да го направя по наблизо и най-важно майсторите да си разбират от работата. Проблема при мен е,че на студен мотор оборотите са към 1100,после когато загрее,жилото издърпва и падат със 100 и остават 1000 оборота.Искам да ги сваля още малко но тогава получавам не добре работещ двигател.Възможно ли е да не е регулирано жилото добре и как се регулира или проверява?
        Първо здравейте колеги. Проблема на колегата се очертава в неправилната или разбутана регулировка минималните обороти на празен ход и на повишения празен ход. Всичко е описано по-горе и видно от снимката. Колега, за да ти го обясня по-точно, трябва да ти го покажа. Няма как да го научиш, след като не си запознат с управлението на помпата. Имаше и още една тема в тоя раздел, в която доста подробно съм описал всичко. Използвай търсачката.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19
          iuly_vn написа:
          gogopogo написа:
          Системата за принудителен повишен празен ход работи,въздух няма . Компютърен тест на изпълнителните органи е добра идея ,и аз съм си мислил,но трябва да открия къде да го направя по наблизо и най-важно майсторите да си разбират от работата. Проблема при мен е,че на студен мотор оборотите са към 1100,после когато загрее,жилото издърпва и падат със 100 и остават 1000 оборота.Искам да ги сваля още малко но тогава получавам не добре работещ двигател.Възможно ли е да не е регулирано жилото добре и как се регулира или проверява?
          Първо здравейте колеги. Проблема на колегата се очертава в неправилната или разбутана регулировка минималните обороти на празен ход и на повишения празен ход. Всичко е описано по-горе и видно от снимката. Колега, за да ти го обясня по-точно, трябва да ти го покажа. Няма как да го научиш, след като не си запознат с управлението на помпата. Имаше и още една тема в тоя раздел, в която доста подробно съм описал всичко. Използвай търсачката.
          Не намирам тази тема в която подробно сте описали всичко.Може ли да помогнете?След като се постави калибър 1.5/2 мм между опорната пета на корпуса на помпата и петата за подаване на газ,колко оборота трябва да показва оборотомера?

          Коментар


            #20
            Колеги,никой ли не иска да продължим темата и да даде малко обяснения по настройките на тези помпи.Ако имате време напишете в помощ на нас незнаещите някой и друг ред. :D

            Коментар


              #21
              Ако колата ти работи добре и нямаш други оплаквания,а само по-високите обороти,то тогава ги намали от винта който е за ключе 8мм. на малката рейка.Там има символи +/- ,ще се ориентираш.Прави го на загрял мотор по време на работа на мотора.Успех!

              Коментар


                #22
                Ще изтупам тази тема от прахта, за да не пускам нова. Искам да питам по-знаещите колеги как да си оправя оборотите на ГНП-то Лукас е на ТД100. Преди 3 дни беше на майстор за ремонт, че се поразтече. Всичко ок, няма да тече сега, върви много добре, но оборотите нещо не са ги нагласли. Преди ремонта палеше на около 1200 оборота и като загрее около 50 градуса ги буташе на 900 и беше ок. Сега пали на около 300-400 и тресе, а кото загрее стават на 1200. Ако ги наглася оборотите на студено да са 1200, после като загрее стават 1500-1600, макар че вакума е дръпнал жилото и би трябвало да паднат, да ама не. Имам чувството, че един вид не стига нафтата, защото като дам газ, след това падат госта бавно оборотите.Възможно ли е като са я регулирали да са й пуснали по-малак порция гориво? Изчетох добре темата за реглажа, обаче не става и не става.
                НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                Коментар


                  #23
                  Валентино_88 написа:
                  Ще изтупам тази тема от прахта, за да не пускам нова. Искам да питам по-знаещите колеги как да си оправя оборотите на ГНП-то Лукас е на ТД100. Преди 3 дни беше на майстор за ремонт, че се поразтече. Всичко ок, няма да тече сега, върви много добре, но оборотите нещо не са ги нагласли. Преди ремонта палеше на около 1200 оборота и като загрее около 50 градуса ги буташе на 900 и беше ок. Сега пали на около 300-400 и тресе, а кото загрее стават на 1200. Ако ги наглася оборотите на студено да са 1200, после като загрее стават 1500-1600, макар че вакума е дръпнал жилото и би трябвало да паднат, да ама не. Имам чувството, че един вид не стига нафтата, защото като дам газ, след това падат госта бавно оборотите.Възможно ли е като са я регулирали да са й пуснали по-малак порция гориво? Изчетох добре темата за реглажа, обаче не става и не става.
                  Моята Marea 1.9td 100кс ,като загрее държи 600 оборота,а като е студена към 850,набира много мудно.
                  Marea 1.9TD

                  Коментар


                    #24
                    Miroslav66 написа:
                    ... Моята Marea 1.9td 100кс ,като загрее държи 600 оборота,а като е студена към 850,набира много мудно.
                    Какво е правено по ДВГ ? При теб проблема може да е доста по-различен от този при колегата.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Miroslav66 написа:
                      ... Моята Marea 1.9td 100кс ,като загрее държи 600 оборота,а като е студена към 850,набира много мудно.
                      Каквок е правено по ДВГ ? При теб проблема може да е доста по-различен от този при колегата.
                      Сменял съм алтернатор по голям с 20ам от бензинова марея,на старият ми се спука корпуса.Таблото не ми тресе.Колата е карам от 5 години винаги ки е била мудна при набиране.Карах marea 1.9td 75ks която вървеше много по добре от моята 100кс, и оборотите и бяха по високи.Изолирал съм ежр (малко по добре върви)махнал съм катализатора,почистил сондата на резервоара, и сложих планка на предният капак.
                      Marea 1.9TD

                      Коментар


                        #26
                        Лекувам заболяванията на тези модели с гаранция! Не очаквай да ти кажа какво и е без да я прегледам.Ако се довериш ще я направя самолет.Поздрави!

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Лекувам заболяванията на тези модели с гаранция! Не очаквай да ти кажа какво и е без да я прегледам.Ако се довериш ще я направя самолет.Поздрави!
                          Оборотите преди няколко дена от 600 ги вдигнах към 850-900 при топъл двигател от болта с ключ 8.Минал съм около 30 километра.Сутрин при студен двигател не достигат повече от 900(тръгват плавно от 600 и след секунди стават 900 оборота), а като загрее падат много малко към 50 об. Това нормално ли е ?. http://vbox7.com/play:1de92b0e39
                          Прикачени файлове
                          Marea 1.9TD

                          Коментар


                            #28
                            Има и друг проблем.Не трябва да стартира на 600 и после да ги повишава.

                            Коментар

                            Working...