Понякога като запаля колата в началото държи около 600 оборота и вибрира яко таблото и се оправя след 1-2 мин работа оборотите отиват на 1000.Също в началото като тръгнах колата някак не вървеше добре до към 2000 оборота и след малко се оправи.От авансатор ли е или друго? Гледах го авансатора и не тече нафта от него.Като карам с около 2000 оборота се чува едно постоянно съскане от някъде което изчезва когато съм по инерция. Дали изпуска въдух от някъде по тръбите или звука се чува от турбината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ниски обороти при запалване - 1.9 ТД
Collapse
X
-
Ниски обороти при запалване - 1.9 ТД
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Re: Ниски обороти при запалване - 1.9 ТД
infineon написа:Като карам с около 2000 оборота се чува едно постоянно съскане от някъде което изчезва когато съм по инерция. Дали изпуска въдух от някъде по тръбите или звука се чува от турбината?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Колега аз карам същия мотор и оборотите са както при теб, но това е така само когато колата е палена веднъж и е загряла. Иначе като я запаля сутрин напълно студена държи около 1200 оборота и като загрее малко падат на 900 и работи перфектно. И при мене тези вибрации не са толкова силни и са за около 10 секунди и после пак оборотите си отиват на 900. А относно съскането на 2000 оборота и при мен е така, но мисля че това е от турбината и всичко си е наред, защото колата си върви доволно.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
колега при мен е по същия начин но също,само ако е палена колата преди това,след 10-тина секунди всичко си е ок.мисля че всичко ти ок с колицата,а изкам да помоля някой колега ако знае точно колко оборота трябва да държи този двигател при загрял мотор на обороти-благодаряHonda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
-
Това е нормално, ако е палена колата да не включва после автоматичния регулатор за празен ход и съответно оборотите да са малко по-ниски, докато дозагрее мотора. Ефекта се получава когато температурата му на включване е по-ниска от 55*. Понякога, вина за това има датчика за температурата на охл. течност (промяна на температурната му характеристика)! И моя взе да включва на 52* и да сваля оборотите малко по-рано, но не е критично. Ако има тресене, обаче, както споделя автора, то е нужно да се пререгулира настройката за празен ход на помпата. Прави се с калибър от 1.5-2 мм поставен между петата на жилото на газта и опорната му пета на корпуса на помпата. Първо обаче се нагласят минималните обороти от регулатора на помпата на 850 при загрят мотор, от винта за регулиране(малкия винт на снимката). После, опорната пета на жилото се развива малко, пак се проверяват оборотите от винта за регулиране и след това с поставен калибър се наглася от това положение да започнат да се увеличават оборотите при подаване на газ с петата на жилото. Това е много важно за правилната работа на целия двигател и от там идват проблемите с неравномерна работа, прекъсване, заглъхване и т.н.Всичко това е описано в мануала на английски и руски език. Ама не четете, бе!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Не че има тресене ами просто от ниските обороти почва да ми вибрира волана и радиото.Това го прави примерно когато след като съм я карал колата е стояла 5-6 часа.Проблема освен това е и че като държи тия ниски обороти и не върви като хората- натискам газта а едвам 2000 оборота вдига и след няколко стотин метра каране се отпушва.Сутрин като запаля държи около 1000 и докато карам повечето време пак държи толкова, само ако съм ползвал климатика и е загрял повече мотора спадат на към 900.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Сори че навлизам така в темата,но на мен зимата ми ръчкаха точно там и като си купих колата при палене държеше 800-850 оборота,а след намесата станаха 700,даже понякой път и 600 на празен ход.Нормално ли е или трябва да се притеснявам.И какви са последствията от това.Колата е Пунто 1.7ТД 98г.Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
-
Provider написа:Сори че навлизам така в темата,но на мен зимата ми ръчкаха точно там и като си купих колата при палене държеше 800-850 оборота,а след намесата станаха 700,даже понякой път и 600 на празен ход.Нормално ли е или трябва да се притеснявам.И какви са последствията от това.Колата е Пунто 1.7ТД 98г.
Коментар
-
specialista написа:Provider написа:Сори че навлизам така в темата,но на мен зимата ми ръчкаха точно там и като си купих колата при палене държеше 800-850 оборота,а след намесата станаха 700,даже понякой път и 600 на празен ход.Нормално ли е или трябва да се притеснявам.И какви са последствията от това.Колата е Пунто 1.7ТД 98г.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Това е нормално, ако е палена колата да не включва после автоматичния регулатор за празен ход и съответно оборотите да са малко по-ниски, докато дозагрее мотора. Ефекта се получава когато температурата му на включване е по-ниска от 55*. Понякога, вина за това има датчика за температурата на охл. течност (промяна на температурната му характеристика)! И моя взе да включва на 52* и да сваля оборотите малко по-рано, но не е критично. Ако има тресене, обаче, както споделя автора, то е нужно да се пререгулира настройката за празен ход на помпата. Прави се с калибър от 1.5-2 мм поставен между петата на жилото на газта и опорната му пета на корпуса на помпата. Първо обаче се нагласят минималните обороти от регулатора на помпата на 850 при загрят мотор, от винта за регулиране(малкия винт на снимката). После, опорната пета на жилото се развива малко, пак се проверяват оборотите от винта за регулиране и след това с поставен калибър се наглася от това положение да започнат да се увеличават оборотите при подаване на газ с петата на жилото. Това е много важно за правилната работа на целия двигател и от там идват проблемите с неравномерна работа, прекъсване, заглъхване и т.н.Всичко това е описано в мануала на английски и руски език. Ама не четете, бе!
Коментар
-
Колегата iuly_vn ти го е обяснил съвсем точно на чист бъагарски език. Но има един момент който споменаваш, а именно че не винаги оборотите са ниски. Като за начало предлагам да птърсим проблема на друго място. Провери въздуховодите след турбината дали не изпускат въздух. Дори и на празаен ход, когато турбината не е достигнала ефективана работа, тя все пак подпомага достъпа на въздух към цииндрите. Не е зле да почистиш дебитомера. Провери жилото на вакуумния клапан на помпата (това дето е без пружина) - на студен ДВГ трябва да е отпуснато- оборотите са малко по-високи, като загрее ДВГ клапана трябва да изтегли жилото - оборотите падат до нормални. Провери дали авансаторния клапан издава равомерено звук наподобяващ цъкане, докато ECU премине теста при включване на контакт - звука трябва да се чува ясно и отчетливо. Същия този звук се чува и по време на работа на ДВГ на отворен капак и махната кора на ДВГ. Честотата е според оборотите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Приятелю не можеш да си играеш с разни настройки при положение че нямаш понятие кое как работи.Преди да разбъркаш всичко и някой друг да се чуди къде си пипал,провери дали ти работи системата за принудителен повишен празен ход,дали няма въздух в системата и не е лошо да се види на компютър за тест на изпълнителните органи дали си вършат работата.Поздрави!
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колегата iuly_vn ти го е обяснил съвсем точно на чист бъагарски език. Но има един момент който споменаваш, а именно че не винаги оборотите са ниски. Като за начало предлагам да птърсим проблема на друго място. Провери въздуховодите след турбината дали не изпускат въздух. Дори и на празаен ход, когато турбината не е достигнала ефективана работа, тя все пак подпомага достъпа на въздух към цииндрите. Не е зле да почистиш дебитомера. Провери жилото на вакуумния клапан на помпата (това дето е без пружина) - на студен ДВГ трябва да е отпуснато- оборотите са малко по-високи, като загрее ДВГ клапана трябва да изтегли жилото - оборотите падат до нормални. Провери дали авансаторния клапан издава равомерено звук наподобяващ цъкане, докато ECU премине теста при включване на контакт - звука трябва да се чува ясно и отчетливо. Същия този звук се чува и по време на работа на ДВГ на отворен капак и махната кора на ДВГ. Честотата е според оборотите.
Коментар
-
specialista написа:Приятелю не можеш да си играеш с разни настройки при положение че нямаш понятие кое как работи.Преди да разбъркаш всичко и някой друг да се чуди къде си пипал,провери дали ти работи системата за принудителен повишен празен ход,дали няма въздух в системата и не е лошо да се види на компютър за тест на изпълнителните органи дали си вършат работата.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар