Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дразнещо скърцане при Фиат Стило 1.9 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Те първо трябва да оправят някои други неща, че там каква мъка е............

    Коментар


      #32
      iuly_vn написа:
      Aбе, прави ми впечатление че са доста по-високи цените в axm-auto. Правя сравнение и с ролки ремъци и мн. други части, спрямо цените във Варна. Няма ли да си оправят финансовата политика най после.
      От известно време (поне година, според мен), там цените са вдигнати с едно 15-20% спрямо предишните му цени. Аз лично не пазарувам от там вече поради тази и поради други причини.

      Коментар


        #33
        здравейте колеги,прочетох темата. Та моята драме,е че не бях карал колата 2 месеца 1.9 jtd. днес се качвам и същото свирене се появи и при мен. Та въпроса ми е да се притеснявам ли защото утре тръгвам за морето или да си карав и да си свиркам докато се върна?

        Коментар


          #34
          iuly_vn написа:
          Aбе, прави ми впечатление че са доста по-високи цените в axm-auto. Правя сравнение и с ролки ремъци и мн. други части, спрямо цените във Варна. Няма ли да си оправят финансовата политика най после.
          Няма да я оправят колега :D .Христо се смята за един вид монополист превзел основно Фиат форума и разчита най-вечее на известност и затова клати с цените.На мен лично като търсеше човек да работи в Бургаския магазин понеже момичето напусна(при 250лв заплата Yellow_Flash_Colorz_PDT_33 )ми поиска около 20000лв да му изкупя някакъв процент от застоелите части в магазина.Магазина и до днес стои затворен и явно с по-високите цени,които вие му давате избива наема от 600лв и част от загубите на другите магазини.Миналата година му закарах една стока до Ямбол и си купих комплект съединител уж оригинално Валео,а нямам и 2х.км и педала на съединителя засега е много твърд.Понеже съм работил известно време като шофьор-доставчик в Евро 07 и Аутохит като питах после за цени на същия съединител ми презля направо,но беше късно понеже го бях монтирал вече.Лично,аз никога не бих си купил нещо за Фиат-а от там поради безбожно завишените цени и заниженото качество.Особенно това важи за щАйнхоф,Хофер,Фаст(окачване),което той толкова усилено си рекламира,но няма факти,които да го потвърждават това.Пък подгревните свещи Еко-Голден-мале,мале.Бе те казали хората за всеки влак си има пътници,но лично аз пътувам с автобус.
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #35
            Абе itan75 ние да не падаме също от най-горния шкаф бе. Аз лично, а и подозирам повечето колеги тук ползваме axm-auto по-скоро като каталог, но не и като магазин. Аз лично си пазаря почти всичко от Варна от приятели. Щом те могат да ми дават над 20% по-ниски цени... без да съм член-млен...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #36
              Вчера пак свалихме ремъка и проверявахме всичко на ръка и установихме че механизма на алтернатора който се движи в обратна посока на свободен ход от време на време блокира и от там идва виенето в ниските обороти.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                #37
                т.е. фрайлайф шайбата или както там и се вика ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Еми май да, ето това представлява http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=3&show=1 :D.Надявам се след като сменя това и да приключа дилемата с гадното виене :P.
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    #39
                    Е ти нали я сменя ?Нещо ми писна на шапката с тая кола и ще я вкарвам в бокса да сменям всички шайби, лагери и тампони на двигателя.На iakvvu много добре мърка Стилото.Принципно бих я продал ама всичко до 150-155 коня припада яко п.с. дръж ни в течениеп.с.с. забравих, че и друго турбо ще слагам :P
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Ами за тая ролка не съм споменавал, така де бях казвал но визирах (паразитната която седи пред самото динамо) а не самата ролка на динамото с целия механизъм защото не съм подозирал че ще се окаже точно там проблема, понеделник мисля да свалим динамото за да видим точния модел и ще поръчвам ролка от Хирсто. Колкото до това че ти е писнало, не си само ти и на мен вече ми писна защото от 4 месеца я имам и все има нещо за доуправяне, но какво да се прави като взимаме кола 2-ра ръка, пък и за 12 хиляди километра от както я имам не съм имал никакви сериозни проблеми(като изключим съединителя) другото са нормалните първоначални консумативи.На майка ми и е писнало два пъти повече отколкото на мен, защото тя дава парите и вече и е дошло до гушата, даже в един момент много искаше да я продадем и да вземем нещо ново и лизингово, но аз бях твърдо съм против това първата ми кола да бъде чисто нова, защото имах голям мерак за ЖТД мотор, пък още повече монтиран в купето на Стило.П.п покрай мерака и неволята с тая кола се научих на доста неща от към техническата част, които нямаше как да науча ако бях взел нова кола .
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                      Коментар


                        #41
                        tomsan написа:
                        Ами за тая ролка не съм споменавал, така де бях казвал но визирах (паразитната която седи пред самото динамо) а не самата ролка на динамото с целия механизъм защото не съм подозирал че ще се окаже точно там проблема, понеделник мисля да свалим динамото за да видим точния модел и ще поръчвам ролка от Хирсто. Колкото до това че ти е писнало, не си само ти и на мен вече ми писна защото от 4 месеца я имам и все има нещо за доуправяне, но какво да се прави като взимаме кола 2-ра ръка, пък и за 12 хиляди километра от както я имам не съм имал никакви сериозни проблеми(като изключим съединителя) другото са нормалните първоначални консумативи.На майка ми и е писнало два пъти повече отколкото на мен, защото тя дава парите и вече и е дошло до гушата, даже в един момент много искаше да я продадем и да вземем нещо ново и лизингово, но аз бях твърдо съм против това първата ми кола да бъде чисто нова, защото имах голям мерак за ЖТД мотор, пък още повече монтиран в купето на Стило.П.п покрай мерака и неволята с тая кола се научих на доста неща от към техническата част, които нямаше как да науча ако бях взел нова кола .
                        На точно от Христо си поръчай шайбата и пак ще пишеш тук след определено малко време.Не разбрахте ли,че той внася най-ефтините части и печалбата му е над 100% от тях.То лошо в това няма,но поне да бяха по-качествени.Как може един ямболски ...да ви зарибява така чрез форума и да толкова да сте му гласували доверие все едно един малък Едноличен Търговец може да се мери с големите вериги за авточасти и да предлага качество на конкурентни цени? Това като едно време с малките еднолични бензиностанции насред дворовете.Слагат вода и какви ли не боклуци с цел явна печалба и облагодетелстване за сметка на крайния потребител.Поне да не съм влизал в магазина му в Ямбол със секцията "Диана" още дето е наредил вътре застоялите ръждясали чаркълъци .В магазина в Бургас същия хаос и безредица и той го затвори,защото не му вървяла стоката.Лично съм присъствал как дадена стока се връща от клиент,защото е жмел и се позабърсва малко,лепи и се друг баркод и се пуска отново на пистата .Тъй стана и с моите ролки на ангренажа и на обтяжния механизъм да не говоря за прехвалените му съединители за "първоначално вграждане" с марката "Валео" дето взе да буксува и се втвърди педала на нямаше и 1800км още и то минати предимно извънградско! Недоумявам как някоя комисия още не е направила проверка на този мним търгаш.Мнението ти няма нищо общо с темата. За отзиви от магазините има раздел "Сервизи и магазини", тема "Добри и лоши сервизи за ФИАТ", и други подобни.Модераторски екип на fiat-bg.org
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          Според Ogi, VSD, Airfan и сие - лагер на компресора, моя го прави, когато му кефне, но не е постоянно.Установиха го момците, като свалиха пистовия ремък и врътнаха на ръка, то се усети веднага.
                          Така, да опиша и моите премеждия с ремъка, защото и при мен свиренето е подобно и май ще излезе че не е от лагера на климатика както казахме на Emzo.При мен се изкриви за втори път механизма на обтяжната ролка. Това става на ролки и ремък на 12000 км. Сложих друг обтегач (някакъв стар колкото да закърпя положението), и той се изкриви за 2 дни, и освен това започна да се къса едната писта на ремъка. Последва сваляне на алтернатора, смяна на съединителната шайба, която беше запекла яко, на четки и лагери, които също бяха тръгнали. Сложих нов обтегач, паразитна и ремък. Лагера на климатика не го смених, защото не остана време. След като всичко беше сглобено, колата работеше идеално и нямаше никакви шумове и скърцания, въпреки че лагера на климатика ручи като завъртиш ролката. Минах 30 км, никакви проблеми. На следващата сутрин паля и опсааа пак същото скърцане, викам нищо, ще сменя рабития лагер на климатика и ще се орпави. Смениха ми лагера, покарах няколко дни, никакво скърцане, аз доволен и раправям как е скърцало от тъпия лагер и тая сутрин оп, пак същото скърцане.От това си правя извода че скърцането не е от лагера на климатика.Пръснах с контактен спрей ремъка и скърцането спира за няколко секунди. Предполагам че ремъка наистина приплъзва в гърба си както е писал iuly_vn, защото за малко км маркировката се е изцапала доста.Ремъка ми е с 1 см по-дълъг защото в магазина нямаха друг, 1805 е а не 1795, но не вярвам този един см да е проблем.GTipo, ти от къде си взе ремък, който не е гладък.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #43
                            Довечера ще кажа как е с новата шайба на динамото, защото вчера го свалихме и тръгнахме да слагаме новата ама греда... тази която бяхме взели не беше точно същата имаше още един канал с голям борд в долния край и поръчахме друга, която всеки момент трябва да дойде и да я монтираме на динамото пък при вечер ще закачим динамото на колата и ще видя какво е положението. Аз в момента съм с ремък ГЕЙТС на около 3000 километра но е гладък от външната страна.
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                            Коментар


                              #44
                              Ако съдя по мен, след няколко дни пак ще заскърца.При мен това което остана не сменено е демпферната шайба и хидравличната помпа. Всичко друго, шайба на алтернатора, лагерите му, лагера на клиамтика, ремък, ролки е ново. Ама скърца ПС: Забравих да напиша че като загрее колата и спира да скърца. При теб така ли е.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #45
                                vsd написа:
                                Ако съдя по мен, след няколко дни пак ще заскърца.При мен това което остана не сменено е демпферната шайба и хидравличната помпа. Всичко друго, шайба на алтернатора, лагерите му, лагера на клиамтика, ремък, ролки е ново. Ама скърца ПС: Забравих да напиша че като загрее колата и спира да скърца. При теб така ли е.
                                Аз съм сменил хидравличната помпа, шайбата на алтернатора, всички ролки + механизма, ремъка е точно 1795, пробвах с чисто нова демпферна шайба и пак скърца! При мен остана само лагера на климатика, който ръмжи леко като врътна шайбата на свален ремък. Изчерпан съм от към идеи...

                                Коментар

                                Working...
                                X