за мен ЖТД е по-добро!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Давайте съвет TD или JTD
Collapse
X
-
Правилният избор е наистина JTD двигателя.За почти едни пари взимаш най-новото в момента като технология.Това е много по проста система от преходните.Затова производителите се отказаха от TDI и помпа-дюза и сега всички правятCommon Rail.Горивните помпи са много по прости и затова не се повреждат.Предимствата всички ги знаем-по безшумни,икономични,мощни,надежни,подлежат на постоянно развитие.Карам такава на 300к км от 2 години.В началото имаше само контактни проблеми в различни куплунзи,нормално за 10 г.кола.Затова търговците гледаха да се отърват от нея.Сега си върви като изтребител.Petar
Коментар
-
emzo написа:...Давам за пример само едно предимство - ремап-а.Цитирам приятел и колега, който днес се "чипна":Колега, то направо друга кола стана, е*аси кефа !А човека определено не е състезател, но друго си е като ти се наложи, да си имаш резерв.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Моята ТД100 днес сдаде багажа!Служи ми достийно , свалям и шапка!Утре погребалният марш-към моргата!Следващата трябва вече да е JTD! НО!!! Два вида JTD са произведени за Фиат Мареа.Единият-1.9 JTD 105 dal 1998 al 2003 4 cilindri in linea, Diesel 1.910 Cm³ 77 kW (105 CV)!Другият-1.9 JTD 110 dal 1998 4 cilindri in linea, Diesel 1.910 Cm³ 81 kW (110 CV)И има още един трети -2.4 JTD 130 dal 1998 5 cilindri in linea, Diesel 2.387 Cm³ 96 kW (131 CV)По принцип тук в Италия по-мощните се използуват в полицията- http://it.wikipedia.org/wiki/File:Marea_Police.JPG модела е седан но има и стейшън вагон(КОМБИ)Та JTD са различни модели.Двигателят от 105 конски сили се използува и при Алфа Ромео-156!Същият двигател е!Нещо което,не се знае е че съединителят в скоростната кутия на JTD, е достатъчно скъп тук в Италия.Смяна на съединител с огледален диск -700 евро!Иначе като цяло моторът е добър /зависи как е пазен и каран.И най вече на колко хиляди километри е!От 200 к -нагоре е рисковано!Да се надяваме , че ще имам късмет!Все пак късметът е нещото javascript:emoticon(’:D’)което прави животът ни приятен! :D :D :D
Коментар
-
kilikanzer1 написа:Едно добро JTD върви към 3000 евро и нагоре!Но все пак е и въпрос на пазърлък късмет и търпение!
Коментар
-
За цените и джамбазите -е и така ,и не е .Защото по принцип джамбазите избягват да купуват автомобили от собствениците директно. Нямат време да се занимават с това.Те купуват от концесионери,които се занимават с продажби на коли или от автоморгите.После когато джамбазите купуват, не вземат по една две коли , а товарят двайсетина.Така бият цената на бройка.Иначе е също вярно че Фиати закупени от Австрия или Германия -първо се вземат за по-малко пари ,второ са по-подържани и запазени.Иначе от Италия са доста карани и на много километри.Има изключения разбира се.
Коментар
-
kilikanzer1 написа:Те купуват от концесионери,които се занимават с продажби на коли или от автоморгите.
Коментар
-
Stefan Hadjov уточни .Точно така си е с колите от Италия.Има нещо друго ,което ме притеснява за българите притежатели на фиати.Когато се получи сериозен дефект,не тряба да изсипват една торба пари за ремонти в България , ами при възможност да идват в Италия и да си купуват направо двигатели от моргата.Намират се за по 200 =300 евро...И хотел за преспиване да си платят за два дни е 60 евро .1500 лева за ремонт при спукана глава -750 евро.Хора с 500 -600 евро тук ще ви сменят двигателя направо!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар