Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Давайте съвет TD или JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    за мен ЖТД е по-добро!
    Fiat Bravo 2000куб. JTD,105к. 2000г.

    Коментар


      #47
      Хм, засега се спирам на ЖТД, ама нещо по мобиле-то никви читави нема, трябва да видя някой познат ако вкарва и да търся ЖТД100.Иначе има едно ТД в мобиле на 2700, с Абарт, направо се колебая страшно много.А тоя ремап, влияе ли нещо за по-бързо скапване на двг и др неща ?
      Fiat Bravo 1.4 12v

      Коментар


        #48
        Правилният избор е наистина JTD двигателя.За почти едни пари взимаш най-новото в момента като технология.Това е много по проста система от преходните.Затова производителите се отказаха от TDI и помпа-дюза и сега всички правятCommon Rail.Горивните помпи са много по прости и затова не се повреждат.Предимствата всички ги знаем-по безшумни,икономични,мощни,надежни,подлежат на постоянно развитие.Карам такава на 300к км от 2 години.В началото имаше само контактни проблеми в различни куплунзи,нормално за 10 г.кола.Затова търговците гледаха да се отърват от нея.Сега си върви като изтребител.
        Petar

        Коментар


          #49
          emzo написа:
          ...Давам за пример само едно предимство - ремап-а.Цитирам приятел и колега, който днес се "чипна":Колега, то направо друга кола стана, е*аси кефа !А човека определено не е състезател, но друго си е като ти се наложи, да си имаш резерв.
          Подкрепям и аз с 2 ръце и крак от съединителя вдигнат. От газта душа не ми дава вече да го сваля. След това, което EMZO му наля в моторната памет - Мареата е като тъмно синя мълния
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #50
            Моята ТД100 днес сдаде багажа!Служи ми достийно , свалям и шапка!Утре погребалният марш-към моргата!Следващата трябва вече да е JTD! НО!!! Два вида JTD са произведени за Фиат Мареа.Единият-1.9 JTD 105 dal 1998 al 2003 4 cilindri in linea, Diesel 1.910 Cm³ 77 kW (105 CV)!Другият-1.9 JTD 110 dal 1998 4 cilindri in linea, Diesel 1.910 Cm³ 81 kW (110 CV)И има още един трети -2.4 JTD 130 dal 1998 5 cilindri in linea, Diesel 2.387 Cm³ 96 kW (131 CV)По принцип тук в Италия по-мощните се използуват в полицията- http://it.wikipedia.org/wiki/File:Marea_Police.JPG модела е седан но има и стейшън вагон(КОМБИ)Та JTD са различни модели.Двигателят от 105 конски сили се използува и при Алфа Ромео-156!Същият двигател е!Нещо което,не се знае е че съединителят в скоростната кутия на JTD, е достатъчно скъп тук в Италия.Смяна на съединител с огледален диск -700 евро!Иначе като цяло моторът е добър /зависи как е пазен и каран.И най вече на колко хиляди километри е!От 200 к -нагоре е рисковано!Да се надяваме , че ще имам късмет!Все пак късметът е нещото javascript:emoticon(’:D’)което прави животът ни приятен! :D :D :D

            Коментар


              #51
              Едно добро JTD върви към 3000 евро и нагоре!Но все пак е и въпрос на пазърлък късмет и търпение!

              Коментар


                #52
                Тука за под 4000лв :DКолега, моя съвет е JTD110 да си вземеш
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  kilikanzer1 написа:
                  Едно добро JTD върви към 3000 евро и нагоре!Но все пак е и въпрос на пазърлък късмет и търпение!
                  Представете си какви коли влизат в БГ,след като тук цената е от 3000 лв надолу.В която цена е включена печалбата на джанбазина и транспортните разходи по докарването и.Нямам думи.........Наистина ,почти е задължително да си търсиш кола с 110 кс двигател.Разликите са съществени и си заслужава, даже и парите ако са повече.

                  Коментар


                    #54
                    За цените и джамбазите -е и така ,и не е .Защото по принцип джамбазите избягват да купуват автомобили от собствениците директно. Нямат време да се занимават с това.Те купуват от концесионери,които се занимават с продажби на коли или от автоморгите.После когато джамбазите купуват, не вземат по една две коли , а товарят двайсетина.Така бият цената на бройка.Иначе е също вярно че Фиати закупени от Австрия или Германия -първо се вземат за по-малко пари ,второ са по-подържани и запазени.Иначе от Италия са доста карани и на много километри.Има изключения разбира се.

                    Коментар


                      #55
                      kilikanzer1 написа:
                      Те купуват от концесионери,които се занимават с продажби на коли или от автоморгите.
                      Концесионерите получават колите си от граждани.Не може кола на гражданин,която има пазарна цена 3000 ево да я даде на концесионера за 500 евро.За да се случи това,значи че колата е на незнайно много клм,или има определени дефекти за които отстраняването им е повече от стойноста на колата.Такива коли купуват нашите автоджанбази-коли,които в тамошни условия са непродаваеми.Идват в БГ,напудрят се,оправят се набързо колкото да се продаде и да му мисли този който ще я купи.

                      Коментар


                        #56
                        Лошото е, че дори да си купиш скъпа кола, пак не знаеш дали не са я вкарали за 200-300евро
                        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                        Powered by Total & Fobos LPG

                        Коментар


                          #57
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=90
                          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                          Коментар


                            #58
                            Stefan Hadjov уточни .Точно така си е с колите от Италия.Има нещо друго ,което ме притеснява за българите притежатели на фиати.Когато се получи сериозен дефект,не тряба да изсипват една торба пари за ремонти в България , ами при възможност да идват в Италия и да си купуват направо двигатели от моргата.Намират се за по 200 =300 евро...И хотел за преспиване да си платят за два дни е 60 евро .1500 лева за ремонт при спукана глава -750 евро.Хора с 500 -600 евро тук ще ви сменят двигателя направо!

                            Коментар

                            Working...
                            X