Данъкът зависи от киловатите, конските сили са народен хумор.
Конските сили не са народен хумор а данъка се изчислява по няколко неща. Има и калкулатори в нета където можеш да си сметнеш данъка. Като цяло обаче е много объркана нашата система с тези данъци. Имам две фиести на които данъка им е 7лв Мотоциклет който ще го карам 3-4 месеца в годината и данъка му е 35лв................
ogi28b написа:Данъкът зависи от киловатите, конските сили са народен хумор.Недей да пишеш такива неща.След като 150 години мощноста се мереше в кс,то и сега я слагат в скоби след киловатите.Запознай се с историята на тези измерителни величини.След като кW се умножат с 1,36 се получават кс,няма никакъв хумор-чиста математика.
Недей да пишеш такива неща.След като 150 години мощноста се мереше в кс,то и сега я слагат в скоби след киловатите.Запознай се с историята на тези измерителни величини.След като кW се умножат с 1,36 се получават кс,няма никакъв хумор-чиста математика.
Хаджов,единицата за мощност е ват,от там и киловат,мегават и т.н.Виж какво ти пише на талона на колта и сподели с нас-в киловати ли е или в конски сили: Ние също знаем как да обръщаме киловати в конски сили,паскали в барове,паундове в килограми и т.н. Ходили сме на училище едно време.А темата TD или JTD мисля че вече отдава се изчерпа.Има много писано във форума по нея.То вече всеки 3-ти пита TD или JTD.Четене му е майката,а търсачката му е бащата.
еми тука по някакъв калкулатор ми излиза данък 80 лв за 10 годишна кола с катализатор, 105 к.с. и 1900 кубатура.
Не знам какъв е този калкулатор на за тази кола данъкът е не по-малко от 140лв.Зависи къде ти е регистрирана колата.Всяка община си определя размера на данъка.Аз за мойта (Пазарджик) плащам точно 160лв.
chaveto, Stefan Hadjov - не се хващайте за най-малката думичка. Знаете за какво говоря - всеки ден някой се чуди дали за 100 или 101 коня ще плаща скъп или евтин данък. Мощността в случая, който разглеждаме - измерва се в киловати, а не в конски сили. В данъчното попълваш бланка, на която пише колко киловата ти е колата, а не колко конски сили. И така - ЖТД 105 е точно 77 киловата, а ЖТД 100 е точно 74 киловата, от гл. точка на данъците. А в раздел хайде да си ги премерим - там спокойно може да бъдат 105 ++++ конски сили, зависи от хакера....Колега gamencerista - тия калкулатори не се знае в кой какви данни са вкарани. Освен това което си написал - има значение и в кой град е колата, а катализатора - само ако е до 74 киловата. За София - ЖТД 105 = 77 киловата * 1.20 лв(по спомени! ) *1.5 = 140-150 лева, грубо. За ЖТД 100 = 74 киловата * 0.50 лв * 1.5 (за старост) * 0.5 (за катализатор) = ~30 лева, грубо. Разликата е над 100 лева със сигурност. Разбира се, винаги ще се яви някой , който да каже че данъкът не е проблем, понеже го плащаш веднъж годишно, но като му кажеш да го плати вместо теб - отива за гъби. Това си е сериозен разход, който е равен на един годишен винетен стикер + ГТП, или на 1000 км, или на 5 литра масло + филтри, или на каквото още искаш.... За най-сигурно - купуваш си 1.9 - атмосферен дизел и не мислиш за данъци, за повреди, за глупости.... И нЕма да се дърпаш по светофарите
За най-сигурно - купуваш си 1.9 - атмосферен дизел и не мислиш за данъци, за повреди, за глупости.... И нЕма да се дърпаш по светофарите
100% подкрепям за чист дизел.Междудругото те си са кът атмосфрните дизели на Браво-а.Аз когато си търсех кола не видях нито един атмосферен дизел Браво-а,само 3 JTD-та и си купих едното (това на Горубляне март 200.TD75 и TD100 въобще не бяха вариянти за мен.
Разликата в данъка е около 130-140лв.Незнам някой от колегите да ти препоръча TD пред JTD.Досега съм карал бензинки,ама това жтд направо ме убива от кеф.
Недай си боже да се прецака нещо по горивната система... познай, на кой ще му излезе по-скъпо? А иначе JTD се препоръчва не само, защото е по-икономично и тихо, но все пак е и по-ново поколение мотор!
По тази логика да си купуваме каруци и магарета, защото ако умре магарето може да си купим друго. @ gamencerista- оглеждай се за JTD
Никой не спори как е единицата, има си стандарти които при едни са такива а при други.....................Не може да се каже на нещо което се ползва толкова много време, че е "народен хумор"Темата се изчерпа, но не докрай, най глупавото нещо е да карате човек да си купува TD вместо Jtd.Я направете една сметка ако колегата не го спира това TD каква ще е разликата в разхода спрямо Jtd и за колко време разликата в данъка ще бъде в полза на Jtd-to. Хайде спрете да пишете по инерция и малко помислете преди да се изкажете.
Темата се изчерпа, но не докрай, най глупавото нещо е да карате човек да си купува TD вместо Jtd.Я направете една сметка ако колегата не го спира това TD каква ще е разликата в разхода спрямо Jtd и за колко време разликата в данъка ще бъде в полза на Jtd-to. Хайде спрете да пишете по инерция и малко помислете преди да се изкажете.
Хайде сега покажи ми къде го караме колегата да си купи ТД вместо ЖТД.Споменахме само плюсовете на чистия дизел,а не на ТД.
Е с’а,... за едно турбо проблем ли че праиме Ако ще и без кулер да е... Колегата автор - не ме слушай, майтап беше. Ако аз избирах - естествено че нямаше да търся атмосферен дизел, а само ЖТД, и то ЖТД 100.
Лично за мен няма значение дали ще е 105 или 115............ Важното е да е по ново като технология, някой хора ги бърка, че данъка е много по малък, но Jtd спрямо останалите въобще според мен не може да се слага на кантар. Сега някой ще каже, че една дюза струвала 1000лв и отгоре. Щом ви е страх от мечки не ходете в гората.
Коментар