Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.9 жтд трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега направи теста със спринцовките веднага след като запалиш колата сутринта за 1 мин.на празен ход без да форсираш.При теб явно дюзите не ти работят добре когато са студени.Обратната нафта трябва да бъде по 10 мл.Може би имаш 1 или 2 дюзи за ремонт или смяна.
    Petar

    Коментар


      #17
      A, колкото до свещите, това че си мерил с пробна лампа, не означава че конкретната свещ работи, а само че има захранване на кабела и. Замери консумацията на ток по време на подгрев при изключени други консуматори, на клемата на акумулатора. След това направи справка в мануала за консумацията на една свещ, умножи по 4 и провери дали сбора съвпада с измерената консумация. Ако е по-малко има изгоряла свещ!
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #18
        Сега ше пробвам и на студен двигател.Междо другото тази сутрин запали от първия път.Къде мога да видя колко е консумацията на ток на свещите?

        Коментар


          #19
          Тази кола и без свещи трябва да си пали. Дюзите не се разминават с много в обратното гориво. Тук по скоро се получава, че някоя дюза изпуска и не може да се вдигне налягане. Аз предлагам когато не иска да запали да се запушват една по една дюзите.

          Коментар


            #20
            Замерване на студен двигател 1-ви-6мл;2-ри-6мл;3-ти-5,5мл;4-ти-7мл.Как да запуша дюзата и няма ли да стане по-голямо налягането на останалите три дюзи?

            Коментар


              #21
              atilian написа:
              Замерване на студен двигател 1-ви-6мл;2-ри-6мл;3-ти-5,5мл;4-ти-7мл.Как да запуша дюзата и няма ли да стане по-голямо налягането на останалите три дюзи?
              За дюзи и свещи забрави.Провери си регулатора на нагнетателната помпа.

              Коментар


                #22
                Колко трябва да бъде налягането при палене на обороти и при подаване на газ?При мен на обороти е 300 при подаване на газ но не много е 450-500,а при палене нея гледаха,а и аз незнаех тогава ,че трябва.

                Коментар


                  #23
                  atilian написа:
                  Колко трябва да бъде налягането при палене на обороти и при подаване на газ?При мен на обороти е 300 при подаване на газ но не много е 450-500,а при палене нея гледаха,а и аз незнаех тогава ,че трябва.
                  Ами то при твоите оплаквания при палене трябва да видите колко е.След като заработи,то е ясно че влиза в нормите.Тези които са ти правили диагностика,те е трябвало да знаят,а не ти да ги подсещаш.

                  Коментар


                    #24
                    Значи пак на диагностика ще се ходи.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги вече една седмица пали от първият път,но след като дам три пъти на контакт преди това и на четвъртия пали от раз.Къде е проблема според вас?

                      Коментар


                        #26
                        atilian написа:
                        Колеги вече една седмица пали от първият път,но след като дам три пъти на контакт преди това и на четвъртия пали от раз.Къде е проблема според вас?
                        Това е различно от до сега писаните неща.Тук става въпрос за доставка на гориво(помпа в резервоара,цедки,филтри)Успех!!!

                        Коментар


                          #27
                          Къде се намира помпата на резервоара в багажника или под седалката някъде и имали филтър който да се сменя от долу някъде при резервоара?

                          Коментар

                          Working...
                          X