Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.9 жтд трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.9 жтд трудно пали

    Колеги Стилото сутрин пали трудно.Подгрявам завърта пали и веднага гасне после пак така и на третия опит задържам малко повече и пали.Реших ,че са подгреващите свещи замерих ги с пробна лампа,като съм я закачил на плюс и докосвам свеща от горе и на 4-те лампата свети това значи ли ,че работят и какво може да е друго.Възможно ли е да ми пада горивото и как да разбера,ако е така или горивния филтър да е задръстен?Като запали слет 5 мин. я гася и после пали от 2-3 оборота! Нормално ли е?Дайте идей къде може да е проблема.ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Въздух в горивото
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Накарай някой да я запали като е студена и виж отзаде пуши ли и какъв цвят е пушека.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Сутринта на студено ще я видя какъв пушек изкарва.А какъв трябвеа да е?

        Коментар


          #5
          Виж и пиши, после ще коментираме.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Няма как да е въздух в горивото, нали се самообезвъздушава. Според мен колегата да опита да даде 3-4-ри пъти на контакт и да изчаква помпата да изключи и тогава да опита да запали. Но ако двигателя гасне от въздух то е редно и налягането да пада и това да се запише като грешка и да светва лампата на таблото.

            Коментар


              #7
              Ще ме скъсате някой ден!?!За какъв пушак говорите на човека?Тя ако изпуши значи има впръскване а от там и ще запали някак си(ако ще да трака и т.н.)Закачаш я на компа и гледаш какво е налягането в рейката по време на въртенето да стартира.Не вдигнели 200бара няма да запали.А щом не ги вдига или е трудно значи има пропуск.Или е от дюза или е регулатор.Успех!!!

              Коментар


                #8
                Сутринта запали от втория път пак трудно около 3 сек. въртене,а пушека е черен.Понеделник ще направя диагностика,ако може там да се види къде е причината.

                Коментар


                  #9
                  Колега направи теста с измерване на обратната нафта за да провериш дюзите.Може и с 4 спринцовки по-големи.http://programatoribg.com/ditex/rail.htm
                  Petar

                  Коментар


                    #10
                    Днес смених и горивния филтър и ще видя утре сутрин как ще запали.Направих теста със спринцовките,резултата е 1-2-3-типо 11-13 милилитра,а 4-ти 18 милилитра излишно гориво.

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Ще ме скъсате някой ден!?!За какъв пушак говорите на човека?Тя ако изпуши значи има впръскване а от там и ще запали някак си(ако ще да трака и т.н.)
                      Тя е ясно, че впръсква и пали, аз си мислех за дюзи.
                      atilian написа:
                      Днес смених и горивния филтър и ще видя утре сутрин как ще запали.Направих теста със спринцовките,резултата е 1-2-3-типо 11-13 милилитра,а 4-ти 18 милилитра излишно гориво.
                      4та дюза - оут
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Може ли от дюзата да не пали,все пак не е отказала на пълно,а другите се предполага ,че са добре.И ако е от нея какво следва ремонт или нова?

                        Коментар


                          #13
                          Ами дюзата може да окаже влияние на налягането в рейла.Абе ти диагностика прави ли ?Имаш много да четеш:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=46972
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Това с маркучите го правих сутрионта но със спринцовки,сега ще пробвам пак,но с бутилки.Каква диагностика по точно ,че преди 2-часа я беха закачили на един лаптоп и от видяното казват,че нямало грешки или нещо нередно не виждали.

                            Коментар


                              #15
                              Второ мерене на топъл с двигател работна температура за една минута и едно изфорсиране излишната нафта беше:1-ви-11мл; 2-ри-11мл; 3-ти10мл; 4-ти-13мл.

                              Коментар

                              Working...
                              X